Kauanko kehitys jatkuu?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Pitääkös siitä olla sitten jotenkin huolissaan että se lihasmassan kasvu loppuu, voimatasot ei enää nouse?

On muuten aika vaikee homma tuon massan suhteen muutenkin, kun ollaan tietyssä pisteessä. Itellä se tilanne, että massaa saa suht helposti, mutta kohtuuttoman pieni voimien kasvu antaa ymmärtää, että mitään laatulihaa ei olla tekemässä. Mietityttää onko olemass joku set-pointa, jonka yli kerta kaikkiaan vaan pitää ittensä lihottaa ennen kuin kroppa alkaa tehdä myös lihasta paremmin. Ei viittis todellakaan kokeilla kyllä, vaikka hitaan painonnousun joudun kyllä hyäksymään kun jalkoihin mahtuu niin paljon povileikkauksen jälkeen menetettyjä lihoja.

Tosin ihan kaikessa se massakaan ei oo nyt tulosta tuonut, esim. leuanvedossa absoluuttinenkin voima vähän tippumassa.

Pikku korjaus...
Sitten voi ostaa roina-dlc:n jos haluaa. Hyvä ois kyllä eka pelata Natu läpi, mutta moni alottaa Roina lisärin jo aiemmin. Onhan se toisaalta vähän tyhmää ettei ensin katso miten natu seikkailu päättyy kun se roina on kuitenkin aika suora lisäosa siihen.

no vastasin, että tiedän heitä kyllä, mutta hieman ihmetyttää, mitä niillä luvuilla tekee, ku ei ole nimiä eikä muuta. eihän sillä nimettömällä tiedolla ole mitään relevanssia. nimiä en kerro mun asiakkaista muutenkaan. ihan kohteliasta sulta siis.

en nyt tarkemmin muista enkä ihan nykytilannetta tiedä, mutta ei noista ite tietämistäni mitenkään "paljoa" yli 2x kukaan nosta. about 80kg ja 180kg on aika lähellä sitä kovinta suhdetta varmaan. en pidä tilastoja ite näistä treenijutuista. just eräs 18v junnu teki 150kg 74-kilosena. ku nää ei oo kisatilastoja, mun on vaikee nähdä tälle sun kysymykselle sitä tarvetta siis.

jos et ole varma, ootko suomen paras penkissä, mene kisoihin ja sit näät. kisat on ainoo paikka, missä se tuloskunto mitataan. niinku tossa mrsiima sanoi, pikkusarjoissa on helpompaa saada 2x omapaino kisatyylilläkin.

Mä vaan et jos joku jossai tietää varmuudella natun nostaneen enemmän ku 2x oma paino ni ois kiva tietää. Tässä tapauksessa tuli mieleen kysyä sitä sulta. Ite en tiedä ketään ja siinäpä onkin yksi suurpiirteinen raja-arvo mistä en juurikaan paremmaksi usko monenkaan kehittyvän.

Nyt en oo varma onks sun tarkotus tossa puhua kolmannesta persoonasta ninku jotku tekee sen tollee sinutellen vai nimenomaa minusta, mutta vastaan osaltani; en epäile olevani paras. Tulosluetteloista löytynyt aina joku kovempi eikä minulla ole kisaympyröihin haluja. En tee mitalilla mitään, enkä kaipaa nimeäni mihinkään. En tosin tiedä mitä palkintoja kisoissa on, tyyliin vuoden protskut tai salijäsenyys ois jo jotain sentään.

Mulla on treenipäiväkirjat 14.9.90 alkaen tallessa. Yli kahden kuukauden taukoa ei ikinä.
Vuosituhannen vaihteessa söin purkin Optimum Nutritionin boosteria jossa oli 10mg Ma Huangia kapselissa.
Eli en sikäli ole natu mutta aika lähellä...

Mitä kysyttiin?

Onko kuntosi ollut nousujohteinen koko tuon ajan ollen nyt parhaimillaan?

Pitääkös siitä olla sitten jotenkin huolissaan että se lihasmassan kasvu loppuu, voimatasot ei enää nouse?

En tiiä. Tuntus että aika ettiä uus haraastus siinä vaiheessa.

Mä vaan et jos joku jossai tietää varmuudella natun nostaneen enemmän ku 2x oma paino ni ois kiva tietää.
Kukaanhan ei voi mitään vannoa, mutta tässä on yksi joka on ottanut maksimivoimapunnerruksena kisoissa 175kg 83-kiloisissa:

View: https://fi-fi.facebook.com/373522619332094/videos/1186524921365189/

Lisäksi suomenennätys 167,5kg 74-kiloisten sarjassa.
Sekä omaa sotilaspenkin suomenennätyksen 85-kiloisissa (48 toistoa).
Pari vanhojen painoluokkien sotilaspenkkiennätystä löytyy myöskin.

Mitä viimeksi katsoin, niin ADT-sopimuskin oli allekirjoitettuna.

Onko kuntosi ollut nousujohteinen koko tuon ajan ollen nyt parhaimillaan?
Ei.
Pahimmat varsinaiset takapakit on kuitenkin tulleet loukkaantumisista. Kolmekymppisenä vielä vanhoihin tuloksiin pääsikin kun jaksoi ahkeroida. Nyt 40+ lähinnä toivoo että pystyy jatkossakin tekemään.

Tosin 2v vielä ja mulle tulee 30vuotta täyteen 100kg rinnallevetoa ️

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom