Kauhee närästys...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli kun syön paljon niin tuntuu tuol seläs ja kurkus kauhee vihlova kipu jonkun ajan åäästä siit kun oon syöny..mikhään auttas?

Seuraavat kolme helppoa askelta auttanevat tähän:

1. Närästyslääke akuuttiin hätään
2. Ruokavalion muutos vähemmän närästävään (katso Googlen avulla)
3. Pakkotoiston haku aiheesta närästys ja tätä kautta vanhojen ketjujen käyttö

Jos ongelmat jatkuvat, mene lääkäriin.

Mulla se perinteinen "bodyruokailutyyli" eli ruoan mussutus parin kolmen tunnin välein aiheuttaa närästystä. Ihan hyvin pärjää ilman sellaistakin.

eli kun syön paljon niin tuntuu tuol seläs ja kurkus kauhee vihlova kipu jonkun ajan åäästä siit kun oon syöny..mikhään auttas?

Tuo selkä ja kurkku kipu kuullostaa ihan ruokatorven kouristukselta. Itsellä on närästystä ja siihen liityvä refluskitauti. Joskus on tullut noita kouristuksia, elikkä siis että jos syön itseni täyteen, niin tunnin tai parin päästä alkaa ihan kauhea kipu kurkussa, selässä ja rinnassa. Sellainen puristava/vihlova kipu joka tulee aaltoilemalla, eli siis että koskee joku 15min, sitten 5 minuuttin ei koske paljon yhtään sitte se taas alkaa. se kestää n. 1-3 tuntia. Ekan kerran kun tuli tuo niin oli lähellä ettei soitettu ambulanssia kun ei tiedetty mistä johtuu. Kerroin lääkärille tämän asian ja hän sanoi että on ruokatorvenkouristus. Sanoi myös että siihen ei ole oikein merkittäviä apukeinoja, vesi kuulemma auttaa vähän ja särkylääke, mutta itellä ei auttanut kyllä mikään särkylääkekkään siihen kipuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom