Katumaasturit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No siinä tapauksessa. Olet kyllä onnellisessa asemassa autoilun suhteen. Yllättävän hyvin noi femmat pitäneet hintansa tosin sielläkin.

Yksi syyhän tuo tänne tuloon oli monien muiden joukossa.. Totta.

- - - Updated - - -

Ostaahan voi, mutta verot?

Jos alle 100 tkm tuo maahan alle
30 te niin tarjoan kaljat!

Kiinni veti, ilmottelen kun muutan. Mielellään sitten jossain paikassa missä saa jotain tuontibisseä, ei taida Karjala enää kovin hyvältä maistua.

Yksi syyhän tuo tänne tuloon oli monien muiden joukossa.. Totta.

- - - Updated - - -

Kiinni veti, ilmottelen kun muutan. Mielellään sitten jossain paikassa missä saa jotain tuontibisseä, ei taida Karjala enää kovin hyvältä maistua.

No jos et muuta vaikkapa 1.6.13 jälkeen, voin vaikka tanssia Gannamstylee sen ajan mitä juot sitä bissee!

No onneks voi ajella AMG:n virittämällä M sarjalaisella, niin saa neliveto katumaasturin joka kiihtyy alle 6sec :dance:

Säälittää teidän köyhien puolesta, kun teidän täytyy valita autoon jompikumpi noista ominaisuuksista ja itkee sitä sitten tääl :itku:

Kovasti nostattaa intohimoja puolesta ja vastaan nämä katumaasturit, itse valitsin C-RV:n siks että

- se on vm 07 ylöspäin hyvännäköinen auto

-riittävä varustelutaso ainakin omassa elegance plus mallissa

-korkea maavara

-tilava ja muunneltava takakontti

-mukava ja pehmeästi vaihtava automaattivaihteisto

ja sitten on pelkkää plussaa että on tarvittaessa tuo nelivetokin käytössä, jota en niin usesti kyllä ole tarvinnut kun meilläpäin aurataan tiet ja maastoon menen vain maastopyörälläni.

MB GL 2013:
556hp/ 760nm 4.9s 0-100km/h.
is-this-the-2013-mercedes-benz-gl-class-amg-maybe_100387959_m.webp
2013_mercedes-benz_gl550_4matic.webp

e: sisustoja lisää:
Mercedes-Benz-GL-Class-2013-dashboard.webp
Mercedes-GL-Class-SUV_2013-i021-800.webp
04-05-12-04-2013-Mercedes-Benz-GL-Class.webp
2013-Mercedes-Benz-GL-Class-Interior-4.webp
Mercedes-Benz-GL-Class_2013_1600x1200_wallpaper_8c.jpg

No onneks voi ajella AMG:n virittämällä M sarjalaisella, niin saa neliveto katumaasturin joka kiihtyy alle 6sec :dance:

Säälittää teidän köyhien puolesta, kun teidän täytyy valita autoon jompikumpi noista ominaisuuksista ja itkee sitä sitten tääl :itku:
Mullon nykyään X6M 2011 vuosimallilla ja vähän säälittää tommoiset AMG reppanat perseaukisena.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ookkona tosissas?

edit. niin siis tosta bimmeristä :D
Oon, nimittäin olin oleva ja meditoin itseni pekonikääpiön päiväuneen, kävelin kauppaan ja ostin bimmerin.

ps. mä en IKINÄ heittäis tommoista mitä pekoni, en vaikka olis kuin helvetisti rahaa

Oon, nimittäin olin oleva ja meditoin itseni pekonikääpiön päiväuneen, kävelin kauppaan ja ostin bimmerin.

ps. mä en IKINÄ heittäis tommoista mitä pekoni, en vaikka olis kuin helvetisti rahaa

Heh.
Oli pakko kysyä munki kuitenkin :D Mietinkin ku siinä mikään kovin iso kontti ole. Muuten kyllä tietysti oisit jo kaupoilla :D

X6M on ehkä maailman turhin auto. Yrittää olla urheilullisen näköinen ja yhtäaikaa maasturi, mutta ei ole kumpaakaan. Ainut funktio missä se hoitaa hommansa on olla juppiuden huipentuma.

edit. Nissanilla myös suht turha SUV, Suomen oloihin varsinkin :D
nissan.jpg

X6M on ehkä maailman turhin auto. Yrittää olla urheilullisen näköinen ja yhtäaikaa maasturi, mutta ei ole kumpaakaan. Ainut funktio missä se hoitaa hommansa on olla juppiuden huipentuma.

Heh. Mä oon ainakin sitten Juppi isolla J:llä. Tai wannabe Juppi, koska eipä oo tilillä mihinkään 2000- luvun M-sarjalaiseen pätäkkää. :D

Tai saahan siinä rahoissaan olla kun toi ko. vuosimalli on kokoajan pajalla ja se syö ihan helvetisti.

Ja noissa 2000-luvun alun Mersuissa on ML mukaan lukien todella herkästi ruostuvat pellit... toki itse BMW- ja MB-orientoituneena kyllä tykkään ML:n ajettavuudesta... vanhempienkin kohdalla.

Mutta varakkaaksi auto ei tee... itse aina tokaisen vaan, että satun olemaan henkilö, joka ottaa isoja autorahoituksia turhamaisuuden ja ajomukavuuden vuoksi :)

Suositut

Back
Ylös Bottom