Kauppakorkeaan 2008

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onnea kaikille sisäänpäässeille!! :kippis1:

Pääsykokeesta 18 pistettä + 2 ensisijaisuuspistettä ja tulos: varalla, varalla... Lievä vitutus. Viime vuonna koko homma kaatu siihen, että vastailin liian innokkaasti ja tänä vuonna homma kaatui, kun en uskaltanut vastata epävarmoihin kysymyksiin, jotka kuitenkin ois menny oikein..

Ei voi olla totta! 20 pistettä ja minnekkään en päässyt!

Nyt lähen salille rankasemaan itteäni kunnon kyykkytreenillä. :D
 
Onks muut stadiin päässeet saanu tänään kirjeen himaan?
Oma nimi löyty listalta, mutta posti ei tuonu mukanaan kirjettä koulusta. Alkaa täs hieman kuumottaa :D
Ainii, ja koululla ei puhelimeen vastaa kukaan, joka osaisi sanoa mitään opiskelijavalintaan liittyvissä asioissa..
 
MITÄSSSSSSSSSSSSSSS IAFASIOSAIOSAFIOAFSIOIFO DADAAAAAAAAAAA!

Olin lukenut tätä ketjua jo ihan vitun epätoivossa että vetivätpä ihmiset hyvin, että mulla ei ole kyllä mahista. Ja äsken tuli KIRJE AALLOLTA KOTIIN

Ei jeesus, kiitos yläkerran herra. Kiitos. Taisit tietää että ansaitsin tämän. :D

Onnea, ihan kaikille!
 
Onks muut stadiin päässeet saanu tänään kirjeen himaan?
Oma nimi löyty listalta, mutta posti ei tuonu mukanaan kirjettä koulusta. Alkaa täs hieman kuumottaa :D
Ainii, ja koululla ei puhelimeen vastaa kukaan, joka osaisi sanoa mitään opiskelijavalintaan liittyvissä asioissa..

Ei ole meikäläisellekkään tullut vielä kirjettä kotiväen mukaan. Eiköhän se sieltä sitten maanantaina tule.
 
Tosi korkeat on kyllä rajat :wtf: . Saas nähdä riittääkö 52,5 yhteispistettä tampereelle yritysjuridiikkaan. Joensuu nyt on käytännössä varma, mutta vähän luulen että haen uudestaan jos en nyt Tampereelle pääse. Pääsispä tästä piinasta, en takuulla nuku tänä yönä pätkääkään:D .

Yritysjuridiikkaan ja vero-oikeuteen Tampereelle oli raja yhteispisteissä tuo 52,5p, jonka sain. Kuitenkin hylkyä pukkas.
Tarkottaako tää nyt sitä, että jäin 0,25p sisäänpääsystä, ts. 52,5 on raja, jonka ylittämällä pääsee sisään, vai onko tossa joku virhe?
Tampereen kansikseen tällä hetkellä kuitenkin tie käy, kuitenkin hiukka harmittaa tuo yritysjuridiikka, jotenkin olin asennoitunu, että sinne mennään.

Ja onnea kaikille sisäänpäässeille!:rock:
 
Yritysjuridiikkaan ja vero-oikeuteen Tampereelle oli raja yhteispisteissä tuo 52,5p, jonka sain. Kuitenkin hylkyä pukkas.
Tarkottaako tää nyt sitä, että jäin 0,25p sisäänpääsystä, ts. 52,5 on raja, jonka ylittämällä pääsee sisään, vai onko tossa joku virhe?
Tampereen kansikseen tällä hetkellä kuitenkin tie käy, kuitenkin hiukka harmittaa tuo yritysjuridiikka, jotenkin olin asennoitunu, että sinne mennään.

Ja onnea kaikille sisäänpäässeille!:rock:

Taitaa olla niin, että tuo on alin pisteraja, jolla joku on päässyt sisään. Tasapistetilanteessa muistaakseni ei oteta kaikkia sisään, vaan se jolla on ollut pääsykokeessa eniten oikeita vastauksia, sitten se jolla vähiten vääriä. Lisää asiasta valintaopas 2010:ssä. Aallossa näytti sisäänottomäärä olleen 306 alkuperäisesti ilmoitetun 300:n sijaan, joten ilmeisesti kaikki alimmalla pistemäärällä olleet päätettiin ottaa sisään, joka on mielestäni reilua.
 
Jahas olis sit vaasaan lähtö. En edes lähtenyt tavoittelemaan koulupaikkaa ensimmäisellä hakukerralla, mutta yllätys olikin suuri. Onnea muillekkin :)
 
Onks muut stadiin päässeet saanu tänään kirjeen himaan?
Oma nimi löyty listalta, mutta posti ei tuonu mukanaan kirjettä koulusta. Alkaa täs hieman kuumottaa :D
Ainii, ja koululla ei puhelimeen vastaa kukaan, joka osaisi sanoa mitään opiskelijavalintaan liittyvissä asioissa..
Ite soittelin sinne samasta syystä. Ne sankarit oli pistäny ne eilen postiin, eli voi maanantaina odotella.
 
mikäs helvetti tossa teht 25 on väärin???vastasin siihen 4 eli D oikein...nätisti jää opiskelupaikka tähän kysymyksee ku veti sen pois

Lue Hentusen supermaster.fi ratkaisut, niin siellä kerrotaan! Omasta mielestäni oli aika tyhmää hylätä 2 tehtävää kokonaan, sillä 2 molempien tehtävien väitteistä oli silti lähempänä kuin muut, joten poistaminen oli aika tyhmä ratkaisu.
 
Onnea kaikille sisäänpäässeille.

Ouluun laskentatoimea lukemaan tulevat: fuksiristeilyllä tavataan :D ja osa varmaan tulee samaan pienryhmäänkin mun kanssa.

MUTTA HUH Heijaa noita pisterajoja! Vaikka itse olin yksi pahimmista pirujenmaalailijoista niin..käsittämätöntä! Tässä siis Oulun pisterajat:

(suluissa vuoden 2009)

http://www.taloustieteet.oulu.fi/index.php?id=131&news_id=51&archive=

Kansantaloustiede
Yhteisvalinta: 37,5 (30,5)
Koe: 18 (14,25)

Laskentatoimi
Yhteisvalinta: 38,5 (35,75)
Koe: 19 (14,5)

Markkinointi
Yhteisvalinta: 42 (26) MITÄ IHMETTÄ?
Koe: 19 (14,25)

Johtaminen ja organisaatio
Yhteisvalinta:42,25 (39)
Koe: 19 (16,5)

Rahoitus
Yhteisvalinta: 47 ( 43,5)
Koe: 19,5 (18,25)

Kansainvälinen liiketoiminta
Yhteisvalinta: 46 (44,25)
Koe: 17,75 (18,5)

Markkinointi löy kyllä täysin ällikällä. Miten tuollainen ero voi olla mahdollista? Noh, asia selittyy osittain tällä:

2009 yhteensä hakukohteena:307
2010 yhteensä hakukohteena: 448

2009 ensisijaisena hakukohteena:114
2010 ensisijaisena hakukohteena: 155
 
Näköjään pakkiksella melkein kaikki hakijat ovat saaneet opiskelupaikan :D Itekin kävin kirjoitusten jälkeen veikkaamassa liian vähäisellä lukemisella, joten yllättäen en päässyt mihinkään. Mut ens kerralla pitää panostaa sit tosissaan lukemiseen.

Onnea kaikille sisäänpäässeille munkin puolesta :thumbs:
 
Back
Ylös Bottom