Uskaltauduin katsomaan tulokset, ja 37.25+3 sieltä napsui. Yllätyin kuinka helppo koe oli, vaikka oletin kaikkien kuulemieni puheiden ja netistä lukemieni juttujen perusteella, että tulee oleen ihan toivotonta, koska suoritin samalla insinööritutkintoa joka vei aika paljon opiskeluvoimia. Lopulta tunteja tais tulla jotain ~400 kuitenkin että aika paljon, lukemisen taso oli sit välillä sellasta että koulun ja salin jälkeen luki niin väsyneenä, ettei paljoa jäänyt päähän. Oletin että Aalto olis ihan käsien ulottumattomissa jos ei käy valmennuskurssia ja käytä kaikkea vapaa-aikaansa lukemiseen.. Mun suurin etu tässä tais tosin olla se, että musta kirjat oli aika mielenkiintosia joten lukeminen ei missään vaiheessa ollu ihan törkeetä pakkopullaa, vaan keskittyminen oli aina 100% kun ei tarvinnut ihan väsyneenä lukea.
Varsinkin JoMan helppous yllätti mut, sillä olin opetellu ulkoa huomattavasti vaikeampia asioita kun mitä tossa kysyttiin. Kannoin mm. aina mukanani muistilappua, jossa oli ehkä jotain 50 pikkutarkkaa tietoa jomasta, jotka opettelin ulkoa. (Vuosilukuja, tutkijoita ym.) Näistä ei ollut mitään hyötyä kokeessa. Kansis oli myös tosi simppeli, ja niistä tehtävistä selvis hyvin käyttämättä siihen 50 tuntia enempää aikaa. Matikassa oli vaikeuksia luottaa itseensä, sillä tommosissa oikein-väärin kysymyksessä herää aina pieni epäluulo, että onko laskenu oikein jos ei saa siihen sitä "oikein" vaihtoehtoa. :D Mulle vaikein oli ehdottomasti laskis, jossa tulikin mun ainut virhe. Kiinnitin siinä ihan liikaa huomiota kaavojen täsmälliseen ulkoo-opetteluun, kun ei niillä oikeen mitään tossa tehny.