Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin meitsikin luuli, mutta helvetti, ulos näkee miljoona kertaa paremmin ja kääntely on kätsyä. Karisi heti pois kömpelyys kun testiin pääsi. Jamppaxeille tuommoiset(alle 3 litran vehkeet) eivät sovi kun ne eivät kulje mihinkään, jamppaxeille sportit, niin voi tuntea itsensä Suumahheriksi ja tosimieheksi varsinkin jos on kunnon lintulauta ja miljoona sumuvaloa wunderbaumien kera ;)...Ainut syy miksi en itse ostaisi katumaasturia on sen kömpelyys...
CRV:lle kulutukset ja päästöt: http://honda.synkron.com/graphics/S...ls/Esite/2_Tekniset tiedot/CR-V_08_Tiedot.pdfTuohan on oikea ekokatastrofi verrattuna johonkin diesel Crv:hen, jonka kulutus on varmaan kuuden litran luokkaa satasella.
kyseessä ei ole mielipiteeni vaan kylmä fakta. asiasta on keskusteltu ennenkin, poliisin kanta silloinkin oli ettei mitään rikosta ole tapahtunut. mikään ei mene hajalle. autokoulussakin opetettiin että ennen ajoon lähtöä tulee auton kunto tarkastaa, sitä sitten en tiedä onko tämä ihan lakisääteinen asia vai autokoulun omaa keksintöä.
...Ainut syy miksi en itse ostaisi katumaasturia on sen kömpelyys...
Ei taida ihan pitää paikkaansa. Ajelin usean päivän Volvon V70 mallilla. 475 litraa veti perä, CR-V vetää yli 550 litraa. Volvo on pidempi ja kääntöympyrä sairas 12 metriä, huomattavasti kömpelömpi kaupungissa, parkkihallissa en päässyt peruuttamatta tasanteelta toiselle. Varmaan rohkeammalla ajolla pääsisi jos ei niin pelkää puskurien osumista.Perheluokan farkussa on kyllä paremmat tilat tavaroille ja huomattavasti paremmat ajo-ominaisuudet
Minä nopeasti vertasin vectran farkkuun jossa tavaratila takapenkkien asennosta riippuen on 530-1850 l kun taas cr-v:ssä tilavuus oli 556-955 l. Ja ajettavuus perhe farkuissa on paljon parempi.Ei taida ihan pitää paikkaansa. Ajelin usean päivän Volvon V70 mallilla. 475 litraa veti perä, CR-V vetää yli 550 litraa. Volvo on pidempi ja kääntöympyrä sairas 12 metriä, huomattavasti kömpelömpi kaupungissa, parkkihallissa en päässyt peruuttamatta tasanteelta toiselle. Varmaan rohkeammalla ajolla pääsisi jos ei niin pelkää puskurien osumista.
Pituus:
Volvo 4710cm
CR-V 4615cm
Mitä minä testasin isoa perhefarkkua ja maasturia, niin maasturi on aivan helvetisti parempi ja näppärämpi ja vetää enemmän kamaa omiin tarpeisiin. Kiihtyvyys taas ihan toista luokkaa 2,4 litraisella turbolla kuin 2 litraisella normilla.
Toki jos pienelle pinta-alalle pitää saada paljon tilavuutta niin silloinhan ainoa mahdollisuus on kasvattaa korkeutta mikä siis vaikuttaa noihin ajo-ominaisuuksiin. Tuon ajo-ominaisuuksien puuttenhan voi kompensoida ajotavallaan. Eli ei aja katumaasturilla kuin henkilöautolla. Luin jonkun turvallisuustyöryhmän tmsp. raportin jossa kerrottiin, että katumaasturit ovat siksi turvattomia, koska niillä ajetaan kuin henkilöautoilla vaikka alla on kiikkerä korkea koppi. Tuollaisia sanoja ei tietenkään käytetty mutta ajatus lienee selvä kaikille.CR-V penkit käännettynä 2005 mallissa vetää yli 1500 litraa. Edelleen ajettavuus kaupungissa parempi kuin isossa ja kömpelössä Volvossa.
Ostatko sinä auton sen takia, jotta se aiheuttaisi kateutta muissa? Tai luuletko että minä ostin? Ei jumalauta.No minulle ihan yksi ja sama millä kukakin ajaa. CR-V (etenkin pari vuotta vanhat) on mielestäni yksi vähiten kateutta aiheuttava "citymaasturi".
Ostatko sinä auton sen takia, jotta se aiheuttaisi kateutta muissa? Tai luuletko että minä ostin? Ei jumalauta.
Edelleenkin painotan tarpeeksi pitkän vaihteluvälin tarkastelua, jolloin huomaamme, että tällainen pikku lämpeneminen ei ole mitenkään poikkeavaa ja luulempa, että melko suurella todennäköisyydellä lämpötila kääntyy jossain vaiheessa laskuun ihmisten toimista, oli ne ympäristöä säästäviä tai ei, huolimatta.Koska ensinnäkin.. Tää nykynen hiilidioksidihössötys on naurettavaa, ja tällä on tarkoitus päästä meidän lompakoille tekosyiden avulla, toisekseen maailman ilmaston lämpötilan kasvu ei käänny laskuun vaikka meillä suomessa kiellettäisiin kävelykin ja joka paikkaan oisi hiihdettävä intin hikilaudoilla. Myös kesäisin.