KAUNA (the Grudge)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ojuni sanoi:
Huippu leffa!! :5:

!! Omasta mielestä aivan susi leffa. Itselle vielä menee leffa kun leffa ilman, että sanon siitä mitään. Mutta nyt voin jopa sanoa, että paskin kauhu/jännäri mitä on nähty... Kuraa.

Kauna oli kyllä ihan sontaa.

Oikeesti jos jonkun mielestä kauhuleffasta tekee hyvän rumat kasvot tai yhtäkkiä ilmestyvä käsi, niin on kyllä vertailu pohja aika pieni.Tämä on rehellisesti sanoen paskin kauhu leffa ainakin suhteessa hypetykseen. Juonikin oli ihan olematon.

Aion kyllä vielä tsekata japsi version jos se olis yhtään parempi. Ihmiset jotka pitää tätä jenkki versioo pelottavana nukkuvat varmaan aina valot päällä.

pöö

ps. Decoys oli ennen mun mielestä paskin. Ei ole enää, koska siinä sentään oli hyvän näköisiä emäntiä

pöö

No musta ihan katottava leffa, joten eiköhän joku muukin pidä sitä katsottava.
Paljon ennemmän paskaa sitä tulee vuokralle viikottain kun tuo leffa.

Grudge ansaitsee huikeat :1: tähteä. Siis tämä elokuva oli aivan suoraan sanattuna paska. Tuossa elokuvassa ei juurikaan ollut jännitystä paria kohtaa lukuun ottamatta, mutta ei se kyllä tätä teosta pelasta. Vielä, jos joku aikaa kattoa tämän niin ennemmin kannattaa sijoittaa rahat järkevämpään kohteeseen.

Kauna oli aivan helvetin pelottava leffa! Koko ajan, alusta loppuun olin kylmän hien peitossa ja sydän hakkasi. Ei mitään valittamisen aihetta, jouduin nukkumaan varmaan viikon valot päällä.
Ehdottomasti menee kauhuelokuvien kolmen kärkeen mun listassa.

Tromm sanoi:
Kauna oli aivan helvetin pelottava leffa! Koko ajan, alusta loppuun olin kylmän hien peitossa ja sydän hakkasi. Ei mitään valittamisen aihetta, jouduin nukkumaan varmaan viikon valot päällä.
Kerro nyt ihmeessä ne kaksi muuta. :D

Tromm sanoi:

Oot varmaan tosi herkkä ihminen :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yleensä kauhuleffat ei minuun tehoa. Mutta leffan katsottuani täytyy sanoa että toimii.:4: Vaikka katsoin leffan valoisaan aikaan ja omasta töllöstä, niin silti melkein kuset housuissa, puhumattakaan et oisin kattonu elokuvis. Noh, ei nyt sentään :) Jos asuisin yksin, niin nukkuisin itsekin pari yötä valot päällä. Vessaan mennessäkin piti lurkata suihkuverhon taakse...miksikö?? En tosiaankaan tiedä...

Ps. Hakkaa ringin 6-0

Pss. Jos asut yksin ja olet menossa pian nukkumaan, niin ei kannata katsoa. :evil:

Kannattaa japskikauhuleffoja (ja niiden remakeja) katsoessa jättää aivot narikkaan. Näiden juonet on todella heikkoja, mutta tunnelmassa pieksävät kaikki leffat :rock:

Kipi I sanoi:
Ps. Hakkaa ringin 6-0

Tämä on kyllä niin totta. Kenen mielestä Ring edes oli kauhuleffa? Muistutti mun mielestäni enempi jotain draama- tai salapoliisielokuvaa. :rolleyes:

mr. perfect sanoi:
Tämä on kyllä niin totta. Kenen mielestä Ring edes oli kauhuleffa? Muistutti mun mielestäni enempi jotain draama- tai salapoliisielokuvaa. :rolleyes:
Jepjep. Ring ei sentään muistuttanut komediaa, kuten Grudge. Grudgen pohjanoteeraus oli se leffan "loppuratkaisu". Oli se kyllä niin pelottava. :lol2:

Herran jestas että oli paska leffa. Ei näköjään enään saada kunnon kauhuleffoja aikaiseksi millään. Samaa kakkaa kuin Ring. :1: :zzzz:

Kauna oli HUONO. Ei oikein mitään oikeasti pelottavaa... no siitä "omituisesta" äänestä saatiin kyllä huumoria kavereiden kanssa aikaiseksi muutaman päivän ;)

Sen sijaan mielestäni Saw oli hyvä ja omalaatuinen... piti otteessaan koko leffan ajan.

Ehkä paskin kauhuleffa mitä on vähään aikaan nähty. En nähnyt mitään pelottavaa vaan meinasin kuolla tylsyyteen.

Nukahdin

No Kauna oli kyllä ihan suolesta :down:

Samaa en kyllä voi mitenkään sanoa Gellarista sillä jo kaksvitosesta lähtien smg:tä seuranneena ja vieläkin tällaisena muinaisjäänteenä olen sitä mieltä että on Sarah aika well talented joka suhteessa.

Näkeehän sen jo esim. ulkomuodosta.... :worship:

smgPA273x500.jpg

Vai mitä ootte mieltä? :hyper:

Back
Ylös Bottom