Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en ole Aaltoa käynyt, ja kannattaa muutenkin ottaa tää varauksella, mutta tästä oli puhetta joku aika sitten muualla, ja mulle jäi muistikuva, ettei tuon väylän kautta hakijoita ole keskimäärin ihan älyttömästi päälle tuon 20. Eli jos ei jää ihan porukan häntäpäähän, niin mahikset päästä sisään pitäisi olla kai ihan hyvät.Kyselen kaverin puolesta joka ei nyt päässyt ja aikoo koittaa väylän kautta, että kuinka hankalaa sitä reittiä on päästä Aaltoon? Keskiarvovaatimus tais olla 3 (musta ainakin suht alhainen?) mutta toisaalta vaan parhaat 20 otetaan väylältä sisään. Eli onko toi 20 porukka kuinka kovatasoinen?
Kuokkalassa oon jo vuoden asunut. Minne päin itse?Ytt:n , tosin pohdin vielä, josko sitä yrittäisi vaihtaa taloustieteen puolelle. Jokatapauksessa Laskis tai Taloustiede pääaineeksi. Mihis päin muutat?
Itse olen sisäiseen laskentaan toistakymmentä vuotta sit lukenut ktm. Jos nyt tulisi uusi mietintä mitä lukisin niin varmaan myynti ja markkinointi. Samalla pänttäisin jotain espanjaa tai muuta kieltä kun ruotsi, englanti tai venäjä. ulkomaan kauppa myyntijohtajan homma ei olisi välttämättä huono pesti. Pääaineina laskentatoimi kannattaa erottaa myös sisäiseen ja ulkoiseen. tilkkarit ja sitten tämmöset firman talouspuolen jäbät on aika eri asia. toinen tekee enemmän lain mukaista työtä ja toinen eli minä koitan ohjata firmaa mahdollisimman kannattavaksi. Jos esiintymiskammoa on niin tuo ulkoinen laskenta on varmasti kivempi. Sisäisellä puolella pitää myydä ja puhua myös laskentaa yrityksen sisällä, joten satapäiset seminaarit ja yrityksen omat palaverit tulevat tutuiksi puhujan pöntöstä katsoen. Rahoituksesta en osaa sanoa mitään. Varmaan mielenkiintoinen ala ja isossa nosteessa. Palkat varmasti hyvät jos varsinkin raivaa itsensä johonkin morganstanleylle tai pääomasijoittajan leipiin. Silti äänestän myynti ja markkinoinnin puolesta. Ja se markkinointi ei todellakaan ole pehmeä ala. Varmaan ressipisteet kovimmat siellä puolella. paljon helpompaa se on itse äksyillä miksi myytte liian vähän ja liian halvalla. Harva tulee arvostelemaan omaa työtä, mutta myyntijohtajaan tuskin ikinään ollaan tyytyväisiä. Jos myynti ja markkinointi tosissaan kiinnostaa kannattaa kokemusta lähteä hakemaan vaikka käytettyjen autojen kaupasta. pari vuotta opiskelun ohessa tekee jotain kurjaa myyntityötä niin oppii työlämän juttuja ja siitä sitten kuukausipalkkasiin myyntitöihin. Työllistyminen n. 150% varmaa ja tililappu joka kuukausittain kotiin tulee ei varmasti häpeä edes rahoituksen parhaimmistolle.
Tää pitäisi laittaa johonkin stickyksi. Eli: työllistyminen ei ole kiinni mistä valmistut, vaan ihan omasta itsestä. Oululainen saattaa napata paikan sun nenän edestä vaikka olisitkin aalto "master race". Tässä vaiheessa pitkä vilkaisu peiliin.Loppuun vielä sellanen kysymys, että onko työllistymisen vaikeampaa pääkaupunkiseudulle jos ei ole Aallossa opiskellut ?
mitä nyt ite kolme viikkoa nyt Aallossa ollut niin löydän enemmänkin noita vahvoja puolia :DTää pitäisi laittaa johonkin stickyksi. Eli: työllistyminen ei ole kiinni mistä valmistut, vaan ihan omasta itsestä. Oululainen saattaa napata paikan sun nenän edestä vaikka olisitkin aalto "master race". Tässä vaiheessa pitkä vilkaisu peiliin.
Aallon hyviä puolia lähinnä hyvä start up scene, jos siis se tie kiinnostaa. Tampereella omat vahvuudet (vahva vero), samoin turussa oma vahvuutensa jne