KAUNA (the Grudge)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
Kävin Lilithin kanssa keskiviikkona 22.12.2004 katsomassa KAUNAn (The Grudge) elokuvissa kutsuvierasnäytöksessä :hyper:, johon voitin liput eräässä kilpailussa.

Ja täytyy nyt tässä vähän kehua, että hyvä leffa oli. Ihan mukiinmenevä kauhuleffa. Mainoksia mm. telsussa pyörii jo ja ensi-iltaan tulee muistaakseni 7.1.2005. Suosittelen, menkää ihmeessä katsomaan ;) :4:.

En nyt tässä sen enempää leffasta kerro, etten paljasta liikaa. Pääosassa Sarah Michelle Gellar "Buffy", joka tekee hyvän roolisuorituksen jälleen kerran :worship: (buffy-faniksi tunnustautuneena).

Jos jotain kysymyksiä niin toki kysykää koitan sitten siihen parhaani mukaan vastata, vaikka sitten "spoileria" käyttäen.

"Grudge" ;) Pakkohan tuo on mennä katsomaan. Oli aika hyytävä mainos, mutta väkisinkin tulee mieleen jonkilainen The Ring -rip-off.

Mä oon nähnyt leffan alkuperäisen japsiversion ja se oli kyl mainio! Jos japsi-jenkkiversioiden suhde on sama kuin The Ringissä, niin tuo Grudge on sitten ihan jumalattoman hyvä pätkä, lisää tällasia!

Tomi sanoi:
"Grudge" ;) Pakkohan tuo on mennä katsomaan. Oli aika hyytävä mainos, mutta väkisinkin tulee mieleen jonkilainen The Ring -rip-off.

Nimen typotukset korjattu :D. Eniveis mulle ei kyllä tullut tota leffaa katsoessa The Ring mieleen vaikka tässäkin on tuo pitkä-musta-tukka-silmillä-tyttö-juttu, enemmän tuli jotain flasheja Manaajasta... Mutta nää nyt on vaan mun mielen juttuja, käykää katsomassa tulkaa sitten kertomaan omat mielipiteenne. Toki ennakkotunnelmia/mielikuviakin saa laittaa ei siinä mitään.

Muutama kohta pisti vähän hymyilyttämäänkin ;). Hyytävä oli kyllä leffa ja todella sain sätkyjä ja pelästyin kovastikin joissain kohtauksissa.

mxm sanoi:
Mä oon nähnyt leffan alkuperäisen japsiversion ja se oli kyl mainio! Jos japsi-jenkkiversioiden suhde on sama kuin The Ringissä, niin tuo Grudge on sitten ihan jumalattoman hyvä pätkä, lisää tällasia!

Itse en ole japanilaisversiota nähnyt, nyt heräs mielenkiinto katsoa sekin. Mutta todellakin itse kyllä pidin leffasta, tästä jenkkiversiosta siis!

Opiskelija22 sanoi:
Suosittelen katsomaan japsiversion.
Porraskohtaus on kyllä paha...tulee mieleen manaaja

Jep, se kyl laittoi miettimään kun käveli rappusia leffan jälkeen ylös. Samoin kyl käänsi pari päivää katseensa taakse kun oli suihkussa/harjas hampaita. Tuo leffa pitää ehdottomasti katsoa joko leffateatterissa tai sit ihan pienellä porukalla hiirenhiljaa pimeässä!

Itsekin kävin tuossa kutsuvierasnäytöksessä kyseisen pätkän katsomassa.
Plussat:
+Sarah Michelle Gellar :haart:
+säikäytykset
+yleinen "pelottavuus"

Miinukset:
-ei mitenkään erikoinen juoni loppujenlopuksi
-elokuvan henkilöihin ei syvennytty juuri lainkaan
-useat asiat ja tapahtumat esitettiin turhan sekavasti

