Kauheimman makuinen proteiinipatukka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu

Meah

VIP
Ikä
35
Tuli tällänen mieleen kun kattelin tuota threadia, missä kyseltiin parhaimman makuisia proteiinipatukoita.. Elikkä mikä siis on sellainen patukka joka oli mielestäsi pahaa ja jota et todellakaan aio enään ostaa? En ole varma onko tälläistä topiikkia tehty jo, en ainakaan löytänyt, muttas eiköhän sitten joku hihkase jos on jo:)

Itse en pitänyt maualta siitä nutrisportin jogurtti-omenasta, jotenkin todella kuiva ja mauton, tosin maistuihan se kyllä pahville. (tiedä sitten onko ollut vanhaa:D) ja sitten se joku..hmm..mä en tiedä sitä merkkiä, oisko ollut joku promealin suklaa? 100g patukka, niitä saa ihan intersportistakin..se maistui todella jauhoiselle mielestäni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite kerran erehdyin ostamaan MyDietin vadelma-jogurttipatukan. Ois jääny patukat kyllä heti kaupan hyllyyn, jos oisin sen "vadelma":n sijaan kiinittänyt huomitota "jogurtti" sanaan. Kuka on keksinyt laittaa jogurttia mihinkään patukkaan, oksettavaa :urjo: .

Jugurtti on kyllä hyvää, mutta tuo mydiet on niin kuivaa että meinaa tarttua kurkkuun kiinni.

Toinen oli joku Kongo tms. patukka missä ei ollut sokeria lainkaan, hirveän makuinen ja kuiva, oli vaikeuksia saada alas. Ja törkeän kokoinen jöötti tietysti, hintaakin reilusti..

NGV sanoi:
Hmm, kaikki proteiini patukat ovat tälle pojalle uponneet.:kuola:

Niin no siis, kyllähän mäkin syön vaikka mitä prodepatukkaa jos joku maksaa:D

weider 32% protein-bar, vanilla. muutama patukka menee hyvin, mutta tuli ostettua koko loota ( kuivuvat todella nopeasti ) no eipähän tarvii enää ostaa:)

HooK sanoi:
weider 32% protein-bar, vanilla. muutama patukka menee hyvin, mutta tuli ostettua koko loota ( kuivuvat todella nopeasti ) no eipähän tarvii enää ostaa:)

Mun mielest toi maistu iha dumlelle!:kuola: :D

Bull's Snak sitruunajogurtti. En uskonu minkään protskupatukan jäävän syömättä ennenku tuota maistoin. :urjo:

Sen sijaan esim. Nutrisportit on mun mielestä ihan ok makuisia.

suortti sanoi:
Ite kerran erehdyin ostamaan MyDietin vadelma-jogurttipatukan...

setae sanoi:
Jugurtti on kyllä hyvää, mutta tuo mydiet on niin kuivaa että meinaa tarttua kurkkuun kiinni.

Ei hitto, mitä te oikeen höpisette.:eek: MyDiet vadelma-jugurtti on ehdottomasti yksi parhaista patukoista mitä oon ikinä maistanut! Aivan ihanaa!:kuola:

Karmein on varmaankin HyPron White chocolate...hyi s**tana. Siis missä se suklaa siinä patukassa muka oli... Muutenkin ne kaikki HyProt on mun mielestä tosi ällöttäviä.

Edit: Joo toi ProFX banaani on kyllä aika kamala. Jälkimaku on ihan kun saippuassa.

ProFX:n banaani saa täältä myös äänen. Jotain aivan kamalaa.

rocky6 sanoi:
Olisikos ollut hypro valkosuklaa, maistuu joltain punssilta :/

Mitä, mutta punssihan on :kuola: varsinki kahvin kanssa;) .

En ole vielä huonoja syönyt mutta huonoin hyvistä on mustikanmakuinen merkkiä X? Tuosta lähikaupasta ostin kun oli fastin pulvereiden vieressä, lisäksi proteiini pitoisuus aika alhainen.

Kaikki Fastin ProFX patukat. Että voikin olla kuivaa ja keinotekoisen esanssisen makuista kitalakeen tarttuvaa massaa :urjo:

Jokatapauksessa melkoinen määrä eri patukoita on tullut maisteltua ja kaikista kamalimman tittelin vie kyllä ylivoimaisesti Weiderin Maximum bar (tai mikä se nyt olikaan. Jokatapauksessa se 100 grammaa painava kuivunut laastikäärö). Tuota kuivempaa patukkaa ei olekaan. Ja voi kiesus mikä työ oli saada se alas. Tajuttoman kovaa ja sitkeää tavaraa. Leuat oli aikuisten oikeasti koko loppupäivän ihan jumissa kun tuon oli suussa jauhanut nieltävän kokoisiin osiin. Puolivälissä meinasi jo usko loppua kesken mutta jollain ihmeen ilveellä sain kuin sainkin ko. hirvityksen nieltyä.

Makuasioitahan nämä tietty on. Esim. tässäkin ketjussa haukutut HyPro:t on ihan syötäviä ja pakkiksenkin kaupasta saatava Opti-Pro Meal melkeinpä hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom