Kauppakorkeaan 2008

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äsken tuli joku finlandssvenski-ohjelma jossa väitettiin, että Hankkenissa vaihtoon lähtö on pakollista. Pitääkö paikkansa? Se selittäisi osan siitä miksi Hankkenilaisia suositaan. Jos jokaisella on kokemusta ulkomailla opiskelusta niin onhan se iso pääoma.
 
Täällä olis suuntana yrityksen hallinto, 31.8 tosiaan alkaa. Mikä Tossu on pääaineesi?

Yritysjuridiikkaa pitäisi lähteä lukemaan

Tuossa muutama vanhempi boomari jo kertoi, että pari ensimmäistä viikkoa tulee olemaan rankkoja :D
 
Äsken tuli joku finlandssvenski-ohjelma jossa väitettiin, että Hankkenissa vaihtoon lähtö on pakollista. Pitääkö paikkansa? Se selittäisi osan siitä miksi Hankkenilaisia suositaan. Jos jokaisella on kokemusta ulkomailla opiskelusta niin onhan se iso pääoma.

Ainakin yrittivät tehdä tuon pari vuotta sitten, mutta en tiedä menikö läpi. Asiaa ilmeisesti kannatettiin aika yleisesti ja siitä keskusteltiin yliopiston puolellakin (kahvihuoneissa siis :)), mutta jotkut Hankenilla vastusti tuota, koska se asettaisi köyhät, perheelliset jne. huonoon asemaan. Tosin köyhiähän ei Hankenilla tietenkään ole. :D
 
Tänään legendaarinen kaupunkisuunnistus!! (saatiin hirveesti infoa etukäteen siitä, kuinka simputus on kiellettyä ja alastomuuden korostaminen alentavaa ja... :D) No mut meidän rasti on kiva ja kiltti (ja niin julkisella paikalla, että vaatteet saa hyvinki pitää päällä... :P)

... ja huomenna naama valkoisena esitteleen sitten toimintaa päivällä pupuille. Hehehee. 8) (onkohan siellä ketään kuuntelemassa)
 
Tänään legendaarinen kaupunkisuunnistus!! (saatiin hirveesti infoa etukäteen siitä, kuinka simputus on kiellettyä ja alastomuuden korostaminen alentavaa ja... :D) No mut meidän rasti on kiva ja kiltti (ja niin julkisella paikalla, että vaatteet saa hyvinki pitää päällä... :P)

... ja huomenna naama valkoisena esitteleen sitten toimintaa päivällä pupuille. Hehehee. 8) (onkohan siellä ketään kuuntelemassa)

Jos vaatteet pysyy päällä ni mä tuun varmistamaan, että annatte MIINUSPISTEITÄ pupuille [nimimerkillä kirkkopuisto ei ainakaan ole liian julkinen! x)]. Nyt pitäis itte vielä päättää, että millasta varjorastia ja mihin... Vai keskitytäänköhän me vaan yleisesti häiriköimään Turun rauhaa ja järjestystä :D
 
iltaa ootellessa, meillä ainakin tiimihenki niin korkeella että voitto on jo varmistettuna :D
huooh, kuhan ensin sais nää kurssi-ilmot pois alta, ei weboodi pelitä..
 
Jos vaatteet pysyy päällä ni mä tuun varmistamaan, että annatte MIINUSPISTEITÄ pupuille [nimimerkillä kirkkopuisto ei ainakaan ole liian julkinen! x)]. Nyt pitäis itte vielä päättää, että millasta varjorastia ja mihin... Vai keskitytäänköhän me vaan yleisesti häiriköimään Turun rauhaa ja järjestystä :D

No tervetuloa vaan ;) (Mut sun arvostelukykyyn ei kyllä voida luottaa, kun oot itse ollut pukeutuneena pelkkään kuplamuoviin, c'moon hei :D Ei normaalit ihmiset sellaista harrasta ;D)

Meillä on kova taulukko pisteytykselle, täysiä ei heru :whip: Nyt pitäis vaan kaivaa tavarat esille ja lähteä kohta takaisin keskustan suuntaan.
 