Tämä oli siis tälläinen neutraali arvio elokuvasta, mutta itse olin aivan jipoissa koko ajan, johtuen siitä että olen armoton Buffy-fanaatikko ja Sarah Michelle Gellar on elämäni rakkaus :nolo:
Tunnustetaan jopa että minulla on kyseiseen neitiin todella paha pakkomielle ja olen muokannut photoshopilla useita kuvia jossa olen yhdessä(en yhdynnässä :D ) hänen kanssaan ym.
En pysty nukahtamaan katsomatta ensin vähintään yhtä jaksoa Buffya :haart:

Oli pakko avautua, kiitos. Nyt voisinkin katsoa pari jaksoa Buffya :love:

Juu katoin eilen yöllä, ei olisi pitänyt :( Viddu en meinannut uskaltaa käydä suihkussa! Ja jokapaikassa olevinaan näkyy ne saatanalliset kasvot! Hrr.. eka leffa pitkilleen joka oikeesti vähän pisti sykkimään. kannattaa kattoa!

tätä leffaa on odotettu :kuola: valuen...ringin jälkeen..joo teatterishan toi ois tosiaan viikon päästä..mut pitänee vissiin odottaa et tulee dvd:lle..ku ei jaksais kuunnella teatteris niiden teinityttöjen kirkumista :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Japskilainen oli ainakin mun makuun suht paska, häröin leffa aikoihin.

Oli se kyllä vaan aikasta jännä.

Kattelin sen tässä yhtenä iltana tyttöystävän kanssa, ja kyllä vähän hävetti, kun hän alkoi vittuilemaan siitä, kun iso mies säikkyy ja kiljuu. :lol2: :nolo:

Suosittelen, hyytävää kauhua :5:

Varmaan huomattavasti parempi teatterissa, kuin kotona divx:nä tavallisesta töllöstä.

hohoo senkin nyssykät...
Katson tän leffan tänään ja sitten kerron miltä tuntuu :)

/me on kirjaimellisesti kauhunarkki

alwhifi sanoi:
Pitää kyllä ostaa tämä dvd:lle, ehkä. Ring 2 (siis jenkkiversio, totta kai) muuten tulee teattereihin maalis-huhtikuussa.
http://www.imdb.com/title/tt0377109/

Mitähän siitäkin tulee? Ettei vain olis taas perinteisesti täysi paska, rahastusta vain?

Katselin Kaunan todella väsyneenä, ehkä siksi se ei tuntunut kovin pelottavalta kun ei jaksanut säikähdellä
+Sarah Michelle Gellar (olen ehdottomasti Buffy-fani)
+katsojan mielikuvitukselle jätetään tilaa
+muutama oikein hyvä kohtaus
-Otetaan kasa porukkaa ja tapetaan ne kaikki, ei kovin omaperäinen juoni
-painostavaa musiikkia, sankari kävelee pimeässä huoneessa, yhtäkkiä jostain hyökkää mörkö, BÖÖ (tai tässä tapauksessa AAARRP) Tämäkö on sitä kauhua, hohhoijaa?

Joka tapauksessa kiitokset Zannazille lipuista, :worship:
ihan hyvä elokuva oli jokatapauksessa, aika harvoin vain törmää oikeasti pelottaviin kauhuelokuviin

Juuri tulimme katsomasta ko. rainaa! Tykkäsin kovasti! Kerrankin kauhuelokuva, joka oli oikeasti karmiva! Juonta ei ehkä nimeksikään ja blaa blaa, mutta pexxi antaa thumbsit!!

itse katsoin kyseisen leffan tyttöystäväni kanssa eilen yöllä, hän jopa ehti sanoa että puristat kättä liian kovaa :hyper: minullekin tuli vähän mieleen toi ring..samanlainen tunnelma

mun mielestä se bussi-ikkuna kohtaus oli aikas hyvä en osannu yhtään varautua siihen just nostin pään ylös tyynyn alta

Yksi huonoimmista elokuvista pitkiin aikoihin, :1: ja :down: saa minulta. Ennen tuota tuli katsottua The Saw, jossa sentään oli yritystä.

Back
Ylös Bottom