Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostaahan voi, mutta verot?
Jos alle 100 tkm tuo maahan alle
30 te niin tarjoan kaljat!
Nimenomaan, ei ihan tuohon uuteen ole pelimerkkejä..
Yksi syyhän tuo tänne tuloon oli monien muiden joukossa.. Totta.
- - - Updated - - -
Kiinni veti, ilmottelen kun muutan. Mielellään sitten jossain paikassa missä saa jotain tuontibisseä, ei taida Karjala enää kovin hyvältä maistua.
Mullon nykyään X6M 2011 vuosimallilla ja vähän säälittää tommoiset AMG reppanat perseaukisena.No onneks voi ajella AMG:n virittämällä M sarjalaisella, niin saa neliveto katumaasturin joka kiihtyy alle 6sec :dance:
Säälittää teidän köyhien puolesta, kun teidän täytyy valita autoon jompikumpi noista ominaisuuksista ja itkee sitä sitten tääl :itku:
GL 63AMG on 4k£ kalliimpi?
Mullon nykyään X6M 2011 vuosimallilla ja vähän säälittää tommoiset AMG reppanat perseaukisena.
Oon, nimittäin olin oleva ja meditoin itseni pekonikääpiön päiväuneen, kävelin kauppaan ja ostin bimmerin.Ookkona tosissas?
edit. niin siis tosta bimmeristä :D
Oon, nimittäin olin oleva ja meditoin itseni pekonikääpiön päiväuneen, kävelin kauppaan ja ostin bimmerin.
ps. mä en IKINÄ heittäis tommoista mitä pekoni, en vaikka olis kuin helvetisti rahaa
X6M on ehkä maailman turhin auto. Yrittää olla urheilullisen näköinen ja yhtäaikaa maasturi, mutta ei ole kumpaakaan. Ainut funktio missä se hoitaa hommansa on olla juppiuden huipentuma.
Tai saahan siinä rahoissaan olla kun toi ko. vuosimalli on kokoajan pajalla ja se syö ihan helvetisti.