No tervetuloa vaan ;) (Mut sun arvostelukykyyn ei kyllä voida luottaa, kun oot itse ollut pukeutuneena pelkkään kuplamuoviin, c'moon hei :D Ei normaalit ihmiset sellaista harrasta ;D)

Meillä on kova taulukko pisteytykselle, täysiä ei heru :whip: Nyt pitäis vaan kaivaa tavarat esille ja lähteä kohta takaisin keskustan suuntaan.

Just sain itte päivän pakolliset liikunnat suoritettua ja nyt pitäs sitten ottaa selvää millon pitäis lähteä ja minne suuntaan... :/ Puhelin esiin ja soittorinki kasaan!

Jos vahingossa eksytään teijän rastille ni sitten ei jumalauta ruveta tirskumaan ja nauramaan salaa siellä vaan esittäydytään reippaasti! :D Ja kuplamuovit on ihan normaalia Turussa! Hieno kaupunki, hienot ihmiset :dance:

Hyvää Kaupsua kaikille osallistuville! :evil:


(ps. Puput ei sitten ujostele siellä rasteilla turhaan!!)
 
Jos vahingossa eksytään teijän rastille ni sitten ei jumalauta ruveta tirskumaan ja nauramaan salaa siellä vaan esittäydytään reippaasti! :D Ja kuplamuovit on ihan normaalia Turussa! Hieno kaupunki, hienot ihmiset :dance:

No en mä sua tunnista, josset pukeudu taas muoveihin.. x) Paitsi jos saat sen jet lagaajan lähteen mukaan kans :D

Saa nähdä, paljonko jaksaa tänään itse. Vaihtarit imee kaikki mehut (vain kuvainnollisesti), Lynissäkin "joutu" "tankotanssiin" tuntikausia ;P
 
No en mä sua tunnista, josset pukeudu taas muoveihin.. x) Paitsi jos saat sen jet lagaajan lähteen mukaan kans :D

Saa nähdä, paljonko jaksaa tänään itse. Vaihtarit imee kaikki mehut (vain kuvainnollisesti), Lynissäkin "joutu" "tankotanssiin" tuntikausia ;P

Jet lagaaja lupas tulla kyllä paikalle jossain vaiheessa, vaikka tekstareihin se ei tänään oo kauheesti reagoinu - kattoo nyt pitääkö se lupauksensa!

... ... ... Ja toisaalta parempikin vaan jos ihmiset ei tunnista ... ... ... :D


Niinniin, vaihtarit "pakotti" varmasti Lynissäkin :whip: :rolleyes:
 
Jet lagaaja lupas tulla kyllä paikalle jossain vaiheessa, vaikka tekstareihin se ei tänään oo kauheesti reagoinu - kattoo nyt pitääkö se lupauksensa!

... ... ... Ja toisaalta parempikin vaan jos ihmiset ei tunnista ... ... ... :D


Niinniin, vaihtarit "pakotti" varmasti Lynissäkin :whip: :rolleyes:

Kyllä mä sut varmaan tunnistan, mut aivan eriasia, et rohkenenko mitään sanoa :lol2:

Tottakai, ne kaataa viinatki kurkusta alas :rolleyes: :hyvä:
 
Äsken tuli joku finlandssvenski-ohjelma jossa väitettiin, että Hankkenissa vaihtoon lähtö on pakollista. Pitääkö paikkansa? Se selittäisi osan siitä miksi Hankkenilaisia suositaan. Jos jokaisella on kokemusta ulkomailla opiskelusta niin onhan se iso pääoma.

Pitää paikkansa. Aika hyvin tuntuu Hankkenilla olevan yhteistyökouluja, laajalti Eurooppaa ja jonkin verran Aasiaa, P-Amerikkaa sekä Etelä-Afrikka.
 
Tiedän et on salaisuus, mut voisko joku kertoo mitä kaikkea tapahtuu mursujaisissa? (edes vähäsen)
Joo pitäs sinne raahautuu aamusella, tiiän kyl jotain mitä meininke siel o :kippis1::zzzz::whip::dance2::dance::pano:
 
Siel on koulun terveydenhoitaja joka tekee jokaiselle lusikkatestin. Suurin osa päivästä kuluu jonottaessa siihen.
 
Yritetään saada vähän eloa tähänkin threadiin. Eli mites on opiskelut lähtenyt käyntiin? Itellä on vain muutaman kurssi eikä opiskelua ole ollut juurikaan..:kippis1:
 
Back
Ylös Bottom