Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sori kundit ku tähä tuun ku oon uus ja en osaa käyttää koko hommaa mut asiasta toiseen olen 15v poika painan 42.7 kg pituus 162 cm tunnen ja olen jäänyt ikäisistäni jälkeen jokaisella o oma aika millo kasvaa ja terkkarikin selittää samoja asiota ja olen aloittanut salilla käymisen...ostin tnään serious mass www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/serious-mass-5455-g ja on huonot ohjeet miten tota kannattais käyttää ja oisko jonkin laista treenihjelmaa kolmijakoista aineenvaihduntani nopea ja massan saaminen erittäin vaikeaa kannataisko ostaa jotai gainer prota viel toho messii vvai pärjääks näil yritän syödä sen 6krt päivässä jotta jäis kcal yli koska kulutan myös paljon ja oisin kiitollinen jos pystyisittr vastaamaan
Sori kundit ku tähä tuun ku oon uus ja en osaa käyttää koko hommaa mut asiasta toiseen olen 15v poika painan 42.7 kg pituus 162 cm tunnen ja olen jäänyt ikäisistäni jälkeen jokaisella o oma aika millo kasvaa ja terkkarikin selittää samoja asiota ja olen aloittanut salilla käymisen...ostin tnään serious mass www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/serious-mass-5455-g ja on huonot ohjeet miten tota kannattais käyttää ja oisko jonkin laista treenihjelmaa kolmijakoista aineenvaihduntani nopea ja massan saaminen erittäin vaikeaa kannataisko ostaa jotai gainer prota viel toho messii vvai pärjääks näil yritän syödä sen 6krt päivässä jotta jäis kcal yli koska kulutan myös paljon ja oisin kiitollinen jos pystyisittr vastaamaan
Ensinnäkin älä lintsaa enää äidinkielen tunneilta. Toiseksi sun kokosella jäppisellä lepokulutus on 1500kcal luokkaa ja jos treenaat tunnin päivässä niin nousee 200-300kcal (tosin jos kasvupyrähdys tulee niin se vaikuttaa myös asiaan). Ja noihin kaloreihin saa puhdasta ruokaa ilman massanlisääjiä, mutta jos haluut niin palautusjuoma mieluummin treenin jälkeen (Proteiini:Hiilari 1:1). Jos tosiaan meinaat syödä 6krt päivässä niin luulis ton vajaa 2000kcal tulevan itsestään täyteen (reilu 300kcal/ateria). Ja treenaile vaikka Iso-Arskan kultaisella kutosella http://www.pakkotoisto.com/treeni/39774-arnoldin-kultainen-kuusikko/.Sori kundit ku tähä tuun ku oon uus ja en osaa käyttää koko hommaa mut asiasta toiseen olen 15v poika painan 42.7 kg pituus 162 cm tunnen ja olen jäänyt ikäisistäni jälkeen jokaisella o oma aika millo kasvaa ja terkkarikin selittää samoja asiota ja olen aloittanut salilla käymisen...ostin tnään serious mass www.eimainoksia.eihän ja on huonot ohjeet miten tota kannattais käyttää ja oisko jonkin laista treenihjelmaa kolmijakoista aineenvaihduntani nopea ja massan saaminen erittäin vaikeaa kannataisko ostaa jotai gainer prota viel toho messii vvai pärjääks näil yritän syödä sen 6krt päivässä jotta jäis kcal yli koska kulutan myös paljon ja oisin kiitollinen jos pystyisittr vastaamaan
Hei vielä oisin ajatellu vetää tälläst reenii
1.päivä:rinta ja hauis
2.päivä :jalat pohkeet ja selkä
3.päivä: olkapäät ja ojentajat
jos.ois teil jotain liikkeitä linkin kanssa jossa näytetään koska en tunne mitään liikkeitä ja onko teillä jotain kehotusta miten käyttää tota serious mass kiitos
Oolrait :D ilman välimerkkejä vaan työläämpää lukea, mutta pääasiahan on, että saa selvää ;)toi äikän juttu oon asunu suomessa 2 ja puoli vuotta olen ulkomaalainen :D
Olispa omaki tilanne tuo :D Ite joudun rankaisemaan jalkoja veren maku suussa jotta tulis pienintäkin tulosta.otankin jossain kohtaa, tällä hetkellä jalat suhtettoman isot muuhun vartaloon verrattuna ja ylläpidän vain voimia niissä. sitten kun alkaa muu kroppa oleen hieman isommassa kunnossa niin jalat taas aktiivisesti mukaan, niille otakin sit täysin oman päivän, tälläin tein ennenkin, 4. päivä tulee tällöin jaloille.