Kaunein suomalainen bodari/fitnessmimmi

vilma-liina sanoi:
Tuo oikeanpuoleinen kuvassa on Maria Heikkilä, joka kilpaili aiemmin fitnessissä ja sittemmin hyvällä menestyksellä bodyfitnessissäkin.

ja Mariahan on IRL ihan pirun kuuma! Kaiken lisäksi ihan mielettömän ihana ihminen ja erinomainen treenikaveri!

Ikävä:love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nostan tän ketjun taas pinnalle.
Olin unohtanut koko tulospäivityksen. Jos joku haluaa vielä vaikuttaa äänellänsä ennen viimeistä tuomioo, tekee sen nyt ;)
Laitan sitten mimmit siihen järjestykseen mihin kansa päätti.
Noin klo 14:00 tänään...:thumbs:

Boogie sanoi:
Hanssi Felli (Pohojolaanen karpaasi)
:5: :5::5:

Olen älynnyt että Boogie on mies...
Threadin otsikko on Kaunein suomalainen bodari/fitnessmimmi.
Paino sanoilla kaunein ja mimmi.
Oot ilmoittanut jo 4 isoa ukkelia listaan...hmm..
No toiset tykkää mimmeistä...toisat äijistä

Vilma-liina on eri siro ja kissamaisen kaunis. :nolo: Mun idoli, jos joku pitäis valita :) .
Rachel Kauppila on kanssa melko tyylikäs sisupussi:D .

Mun miälest` 2000-luvun alussa kisannut Heikkilän Tarja on ollut valovoimaisin fitnesskilpailija ja olen pitänyt hänen vapaaohjelmistaan tosi paljon. :worship:

Miästen fitnessissä kisaili, myöskin 2000-luvun alussa, palomiäs Turust` (synt. Raumall`:) ) Pasi Inkinen. Siinä oli miehen mallii muille sälleille.:rock:

Dang!!!

Pajulahden vieressä habaa väänsin tässä pari päivää sitten. En noita "kasvoja" tunne, mutta kattelin, että on ei ole tyttö ensimmäistä kertaa näissä hommissa. Nyt vasta triidin kuvasta hoksasin, että julkimohan hän. Kaunis on! :)

A. Inkeri Salminen

B. Karoliina Purala

C. Jani Kuusinen

UpUp!! :D

Ajat muuttuu, mutta jotkut asiat pysyy ennallaan...

A. Kaunein bodarimimmi ehottomasti edelleen Inkeri Salminen
B. Body Fitness puolelta Erika Törrönen
C. Joutuu nyt jakamaan, Jani Kuusinen ja Kimmo Salo

Heikkilän Tarja on muuten lahjakkaan Pirisen Antin vaimoke. Kaikki eivät Anttia muista, mutta miehestä povattiin ammattilaista, mies valitsi kuitenkin fiksumman tien, eli lopetti kisaamisen.

Joo Antti oli kyllä mielestäni suomen lahjakkain/parhaan mallinen nuori kehonrakentaja kautta aikojen. Ja taitaapa muuten Antti olla ainoa suomalainen joka on päihittänyt itse Marko Savolaisen ( korjatkaa jos olen väärässä ).

Mutta aiheeseen. Kyllähän Vilmis on semmonen fitnesslavojen pikkupantteri, että muut kissat hieman kalpenevat. Ja kehispuolella taas Maija Lehtonen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom