Kauheimman makuinen proteiinipatukka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Ingersoll sanoi:
Se mansikka ProFX on ihan ok, mutta on se vähän sellasta ylikiinteetä jöötiä.
Täytyy maistaa joskus sitä toffeeta, jos olisivat saaneet tämän maun onnistumaan paremmin.

:offtopic: Tänään tuli sitten ostettua tollanen toffee ja tykkäsin! Etenkin se pehmeämpi ja vähän vaahtomainen koostumus oli mun mieleen. Hyvä patukka!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pahimman makuinen on ehdottomasti tuo bigfellan ohjeella tehty patukka. Joko meni pieleen tai en muuten pidä. Enpä patukoista muutenkaan perusta.

Nutri Plussan Pro Meal, 100 g patukka, makuina suklaa ja caramel. Muuten ok, mutta jälkimaku ihan homeinen :urjo: Jäi toinen puolikas tostaki syömättä...

Oliko tuo nyt ON:n mustikka-muffinssi, ensiksi ihan hyvää ja mustikkakin maistuu, mutta kun muutaman sekuntin ollut suussa, niin maku muuttuu joksikin aivan ihmeelliseksi. :urjo:

tamy sanoi:
Pari laatikkoa oon noitakin syönyt joskus ja samaa mieltä kepakon kanssa. Ei voi oikein puhua enää nopeasti töiden lomassa napattavasta välipalapatukasta kun syöminen kestää puoli tuntia ja vaatii kaiken keskittymiskyvyn...

Hienoa kuulla, että löytyy muitakin, joille ei patukka uppoa poskeen...

Joskus erehdyksessä tulee lisäravinteita ostaessa sorruttua proteiinipatukoihin, ja tuo Weiderin pökäle on kyllä sellaista sementtiä että alta pois!
Mietin jo pitääkö moista känttyä alkaa dipata vaikka kahviin ja vetää mössönä niinkuin seniorikansalaisilla on tapana..
Toisaalta patukan syönnin voi ottaa myös treeninä. Weidereita kun alkaa säännöllisesti popsia, niin ei aikaakaan kun leukaperät ovat kuin Forresterin Ridgellä (tai Vince Taylorilla parhaina päivinään)! :D

Kaikki proteiinipatukat on järkyttävän herkullisia, awww! :kuola: En oo ikinä törmänny pahanmakuiseen vaikka varmaan kaikkia kokeiltu, no mä olen tälläinen herkkuperse että kaikki käy kunhan makiata on :kuola:

Ihan ok on mun mielestä olleet noi täällä haukutut ProFX:t. Vähän kuivahkoja jöötejähän ne tosin on, mutta en mä nyt sanois, että suorastaan pahoja. Banaani ei kyllä mitään herkkua ollut, mutta ei nyt sentään pahaakaan...Ja mansikka oli ihan ok, kuivahko tosin sekin. Toffeeta pitää testata seuraavaksi.

Misanthrop sanoi:
Hienoa kuulla, että löytyy muitakin, joille ei patukka uppoa poskeen...

Joskus erehdyksessä tulee lisäravinteita ostaessa sorruttua proteiinipatukoihin, ja tuo Weiderin pökäle on kyllä sellaista sementtiä että alta pois!
Mietin jo pitääkö moista känttyä alkaa dipata vaikka kahviin ja vetää mössönä niinkuin seniorikansalaisilla on tapana..
Toisaalta patukan syönnin voi ottaa myös treeninä. Weidereita kun alkaa säännöllisesti popsia, niin ei aikaakaan kun leukaperät ovat kuin Forresterin Ridgellä (tai Vince Taylorilla parhaina päivinään)! :D

Jeps, samaa mieltä. Ei se nyt niiin pahaa ollu, mut ku kerralla kiskas ni leuoissa tuntu kyl vähän aikaa.

Cassu sanoi:
Ihan ok on mun mielestä olleet noi täällä haukutut ProFX:t. Vähän kuivahkoja jöötejähän ne tosin on, mutta en mä nyt sanois, että suorastaan pahoja. Banaani ei kyllä mitään herkkua ollut, mutta ei nyt sentään pahaakaan...Ja mansikka oli ihan ok, kuivahko tosin sekin. Toffeeta pitää testata seuraavaksi.

Toffee ei oo kuivaa, suorastaan nannaa verrattuna noihin kahteen jotka ansaitsee pahimmat maut kyllä prodepatukoissa.

pahimman makuisesta ei ole tietoa, kun on tullut kokeiltua vain yhtä ja ainoaa eli sitä Fastin Pro FX oikein maukkaanmakuinen mansikkana peittoaa monet ns. "herkuttelupatukatkin".

EDIT: banaanin makuinen oli jotenkin etova :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom