Kauan pitää tehä negatiivisia leukoja ennekun saa yhen aidon?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oon 186/93 ja oon kuukauden tehny negatiivisia leukoja mutta ei lähe vielkään yhtään...ei chin uppia eikä pull uppia. jaksan kyllä roikuttaa itteeni tangon yläpuoplella aika kauan ja sit laskea itteeni alas hitaasti mutta kun pitäs suorilta käsiltä lähteä vetämään jalat ilmas niin ei mitään toivoa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
http://twentypullups.com/ Linkki lienee sulle tuttu. Ite hinkkasin negatiivisia toistoja vastaotteella x5 minsan palautuksella kolme kertaa viikossa ja päälle leuanvetoa laitteessa (myötäotteella). Laitteessa tein viisi sarjaa keventäen vastusta vikaa sarjaa kohden. Mulla meni vajaa 4kk että pääsin ekan leuanvedon.

Onko sun salilla tankoa, johon yletyt siten, että jalat koskettaa maata? Kokeile lähtöasentona varpaat maassa. Tai sitten tuolilta tai korokkeelta. Tuolin avulla voi tehdä siten, että toinen jalka on maassa toinen koukussa penkillä, auta penkillä olevalla jalalla vain sen verran, että pääset ylös, ja voit siis harjoitella vetovaihetta...vaikea selittää...
http://www.youtube.com/watch?v=AlNDaeZI3A0

Negatiivisissa toistoissa koita vetää kesken liikkeen takaisin ylöspäin.

Maltti on valttia, usko itseesi, kyllä se sieltä joskus tulee, kun vaan jaksat toistaa tota samaa.

Itse en näistä asioista tiedä, joku viisaampi vahvistakoon. Mutta itse ajatettelisin että ainakin ylätaljassa tai vastaavassa voisi harjoitella sitä lähtöä kädet suorina jos ei muuten.

Kolmisen kuukautta taisin kunnolla treenata negatiivisia hyödyntäen, eli hyvin kaukana oltiin aluksi vielä onnistumisesta, mutta sieltä se tuli sitkeydellä. :)

Olennaista on vaihtelu, vaikka tavallinen negat-leuka onkin ytimessä. Loppuvaiheessa tein negatiivisia monta peräkkäin, eli heti kun on laskeutunut edellisestä hiiiiiiitaasti alas niin hypätään vaan uudelleen ylös ja jälleen sama (x3-5). Välillä pysäytin laskeutumisen puolivälissä, hilasin itseni takaisin ylös ja sitten alas rauhassa. Lisäksi tein paljon "alhaalta sen verran kuin nousee" -vetoja sekä "avitetaan kevyellä ponnistuksella" -vetoja korokkeen kera.

Jos pelkät leuat tavoitteena, niin itse tekisin ylätaljaa 3 x viikossa. Leveällä ja kapealla myötä ja vastaotteella pitempiä (esim 4 x 15) ja lyhempiä (esim 5 x 5) sarjoja. Välillä testiin ylätaljamaksimi. Mys alataljaa/kulmasoutua tekisin vähän päälle ja välillä voisin harkita vaihtelun vuoksi hauiiskääntöä johonkin väliin.

Zone-sarja -42%
Kasvata painoa ylätaljassa ja tadaa olet leukamestari. Tosin joku voi sanoo sulle, et oot nössö neiti kun et vedä leukoj ppainolla. Katos kuulemma lihas ei kasva muuta kuin perusliikkeellä. Näin ne luolamiehet väittää

Kasvata painoa ylätaljassa ja tadaa olet leukamestari. Tosin joku voi sanoo sulle, et oot nössö neiti kun et vedä leukoj ppainolla. Katos kuulemma lihas ei kasva muuta kuin perusliikkeellä. Näin ne luolamiehet väittää
Ihanko tosissas väität, että ylätalja kasvattaa leukoja paremmin kuin leuanveto? Mieti nyt vähän. Hermosto on hyvin liikeratariippuvainen ja leuanveto ja ylätalja on ihan eri liikkeitä. Jos ei leukoja mene niin tekisin ensin aina negatiivisia paljon ja päälle sitten sitä ylätaljaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joskus neuvoin kaverille, että ottaa pätkän narua (~2m) ja vaikka 10kg limpun. Sitoo narun vyötäröön kiinni ja toinen pää levypainoon. Sitten heität sen levypainon siitä tangon yli ja tadaa olet 10kg kevyempi. Huomioi kuitenkin ettet naamaasi siihen painoon hakkaa ja muutenkin varovainen ettei limppu lennä niskaan.

Itse aloitin leuanvedot ihan vain vetämällä itseään niin ylös kuin saa ja sitten yrittämällä uudestaan. Kerta kerran jälkeen sitä sai aina sentin tai vajaan enemmän kunnes pinnisti tangon yläpuolelle. Varmaan kuukausi meni, että sai yhden, kun treenaili satunnaisesti muutaman minuutin kerralla.
Eli ei ne negatiiviset ainoa tapa ole.

Itse aloitin leuanvedot ihan vain vetämällä itseään niin ylös kuin saa ja sitten yrittämällä uudestaan. Kerta kerran jälkeen sitä sai aina sentin tai vajaan enemmän kunnes pinnisti tangon yläpuolelle. Varmaan kuukausi meni, että sai yhden, kun treenaili satunnaisesti muutaman minuutin kerralla.
Eli ei ne negatiiviset ainoa tapa ole.

No joo. Tuolla tavalla tosin et treenaa täyttä liikerataa, toisin kuin negatiivisessa.

Mä oon tehnyt syyskuusta lähtien pelkkää ylätaljaa ku toi taloyhtiön salin tila on niin perkeleen matala ettei sinne oikein saa leuanvetotankoa. Tänään koitin vanhempien pihassa mattotelineessä kylmiltään, niin meni leveällä myötäotteella täydellä liikeradalla ja hitailla negatiivisilla muutama 5 toiston sarja ja heti perään 9 toistoa kapeammalla vastaotteella oman painon ollessa 80kg. Viimeksi tein leukoja vuosia sitten armeijan kuntotestissä ja meni muutama kappale kapealla vastaotteella oman painon ollessa 60kg.

Mä oon tehnyt syyskuusta lähtien pelkkää ylätaljaa ku toi taloyhtiön salin tila on niin perkeleen matala ettei sinne oikein saa leuanvetotankoa. Tänään koitin vanhempien pihassa mattotelineessä kylmiltään, niin meni leveällä myötäotteella täydellä liikeradalla ja hitailla negatiivisilla muutama 5 toiston sarja ja heti perään 9 toistoa kapeammalla vastaotteella oman painon ollessa 80kg. Viimeksi tein leukoja vuosia sitten armeijan kuntotestissä ja meni muutama kappale kapealla vastaotteella oman painon ollessa 60kg.

Jos on tukevat ovenkarmit niin siihen vaan tankoa. Niitä on puristettavaa ja ruuvattavaa.

Back
Ylös Bottom