Kauhea bugi korjattu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Omfg mä säikähin tänää ku pakkikselle tultaessa ruutuun hyppäs teksti "ip-oisoitteesi on bannattu"! Kerkes käymään mielessä ties kuin monta kauhuskenaariota :D

Deat sanoi:
Omfg mä säikähin tänää ku pakkikselle tultaessa ruutuun hyppäs teksti "ip-oisoitteesi on bannattu"! Kerkes käymään mielessä ties kuin monta kauhuskenaariota :D

Sama täälläkin päin, paniikissa pistin jo postia Mikelle, enkä vissiin ollut ainoa :D

Deat sanoi:

Sama täällä, ehdinpä laittaa Mikelle mailiakin. :D

Mäkin säikähdin :D Postia olisin laittanut Mikelle jos olisin saanut kaivettua sen ip-osoitteen jostain, mut en osannu.. :jahas:

Mukava että vika saatiin korjattua näin nopeasti:)

Jep... Itsekkin ihmettelin syytä banaaniin, joten pitihän sitä mailia laittaa, että mistä ihmeestä oikein oli kysymys!

Kiitoksia nopeasta vastauksesta ja siitä että foorumi toimii jälleen! :worship:

Mulle tuli ihan psykoottinen olo aamulla kun kömmin koneelle ja heti Pakkikselle....... WTF:eek: Ehti jo käymään mielessäni, että oonkohan käynyt yöllä palstalla koheltamassa jotain vailla pienintäkään ymmärrystä:lol2:

Mä luulin aluksi, että JohnnyB oli tehny mulle jäynät :)

Tylerd sanoi:
Mulle tuli ihan psykoottinen olo aamulla kun kömmin koneelle ja heti Pakkikselle....... WTF:eek: Ehti jo käymään mielessäni, että oonkohan käynyt yöllä palstalla koheltamassa jotain vailla pienintäkään ymmärrystä:lol2:
Hah, minäkin olin ihan ihmeissäni... En muista edes provoilleeni viimeaikoina :D

Hyvä, että homma toimii taas! :thumbs:

Heh, säikähdin, että tuliko mulle eilen six-packista muistikatkos, ja olinko haistatellut pakkiksen foorumilla paskat kaikille :D

ace-oo- sanoi:
Heh, säikähdin, että tuliko mulle eilen six-packista muistikatkos, ja olinko haistatellut pakkiksen foorumilla paskat kaikille :D

Hehe... itse aloin epäilemään että olen kävellyt unissani ja kirjoitellut samalla pakkikselle, kun tuli nähtyä muutenkin niin sekavia unia :D

Sinttu sanoi:
Mäkin säikähdin :D Postia olisin laittanut Mikelle jos olisin saanut kaivettua sen ip-osoitteen jostain, mut en osannu.. :jahas:

Mukava että vika saatiin korjattua näin nopeasti:)
sama.

Mä en kyllä säikähtäny yhtään mitään. :jahas: Arvelin kyllä että koko homma johtuu nimenomaan tästä pakkiksen uudistumisesta. Mutta laitoin kuitenkin mailia ihan vaan Miken kiusaks.... :evil:

Ihmettelin, että mistäkähän olisin saanut Bannia. Suuttuiko joku Hannele Lauri Threadista kun sanoin Hannelen leikkausten menneen jo yli hilseen, mutta ei se siitä johtunut :) Toivottavasti kukaan epätoivoinen ei ole kerinnyt satuttaa itseään tästä tilanteesta johtuen kun forum ollut kiiinni.

Mikelle pistin mailia ja vastaus tuli nopsasti.

Hienoa, tää pelittää taas!
Kyllä viimeisetkin unijämät hävis kun aamulla herättyäni menin pakkista kattomaan ja ruudussa luki, että olen bannattu:D

kerkesin sitä minäkin säikähtämään ettei pääsis enöää pakkista lukemaan..ja heti laitoin häsessä mikelle mailii.. :D :evil:

He he. Oonkohan mä ainoa, joka piti omaa banniansa täysin loogisena. Sen verta mautonta läppää tulee omastakin mielestä ihan tieten tahtoen kirjoiteltua. Mäkin kirjoitin Mikelle, mutta itkin siinä vaan sitä, että "olisit nyt saatana varoittanut ensin".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom