Oliko nuo HSE:n fukseja tuossa viereisessä puistossa keltaisissa ja vihreissä paidoissa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä olis suuntana yrityksen hallinto, 31.8 tosiaan alkaa. Mikä Tossu on pääaineesi?
Äsken tuli joku finlandssvenski-ohjelma jossa väitettiin, että Hankkenissa vaihtoon lähtö on pakollista. Pitääkö paikkansa? Se selittäisi osan siitä miksi Hankkenilaisia suositaan. Jos jokaisella on kokemusta ulkomailla opiskelusta niin onhan se iso pääoma.
Tänään legendaarinen kaupunkisuunnistus!! (saatiin hirveesti infoa etukäteen siitä, kuinka simputus on kiellettyä ja alastomuuden korostaminen alentavaa ja... :D) No mut meidän rasti on kiva ja kiltti (ja niin julkisella paikalla, että vaatteet saa hyvinki pitää päällä... :P)
... ja huomenna naama valkoisena esitteleen sitten toimintaa päivällä pupuille. Hehehee. 8) (onkohan siellä ketään kuuntelemassa)
Jos vaatteet pysyy päällä ni mä tuun varmistamaan, että annatte MIINUSPISTEITÄ pupuille [nimimerkillä kirkkopuisto ei ainakaan ole liian julkinen! x)]. Nyt pitäis itte vielä päättää, että millasta varjorastia ja mihin... Vai keskitytäänköhän me vaan yleisesti häiriköimään Turun rauhaa ja järjestystä :D
No tervetuloa vaan ;) (Mut sun arvostelukykyyn ei kyllä voida luottaa, kun oot itse ollut pukeutuneena pelkkään kuplamuoviin, c'moon hei :D Ei normaalit ihmiset sellaista harrasta ;D)
Meillä on kova taulukko pisteytykselle, täysiä ei heru :whip: Nyt pitäis vaan kaivaa tavarat esille ja lähteä kohta takaisin keskustan suuntaan.
Jos vahingossa eksytään teijän rastille ni sitten ei jumalauta ruveta tirskumaan ja nauramaan salaa siellä vaan esittäydytään reippaasti! :D Ja kuplamuovit on ihan normaalia Turussa! Hieno kaupunki, hienot ihmiset :dance:
No en mä sua tunnista, josset pukeudu taas muoveihin.. x) Paitsi jos saat sen jet lagaajan lähteen mukaan kans :D
Saa nähdä, paljonko jaksaa tänään itse. Vaihtarit imee kaikki mehut (vain kuvainnollisesti), Lynissäkin "joutu" "tankotanssiin" tuntikausia ;P
Jet lagaaja lupas tulla kyllä paikalle jossain vaiheessa, vaikka tekstareihin se ei tänään oo kauheesti reagoinu - kattoo nyt pitääkö se lupauksensa!
... ... ... Ja toisaalta parempikin vaan jos ihmiset ei tunnista ... ... ... :D
Niinniin, vaihtarit "pakotti" varmasti Lynissäkin :whip:
Äsken tuli joku finlandssvenski-ohjelma jossa väitettiin, että Hankkenissa vaihtoon lähtö on pakollista. Pitääkö paikkansa? Se selittäisi osan siitä miksi Hankkenilaisia suositaan. Jos jokaisella on kokemusta ulkomailla opiskelusta niin onhan se iso pääoma.
Joo pitäs sinne raahautuu aamusella, tiiän kyl jotain mitä meininke siel o :kippis1::whip::dance2::dance:Tiedän et on salaisuus, mut voisko joku kertoo mitä kaikkea tapahtuu mursujaisissa? (edes vähäsen)