Kaunein suomalainen bodari/fitnessmimmi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boogie sanoi:
K-P Ouramo (massiivisin bodari v-81)
Jouko Kourumäki (laulava bodari)
Sami Jääskeläinen(kippari Kalle)

Jouko "kiviliha" Kourumäki ei laula pelkästään suihkussa vaan kaikkialla.
Autolla ajaessa, lasten vaunuja työntäessä, nakki jonossa, paskalla, unissaan, tv-katsellessa, joskus sänkyssä ym.... :wall:

Jumituin ihan täysin tähän trediin, en osaa päättää kumpi on parempi Minna Pajulahti vai Else Lautala. Alkaa melkein särkeen silmiä tollaset kropat niin häikäsevän kauniita ovat :kuola: .

Kata on upea fitnessmimmi. Ja meidän Vilmis tietty! :haart:

Miehistä en osaa päättää tähän hätään... Nehän on aivan ihania kaikki!!! :kuola:

Grosskopf sanoi:
Yhdyn tähän. Se avatar-kuva, missä jäätelökin esiintyi oli aivan mahtava!! Ooh, ajattelen sitä edelleen päivittäin.... Mulla on joku Bodaus-lehti tai vastaava, jossa on V-M:stä juttu. Vai onko? Onko se mahdollista? Vielä, oooojjhhh!!!
:lol2: Kiitos vaan. Mä kyllä olen jo niin ehtoo puolen kisaaja, ettei ehkä kannata näihin keskusteluihin nostella.

Orid sanoi:
Kyllä mun ääni menee Nora Yrjölälle.

Samaa mieltä! Nora perus fitnesin puolelta.
img_3201.jpg

Katariina Tunturi Body Fitnesin
att00317.jpeg
ja

Inkeri Salminen kehonrakennuksen puolelta.
attachment.php

Miehistä diggaan Samuli Perälää (kai tässä saa kuolata(?) :kuola: ), Huoposen Jukkaa ja Kuusisen Jania.

Grosskopf sanoi:
Mulla on joku Bodaus-lehti tai vastaava, jossa on V-M:stä juttu. Vai onko? Onko se mahdollista?
On se mahdollista, mulla on nimittäin sama lehti!

Quadzilla sanoi:
Fitnesspuolella oma tyttökaveri, sekä tietysti enkelinkasvoinen Fättis. Bodypuolella aina ihana Inkeri. :haart:

Voi kiitos Quadzilla, olipa kauniisti sanottu :haart:

[mod]Poistettu eräs nikki ja tämän oikea nimi -vilima[/mod]

Mari Tirroniemi on kyllä kaunis. :haart:
Else Lautala on myös ihq.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla menee jotenkin pahasti ohi toi minna pajulahti. peruspirkko ja ei ikinä imo ole ollut kisoissa kunnossa tai edes mitenkään ihmeellisen lihaksikas.
a.marko savolainen:kuola:
b.marko savolainen:kuola:
c.marko savolainen:kuola:
;)

PRIEST sanoi:
Mulla menee jotenkin pahasti ohi toi minna pajulahti. peruspirkko ja ei ikinä imo ole ollut kisoissa kunnossa tai edes mitenkään ihmeellisen lihaksikas.

Äijä on hullu tai sokee!

no vedä faktaa pöytään nyt siitä minnan tosi upeesta kunnosta... haluisin nähdä yhden kuvan jossa sillä oikeesti on hauis lihasta tai vatsaa... joka kerta kisoissa näyttänyt aivan samalta.mä sanon asiat suoraan siitä ei monet pidä ja se ei mua kiinosta, mutta se on tosi asia ettei minna nyt kertaakaan ole ollut mitenkään kummoinen ilmestys siellä lavalla ja se ihmetyttää kun kaikki niin hypettää sitä aivan turhasta! okei vedän pois hieman tota minnan mollaamista. mutta sen sanon että vielä on paljon petrattavaa kireeseen kuntoon esim jalkojen osalta kun tuossa katselin kuvia. olkapäät ovat hyvät! ja elchubagabra sori jos pilasin sun illan mutta toki tässä voi kommentoida oman mielipiteensä? kaunein silti on eräs pakkiksen joulutonttu tietysti ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom