KAUNA (the Grudge)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, paska oli. :1:
Oon aina aatellu, että peiton alla oon turvassa, mutta nyt se kusi. Ainoa hyvä kohtaus leffassa oli se ku se tyttö tuli oven alta jotenkin ja käveli kameraa kohti ja sitte se kamera pimeni ja se tyttö aukas silmät.

Ringistä vielä sen verran, että kävin teatterissa kattoon ja kaikki kaverit oli aivan täpinöissään leffan jälkeen. Mun mielestä se koko leffa on uskomatonta scheissea. Kyllä vitutti ku olin rahaa ja aikaa siihen tuhlannu. :kakka: :kakka: :kakka: :kakka: :kakka:

UCp sanoi:
Joo, paska oli. :1:
Oon aina aatellu, että peiton alla oon turvassa, mutta nyt se kusi. Ainoa hyvä kohtaus leffassa oli se ku se tyttö tuli oven alta jotenkin ja käveli kameraa kohti ja sitte se kamera pimeni ja se tyttö aukas silmät.

Ringistä vielä sen verran, että kävin teatterissa kattoon ja kaikki kaverit oli aivan täpinöissään leffan jälkeen. Mun mielestä se koko leffa on uskomatonta scheissea. Kyllä vitutti ku olin rahaa ja aikaa siihen tuhlannu. :kakka: :kakka: :kakka: :kakka: :kakka:

Onko nuo viisi tuossa lopussa ihka oikeita torttukasoja ? :lol2:

Munmielestä hyvä elokuva, just tollast pelottavaa kauhua, kun ringissä. Pelästyy kunnolla, ja "hirviöt" on pelottavia. Ei mitään Usalaista teinikauhua.

UCp sanoi:

Meikä on samaa mieltä että se on ihan paska, hommasin DVD:nä joskus ja perkeles ei ois kannattanu.
Grudge mulla on mut en oo viel kattonu joten siit en osaa sanoa mitää.

Ihan jees, ei mitään ääliömäistä klisettä mitä mainstream jenkkileffoissa yleensä. Ei niinkään juonta vaan painajaismaista olotilaa, hyvää vaihtelua niin... :4:

Noi japsileffat on kyllä hieman samanlaisia mutta leikitään että ne on kaikki toistensa jatko-osia.

:3: Hyvä kauhuraina se oli. Pelottavakin vielä :eek: . Varsinkin kun vertaa nykyisten kauhuleffojen tasoon niin tekisi melkein mieli antaa 4 tähteä.

Voi tietenkin olla että parin kuukauden salitauko on tehnyt musta hermoheikon kynäniskan.

:offtopic: Mikä elokuva on sitten kunnon kauhua jos ring tai the grudge ovat ennemmin komedioita?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HounDog sanoi:
:3: Hyvä kauhuraina se oli. Pelottavakin vielä :eek: . Varsinkin kun vertaa nykyisten kauhuleffojen tasoon niin tekisi melkein mieli antaa 4 tähteä.

Voi tietenkin olla että parin kuukauden salitauko on tehnyt musta hermoheikon kynäniskan.

:offtopic: Mikä elokuva on sitten kunnon kauhua jos ring tai the grudge ovat ennemmin komedioita?

Näitten jamppojen mielestä varmaankin ichi the killer tai ironmanit ovat sitä jotakin;)

Back
Ylös Bottom