Kauppakorkeaan 2008

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaahas, ei vieläkään kirjettä HSE:ltä. Sanoivat, että jos ei huomenna tule soita uudestaan. Itellaa syyttelevät. 1. luokan kirjeet olisivat varmasti tehneet kauhean loven budjettiin.
 
Jaahas, ei vieläkään kirjettä HSE:ltä. Sanoivat, että jos ei huomenna tule soita uudestaan. Itellaa syyttelevät. 1. luokan kirjeet olisivat varmasti tehneet kauhean loven budjettiin.

Jep aika mielenkiintoista, että muilla paikkakunnilla kirjeet ovat selvästikin menneet perille. Onkohan postin toiminnassa Helsingissä jotain vikaa?
 
Oletteko muuten Aalton pääsijät hakeneet jo kämppää AYY:stä? Itse sain tänään vasta aikaiseksi rekisteröityä. Vähän mietityttää että mitä kämppiä sitä jonottaisi.
 
Oletteko muuten Aalton pääsijät hakeneet jo kämppää AYY:stä? Itse sain tänään vasta aikaiseksi rekisteröityä. Vähän mietityttää että mitä kämppiä sitä jonottaisi.

Pistin hakuun sunnuntaina. Eiköhän siinä joku satavutta mene, että sen kämpänkin saa.
 
Jaksoihan se kusti polkea tännekkin vihdoin. 29p napsahti itse kokeesta ja siihen ensisijaisuudet päälle.

Samoin tänne tuli tänään postia. Jotenkin en jaksa uskoa, että kyseessä oli 1. luokan kirje, jonka pitäisi postin sivujen mukaan "pääsääntöisesti seuraavana postipäivänä lähetyksestä" ja jos HSE:llä ilmoitettiin kirjeiden olleen lähetetty 1.7. Olin laskenut pisteet oikein, joten niitä oli 34+2 ensisijaisuudesta (hylätyt tehtävät olivat myös menneet näköjään oikein, joten valitusta voisi alkaa tässä tekemään :hyper: ). Mistähän saisi muuten tietää opiskelijakorttia varten tarvittavat tiedot opiskelijanumerosta ja tutkinto-ohjelman (KTM? KTK?) nimestä?
 
Samoin tänne tuli tänään postia. Jotenkin en jaksa uskoa, että kyseessä oli 1. luokan kirje, jonka pitäisi postin sivujen mukaan "pääsääntöisesti seuraavana postipäivänä lähetyksestä" ja jos HSE:llä ilmoitettiin kirjeiden olleen lähetetty 1.7. Olin laskenut pisteet oikein, joten niitä oli 34+2 ensisijaisuudesta (hylätyt tehtävät olivat myös menneet näköjään oikein, joten valitusta voisi alkaa tässä tekemään :hyper: ). Mistähän saisi muuten tietää opiskelijakorttia varten tarvittavat tiedot opiskelijanumerosta ja tutkinto-ohjelman (KTM? KTK?) nimestä?

Ootko tosissas, että sulla on laskettu ne hylätytkin? Jos tommosta on enemmänkin käyny, niin sehän on voinu jopa nostaa pisterajojakin.
 
Ootko tosissas, että sulla on laskettu ne hylätytkin? Jos tommosta on enemmänkin käyny, niin sehän on voinu jopa nostaa pisterajojakin.

Eiku meinasin, että niitä ei laskettu niin sain alemmat pisteet ku HSE:n sivujen oikeet vastaukset huomioon ottaen olisin saanu 36+2 ku meni noi 2 oikein ja sehän harmittaa :rolleyes:
 
Osaiskohan joku sanoa, että milloin poissaolleille tulee postia? Yliopistolla sanovat, että pitäs ihan näillä näppäimillä tulla. Antovat ilmoittautumislomakkeen ja maksulaput kuitenkin, että ei silleen ole väliä.
 
Eiku meinasin, että niitä ei laskettu niin sain alemmat pisteet ku HSE:n sivujen oikeet vastaukset huomioon ottaen olisin saanu 36+2 ku meni noi 2 oikein ja sehän harmittaa :rolleyes:

Jaajaa. Itellä laski kanssa 2p, kun niitä ei hyväksytty, mutta mitäs merkitystä sillä on millä pisteillä on sisäänpäässyt.
 
Mistähän saisi muuten tietää opiskelijakorttia varten tarvittavat tiedot opiskelijanumerosta ja tutkinto-ohjelman (KTM? KTK?) nimestä?

Opintotoimistossa sanoivat että tiedot opiskelijakorttia varten tulevat erillisessä kirjeessä sitten kun valinnan lopulliset tulokset on selvillä.
 
Jeba jee, paikka aukes helsinkii ja asuntokin tuli jo HOAS:in kautta. Vuokra vain 260 ja juna-asema ihan vieressä ja kämppä kannelmäestä, seudulla taitaa olla vähän huono maine, mutta se ei mua haittaa, kun pienestä kylästä lähen isoon maailmaan.

Kerrankin elämä hymyilee ja kaikki on hyvin.
 
Onnea kaikille sisäänpäässeille!
Nyt ei voi muutaku hyppiä onnesta:) Johtamisen paikka ainaki varma Oulusta. Silti vielä toivon että laskiksen puolelta joku luovuttais mulle paikkansa... Torstaina kuitenkin pitäis tulla viimeistään kirje postiluukusta et kumpaan lopulta pääsen, sitä siis odotellessa :)
 
Back
Ylös Bottom