Kauheimman makuinen proteiinipatukka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
setae sanoi:
Toinen oli joku Kongo tms. patukka missä ei ollut sokeria lainkaan, hirveän makuinen ja kuiva, oli vaikeuksia saada alas. Ja törkeän kokoinen jöötti tietysti, hintaakin reilusti..

Kyllä, tämä patukka oli puhdasta pahuutta. Rakenne muistutti kovasti lastulevyä tai tärkättyä weetabixia. Oli pakkiksellakin myynnissä, onneksi ei oo enää.
KongBar.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Myoplex -strawberry- tjs. aivan hirveää :urjo:

Järkyttävimmältä on kyllä ehdottomasti maistunut ProFX:n banaani. Hyi helvata sitä esanssista makua ja lähinnä kiveä muistuttavaa rakennetta! Ei tasan enää ikuna miun suuta moinen pa*** kohtaa :urjo: . Hyvänä kakkosena tulee HyPron sitrusrahkahässäkkä ja kolmannen tilan vie kuivaakin kuivempi ja etova MyDietin vadelma-jogurtti. Enkä kyllä enää ikänä koske yhteenkään Low carb-pötköön, suoraan saatanasta ovat.

Näin tarkemmin ajateltuna ei niitä oikeasti hyvältä maistuvia patukoita järin montaa edes tule mieleen, samaa kuivaa käkkänää lähemmä jokikinen, harmi.

E: Juu, isännän tunnuksilla, eli Stepperityttö asialla :D

denile sanoi:
Ei hitto, mitä te oikeen höpisette.:eek: MyDiet vadelma-jugurtti on ehdottomasti yksi parhaista patukoista mitä oon ikinä maistanut! Aivan ihanaa!:kuola:
Sama täällä, kun mausta puhutaan.

denile sanoi:
Karmein on varmaankin HyPron White chocolate...hyi s**tana. Siis missä se suklaa siinä patukassa muka oli... Muutenkin ne kaikki HyProt on mun mielestä tosi ällöttäviä.
Se sitruuna-rahka :eek: on ainoa mikä uppoo mulla.

Yks tod. kaameista on Muscletechin Nitro-tech.

Varo tätä patukkaa:
nitrotechbar.jpg

Amazing taste... Todellakin.

eipä oo hirveesti eri merkkejä tullu maisteltua mutta ainakaan vielä mitään erityisen pahan makuista ei oo tullu vastaan

Maistettu on patukkaa jos jonkinlaista, mutta yhtään kauhean makuista ei ole tullut vielä vastaan. Ehkä kookoksen makuinen pit-stop oli suurin pettymys.

kepakko sanoi:
kamalimman tittelin vie kyllä ylivoimaisesti Weiderin Maximum bar (tai mikä se nyt olikaan. Jokatapauksessa se 100 grammaa painava kuivunut laastikäärö). Tuota kuivempaa patukkaa ei olekaan. Ja voi kiesus mikä työ oli saada se alas. Tajuttoman kovaa ja sitkeää tavaraa. Leuat oli aikuisten oikeasti koko loppupäivän ihan jumissa kun tuon oli suussa jauhanut nieltävän kokoisiin osiin. Puolivälissä meinasi jo usko loppua kesken mutta jollain ihmeen ilveellä sain kuin sainkin ko. hirvityksen nieltyä.
Pari laatikkoa oon noitakin syönyt joskus ja samaa mieltä kepakon kanssa. Ei voi oikein puhua enää nopeasti töiden lomassa napattavasta välipalapatukasta kun syöminen kestää puoli tuntia ja vaatii kaiken keskittymiskyvyn... kyllähän nekin tietysti sitten alko uppoamaan.

Hy-Pro valkosuklaa. Patukka ei sinänsä ole mitään pahaa, vaan jopa hyvää, mutta sen verran iso ja ällömakea että aiheutti ainakin allekirjoittaneelle pahoinvointia seuraavaksi 1,5 tunniksi. Jos tuo olisi puolet pienempi (ja samalla tietysti puolet halvempi) niin olisi varmasti ihan jees.

Nutrilet ateriankorvikepatukka, makuna aprikoosi. Joskus tuli ostettua iso kasa kun sai vanhaksi meneviä puoli-ilmaiseksi. Kyllä oli tuskallisia syötäviä, hyiyäk. :urjo:

Mattila sanoi:
bullin 100g patukat on perseestä.
Älä sulla ja mulla on vähän eri planeetalta noi makuhermot meinaan mun makuhermot antoivat täydet pisteet sille mansikan makuiselle patukalle.

YEAH nyt bileet pystyyn 1000 posti jo pakikseen.:kippis1:

Ostin toimistolle Weiderin mansikanmakuista, maistui ihan kengänpohjalta.
Ainakin bullin pienempi suklaanmakuinen oli jeespua tavaraa

NGV sanoi:
YEAH nyt bileet pystyyn 1000 posti jo pakikseen.:kippis1:
Juhlat, jo 1k viestiä puuta heinää.

Annan ääneni ProFX banaanille. Kyllä tuokin nyt jotenkin menee, mutta miks ne ton makuisen teki? Ei ymmärrä :D

Se mansikka ProFX on ihan ok, mutta on se vähän sellasta ylikiinteetä jöötiä.
Täytyy maistaa joskus sitä toffeeta, jos olisivat saaneet tämän maun onnistumaan paremmin.

Yleisesti on sanottava että mulle protskupatukat maistuu! Mun mielestä HyPro:n patukat on parempia kun mars, twix ym.
HyPro hasselpähkinä :kuola:.

Multa ääni ProFx mansikalle. Älyttömän synteettisen makuista ja kaiken lisäksi niin kuivaa, että ilman nestettä ei mene alas. Banaania en ole uskaltanut edes maistaa, eikä ilmeisesti tarvitsekaan muiden kommenttejen mukaan.

Hy-Pro:n citrus quark on ehdottomasti paras mitä oon maistanu. Kaukana kuivasta, ja makukin on hyvä. Se valkosuklaa menettelee, vaikka koko patukan kiskominen alkaakin vähän tökkiä makeuden takia.

B.O.S.S. sanoi:
Yks tod. kaameista on Muscletechin Nitro-tech.

Varo tätä patukkaa:

Amazing taste... Todellakin.

Itse en kovin nirso patukoiden suhteen ole mutta tämä Nitro pitää viimeistä sijaa tällä hetkellä omassa taulukossa. Aiemmin mainittu Weiderin 100g meni kyllä aikoinaan ihan hyvin alas.

Amis sanoi:
Juhlat, jo 1k viestiä puuta heinää.
Mitenkä niin? Kyllä minä olen yrittänyt parhaan mukaan kirjoittaa, auttaa ja jne. Mutta kyllä niitä turhiakin posteja tulee pakostakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom