Kauhu dieetti....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GeeZa
  • Aloitettu Aloitettu
Niin semmostapa vain että olen ajatellu vähän tiputtaa ylimääräistä rasvaa kehosta pois.. olen 177 pitkä ja painoa joku 98kg..pari vuotta olen harjoitellut ja nyt tällä hetkellä treenaan aika kovaa, 3 päivää treeniä ja 1 vapaapäivä ohjelmalla. eli n. 6kertaa viikossa.. miten kannattaa harjoitella dieetin aikana, miten syödä, kuinka alas kalorit pitäis pudottaa?? mukava olis jos jotain kommentteja sais... kiitos etukäteen! :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensimmäiset ajatukset kauhudieetistä olivat:

1. Jääkaapissa on mun tädin tekemä taulu, jolloin sieltä ei yksinkertaisesti uskalla hakea ruokaa

2. Vessassa on mun tädin tekemä taulu, jolloin ko. vessassa oleva tarpeiden tekijä on niin suuren kauhun vallassa, että suoli tyhjenee 5 x normaalilla nopeudella ja mitkään lihottavat aineet eivät ehdi imeytyä

Joo sori vähän väsyttää :zzzz: :hyper: :zzzz:

Leikkisästi kauhudietti olis sellainen, että apteekista sais spineless jellyfish-pillereitä Yksi pilleri aamuisin ja kaikki ns. roskaruoka pamahtais aina suoraan housuihin nestemäisenä. Siinä olis motivaation lisääjä ;-))

Ei saatana, tässä on patentin paikka!

Wintikka sanoi:
Leikkisästi kauhudietti olis sellainen, että apteekista sais spineless jellyfish-pillereitä Yksi pilleri aamuisin ja kaikki ns. roskaruoka pamahtais aina suoraan housuihin nestemäisenä. Siinä olis motivaation lisääjä ;-))

Ei saatana, tässä on patentin paikka!

Otappa risiiniöljyä :D. Ei ainakaan uskalla yskiä :lol2:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom