Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Deat sanoi:Omfg mä säikähin tänää ku pakkikselle tultaessa ruutuun hyppäs teksti "ip-oisoitteesi on bannattu"! Kerkes käymään mielessä ties kuin monta kauhuskenaariota :D
Deat sanoi:Omfg mä säikähin tänää ku pakkikselle tultaessa ruutuun hyppäs teksti "ip-oisoitteesi on bannattu"! Kerkes käymään mielessä ties kuin monta kauhuskenaariota :D
Hah, minäkin olin ihan ihmeissäni... En muista edes provoilleeni viimeaikoina :DTylerd sanoi:Mulle tuli ihan psykoottinen olo aamulla kun kömmin koneelle ja heti Pakkikselle....... WTF Ehti jo käymään mielessäni, että oonkohan käynyt yöllä palstalla koheltamassa jotain vailla pienintäkään ymmärrystä:lol2:
ace-oo- sanoi:Heh, säikähdin, että tuliko mulle eilen six-packista muistikatkos, ja olinko haistatellut pakkiksen foorumilla paskat kaikille :D
sama.Sinttu sanoi:Mäkin säikähdin :D Postia olisin laittanut Mikelle jos olisin saanut kaivettua sen ip-osoitteen jostain, mut en osannu.. :jahas:
Mukava että vika saatiin korjattua näin nopeasti