Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Nipsu
Kuinka kauan olette keskimäärin ottaneet päivässä aurinkoa? , mikä olisi hyvä aika tunteina per päivä jos tahtoo ruskettua? (kuitenkaan palamatta :D )
Originally posted by VahvaJussi
Palaminen on aika yksilöllistä, jotku palaa tunnissa, toiset ei 12 tunnissakaan.
Originally posted by Wilu
Hyvä vastaus.
Originally posted by Tomi
Paistaisi nyt vaan se perkeleen aurinko! :curs: Tuntuu siltä, että työpäivinä paistaa ja on helvetin kuuma, mutta kun pääsee töistä kotiin ja/tai viikonloppu koittaa, niin kas kummaa - pilvistä.
Paistaisi nyt vaan se perkeleen aurinko! :curs: Tuntuu siltä, että työpäivinä paistaa ja on helvetin kuuma, mutta kun pääsee töistä kotiin ja/tai viikonloppu koittaa, niin kas kummaa - pilvistä. Mä oon yleensä tässä vaiheessa kesää jo hemmetin ruskea, mutta nyt vasta on tällainen tyypillinen toukokuun "rusketus". Auringon olis paree paistaa 20.7. eteenpäin, koska mulla alkaa silloin loma. [/QUOTE
joo meitsillä on yhtä paska tuuri... ikinä ei natsaa noi aurinkoiset päivät... oon ruvennu pitää pidempiä ruokataukoja nii kerkiää ees vähän nauttia tosta auringosta....
Paistaisi nyt vaan se perkeleen aurinko! :curs: Tuntuu siltä, että työpäivinä paistaa ja on helvetin kuuma, mutta kun pääsee töistä kotiin ja/tai viikonloppu koittaa, niin kas kummaa - pilvistä. Mä oon yleensä tässä vaiheessa kesää jo hemmetin ruskea, mutta nyt vasta on tällainen tyypillinen toukokuun "rusketus". Auringon olis paree paistaa 20.7. eteenpäin, koska mulla alkaa silloin loma.
Nojoo, töissä istun. Arvaahan kaksi kertaa, että olisinko ennemmin tuolla kesälaitumella hyppelehtimässä munasilteni? :whip:Originally posted by Kime76
Sä oot kuitenkin pakkiksella kyttäämässä meidän viestejä etkä ulkona arskaa ottamassa. Muutoinhan voisit menettää sika nopean vastaajan maineesi.:D
Originally posted by Titan
Mitäs ihmettä ovat nuo aiemmin mainitut aurinkokapselit???
Ethän sä oo elänyt edes 17 vuotta:Djuu, ite en oo vielä 17vuoden aikana palanut vaikka olen allergisen ihoni takia käynyt solariumissa jne..
syntymäaikani on 9.5 eli se on väärin tos , no anyway missäs itse vietit 9kk? aloitko elämään vasta kun synnyitOriginally posted by Tino99
Ethän sä oo elänyt edes 17 vuotta:D
Olin 9kk sellasessa paikassa mihin aurinko ei paista:D .syntymäaikani on 9.5 eli se on väärin tos , no anyway missäs itse vietit 9kk? aloitko elämään vasta kun synnyit
Originally posted by Tino99
Olin 9kk sellasessa paikassa mihin aurinko ei paista:D .