Meah
VIP
- Ikä
- 35
Tuli tällänen mieleen kun kattelin tuota threadia, missä kyseltiin parhaimman makuisia proteiinipatukoita.. Elikkä mikä siis on sellainen patukka joka oli mielestäsi pahaa ja jota et todellakaan aio enään ostaa? En ole varma onko tälläistä topiikkia tehty jo, en ainakaan löytänyt, muttas eiköhän sitten joku hihkase jos on jo
Itse en pitänyt maualta siitä nutrisportin jogurtti-omenasta, jotenkin todella kuiva ja mauton, tosin maistuihan se kyllä pahville. (tiedä sitten onko ollut vanhaa:D) ja sitten se joku..hmm..mä en tiedä sitä merkkiä, oisko ollut joku promealin suklaa? 100g patukka, niitä saa ihan intersportistakin..se maistui todella jauhoiselle mielestäni.
Itse en pitänyt maualta siitä nutrisportin jogurtti-omenasta, jotenkin todella kuiva ja mauton, tosin maistuihan se kyllä pahville. (tiedä sitten onko ollut vanhaa:D) ja sitten se joku..hmm..mä en tiedä sitä merkkiä, oisko ollut joku promealin suklaa? 100g patukka, niitä saa ihan intersportistakin..se maistui todella jauhoiselle mielestäni.