Kauhea bugi korjattu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Heh, ja mä oon varmaan ainut joka ei ehtinyt aamulla edes käymään palstalla, joten enpäs säikähtänytkään. ;)

Mä olin kirjoittanut kännissä mun androidinainen-fantasioistani ja luulin, että se oli liika ja sain bannit. Olisin lähettänyt postiakin, mutta en mä takunnut miten sen ip-osoitteen pystyy katsomaan... :david:

Luulin että olin edellisenä yönä päissäni kirjoitellut jotain hävyttömiä, ku tuli se banni teksti.. vidu, että mietin yön tapahtumia kuumeisesti..

veijo esso sanoi:
Luulin että olin edellisenä yönä päissäni kirjoitellut jotain hävyttömiä, ku tuli se banni teksti.. vidu, että mietin yön tapahtumia kuumeisesti..

Sama homma oli itselläkin ja hätäpäissäni sitten Mikelle kyselemään että mitä olen tehnyt?

Muuten jumittaako muillakin hieman sivujen aukeaminen ja replyäminen?

Ei ole ainakaan mulla toiminut lainkaan normaalisti sen IP banni härdellin jälkeen..........Toivotaan, että tää tästä. Kiristää pipoa yllättävän paljon kun ei Pakkis skulaa kunnolla

Minäkin meinasin jo kusta muuntajaan kun ois koko päivä aikaa ollu lukea Pakkista ja joutuikin nyt kattomaan jotain paskoja elokuvia. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom