Kaunein suomalainen bodari/fitnessmimmi

PRIEST sanoi:
Mulla menee jotenkin pahasti ohi toi minna pajulahti. peruspirkko ja ei ikinä imo ole ollut kisoissa kunnossa tai edes mitenkään ihmeellisen lihaksikas.
Pakko olla vähän samaa mieltä, aikoinaan kun KP:n lehdessä Pajulahtea hehkutettiin ja hänestä oli sivukaupalla postereita lehdessä, ihmettelin sitä, missä ne lihakset on? Melko tavallinen, urheilullinen mimmi. Tosin tuo vilma-liinan postaama kuva on jo vähän toista luokkaa, enkä mä Minnan nykykunnosta ole kovinkaan selvillä.

Ai niin, onhan pakkiksen "haukkari" kans aika söpis! ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fitness-mimmeistä kaunein on Tarja Heikkilä, tosin ei oo vuosiin näkyny missään. Hänestä sain fitness kipinän aikoinani.
Tuo Inkeri on kaunein bodimimmi ikinä:)

Miehistä en niin piittaa:D .

Tarja Heikkilä
t_heikkila.jpg

Joskus -98 vuoden tienoilla kirjaston lukusalissa luin Fitness:iä ja leukani loksahti Pirkko Kaisanlahdesta kertovana artikkelin kohdalla. Silloin se taisi harrastus enemmän tai vähemmän alkaa :D

Taisi vaan Piko kadota jenkkeihin tuon ainoan(?) kisan jälkeen tai ainakaan en muista lukeneeni hänestä aikoihin mitään.

Ja pakollinen kuva:

Liitteet

• 2698.247b.pkaisanlahti.jpg
    2698.247b.pkaisanlahti.jpg
    61,1 KB · Katsottu: 7 434
JiiPee sanoi:
Joskus -98 vuoden tienoilla kirjaston lukusalissa luin Fitness:iä ja leukani loksahti Pirkko Kaisanlahdesta kertovana artikkelin kohdalla.
Ja pakollinen kuva:

Härregyyd ja Hoosianna! No saatana, minä muutan kyllä ääneni, sori vaan Aino-Maija mutta tämä Pirkko on kyllä jostain toiselta planeetalta. Nyt alkoi kuvahaku. Ei ollut turha tämäkään selvinpäin oltu perjantai.

Mun all time favourite on Heikkilän Tarja, toinen kaunotar on Laura Virkki.
Body-puolelta Inkeri on kaunis ja kasvotkin kuin enkelillä.

vilma-liina sanoi:
Ja tietämättömille kuva Laurasta :) Kuvassa keskellä, vihreissä bikineissä.

Kyllähän Laura on kivan näköinen, mutta tuo oikenpuoleinen on minun mielestä vielläkin paremman näköinen... Kuka ikinä sitten onkaan?

P.S. Niin ja mitä Vilmiksen avattaresta näkee, niin erittäin kaunis nainen
näyttää olevan! :)

P.S.S. Siis jos on oma kuva.

MerZi sanoi:
Ai niin, onhan pakkiksen "haukkari" kans aika söpis! ;)

niinpä ja ihanin:haart:. Turha edes verrata kehenkään :)

turoot sanoi:
Kyllähän Laura on kivan näköinen, mutta tuo oikenpuoleinen on minun mielestä vielläkin paremman näköinen... Kuka ikinä sitten onkaan?

Taitaa olla Heidi Sorsa kyseinen kilpailija,kovasti ainakin siltä näyttää.

turoot sanoi:

P.S. Niin ja mitä Vilmiksen avattaresta näkee, niin erittäin kaunis nainen
näyttää olevan! :)

P.S.S. Siis jos on oma kuva.
Tuo oikeanpuoleinen kuvassa on Maria Heikkilä, joka kilpaili aiemmin fitnessissä ja sittemmin hyvällä menestyksellä bodyfitnessissäkin.

Ja kyllä mie ihan ite toi tonttu olen, kiitos vaan :)

Ihmeen vähän saanut Satu Korhonen kannatusta. Hyvä rakenne ja kasvotkin toimii.

JiiPee sanoi:
Joskus -98 vuoden tienoilla kirjaston lukusalissa luin Fitness:iä ja leukani loksahti Pirkko Kaisanlahdesta kertovana artikkelin kohdalla. Silloin se taisi harrastus enemmän tai vähemmän alkaa :D
Muistan Pirkon pikkutyttönä yläasteelta, minua pari vuotta nuorempana. On se hieman muuttunut niistä ajoista...

Henkilökohtanen suosikki on Kike Elomaa edelleen. Paljon on tietysti muitakin tosi nättejä, mutta Kike on mulla aina omas luokassaan. Sattumalta näin Kiken pari tuntia sitten ja en voinut muuta kun katsoa ja hymyillä. Ja Kike hymyili takasin. Ainakaan kasvoista ei ole muuttunut yhtään. Vautsi vau :)

vilma-liina sanoi:
Kyllähän Minnalla alkaa lihasta olemaan passeli määrä, kansainvälisiä kisojakin ajatellen, ja kasvothan nyt on kauniit kun rinsessalla. :haart:

Mikäli toi kuva sun nimimerkissä on sun oma, niin sinä olet kaunein.Vaikka oisit kuinka ehtoopuolen kisailija.
Mutta, niin..kauneus on aina katsojan silmässä....

Se jäätelönsyöntikuva/avatar oli aika :kuo... eikun täähän oli kiellettyä täällä.

Ääneni menee siis Vilmikselle. On muuten siskoksissa aika paljon samaa näköä.

Koska näitä Vilma-Liinan Faneja tuntuu olevan muitakin kuin minä, niin eiköhän se ole Vilmiksen aika avata valokuvakansiot ja laittaa joku kisakuva ihmeteltäväksi, kiitos! :)

turoot sanoi:
Koska näitä Vilma-Liinan Faneja tuntuu olevan muitakin kuin minä, niin eiköhän se ole Vilmiksen aika avata valokuvakansiot ja laittaa joku kisakuva ihmeteltäväksi, kiitos! :)

Tuolla vippipuolella jotain iän ikuisia kuvia on ollut jo hyvän aikaa, ja puplic profilesta löytyy myös jotain. Eikä nämä kuvat mitenkään salaisia ole. Lähinnä tuntuu siltä, että ihan sama, kenen kuvia laittelis, sen verran aikaa on jo vierähtänyt..

Liitteet

• vuonna miekka ja kirves 1_.jpg
    vuonna miekka ja kirves 1_.jpg
    217,8 KB · Katsottu: 2 512
  • vuonna miekka ja kirves 3_.jpg
    vuonna miekka ja kirves 3_.jpg
    16,6 KB · Katsottu: 2 746

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom