Katsoja jäi panssarin alle itsenäisyyspäivän paraatissa jlk:ssä

Olin kattomassa. Poliisit säntäili menemään minne sun sattuu ja ei meinannu ambulanssi päästä ton ihmismassan läpi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulisi olevan parempiakin keinoja. Videolta näyttää että ensin horjuu hetken ja sitten kaatuu alle. Pyörtyi ehkä? Paikallaan jäpittäminen ja tärinä varmaan auttaa omalta osaltaan. Näyttäis että tela meni koko matkalta yli, lopputulos on kyllä selvä.

On tuo video saanut jo mielenkiintoista palautettakin:

Angelrape
Country: Finland
aaaAHAhAhAhAhahAhAhaHaHaHahahAHHAAhAhAHAHAHHAAHaahAhahahahha

Ehkä siellä toisenkin telan alla ois vielä tilaa... :curs:

Hesarin sivuilla sanottiin että papparainen meni polvilleen ja lojumaan siihen vaunun eteen. Ja tuo Angelrapen kommentti juutuupissa kertoo jotain kaverin maailmankuvasta.

"Silminnäkijöiden mukaan hän istui aluksi Vapaudenkadun varteen laitetuilla irtopenkeillä, nousi sitten ylös, käveli ripeästi ajoradalle, meni polvilleen ja makuulle vaunun alle. " Lähde: HS.fi

Iltalehden sivuilla on kuva aiheesta, näkyy aika yhtenä kappaleena olevan, eikä vertakaan näy. On kyllä melkoisen ikävä tapa kuolla tuollainen..

Tuollahan oli porukkaa kuin pipoa baarin narikassa pikkujouluaikaan. Yrittikö kukaan estää?

edit.Vähän nihkeä inttikokemus tuolle kuskille.

Tosi ikävä tapaus jos kerran teki itsemurhan. Loppuen lopuks lähti tyylikkäästi pois sotaveteraanina (ei vitsi, ei provo) RIP

Itsemurhahan tuo oli. Ei kahta sanaa. Pappa nousee ylös ja lähtee pinkomaan, kuin gaselli ja käy maaten telan alle. Sääliks käy vaan tuota marsun kuljettajaa :-/ noh osas hommansa hyvin ku sai nopsaa sen siitä pois.

Jokainen voi kyllä itse käydä katsastamssa mikä tilanne oli, video löytynee kaikista suurista videomestoista (ainakin tuubista)

Surullista kuitenkin,vaatii pokkaa heittäytyä vaunun alle.:(

edit :Epäilen kyllä sairaskohtausta,kun meillä on silminnäkijäkin.Kaikenkaikkiaan Paska juttu.:(

erkjetter sanoi:
vitut mitään RIP. myötätunnot kyllä uhrille, joka tässä tapauksessa on vaunun kuljettaja.
Täysin samaa mieltä. Mikäli itsarin haluaa tehdä, niin vetäis ittensä jojoon omassa kämpässä tai jotenkin muuten muita siihen sekoittamatta. Aika hv-toimintaa aiheuttaa tollasia kokemuksia vaunun kuljettajalle tai paikalle olleille katsojille.

Täysin samaa mieltä. Mikäli itsarin haluaa tehdä, niin vetäis ittensä jojoon omassa kämpässä tai jotenkin muuten muita siihen sekoittamatta. Aika hv-toimintaa aiheuttaa tollasia kokemuksia vaunun kuljettajalle tai paikalle olleille katsojille.

Mä ymmärrän kyllä hyvin tämän puolen asiasta, mutta kun kyseessä on kuitenkin Suomen itsenäisyyspäivä ja sotaveteraani niin tuo jojoon vetäminen ei ole minusta kovin kunnioittavaa puhetta. Varsinkaan kun ei voi tietää oliko teho tahallinen vai ei.

vitut mitään RIP. myötätunnot kyllä uhrille, joka tässä tapauksessa on vaunun kuljettaja.

...ja ennen kaikkea vaunun johtaja. Varmaan aika kamala kokemus, itsekin vaununjohtajana tiedän että olisin ollu aivan paskana ton jälkeen. Hyvät traumathan tosta jää. Vilpittömät osanottoni vaunumiehistölle, veteraanille ja hänen tutuilleen. :(

edit: Tai no, tuskin se veteraani mitään myötätuntoa enää kaipaa. Mutta vaunumiehistöä käy kyllä sääli.

Juu valitettava tapaus kerta kaikkiaan.. niin kuolleen veteraanin kuin kuskinkin osalta.

Vanhukset ja myös veteraanit tekevät yllättävän paljon itsemurhia, juovat ja kärsivät erilaisista mielenterveysongelmista.. Iso osa veteraaneista ja muista sodan kokeneista ovat niistä kärsineet läpi elämänsä. En ihmettelisi yhtään mikäli tuo olisi täysin harkittu teko vasyneeltä vanhukselta. Asioiden muistelu yms. kun ei ole veteraaneille mitenkään helppoa, vaikka nykyään he asioista uskaltavat ja haluavat puhua.

Olen tänäkin vuonna viettänyt kyseisten ihmisten kanssa aikaani ja ihmettelen monenkin jaksamista....

Surullista

Meikä oli 5 metrin päässä katsomassa ja mun silmiin näytti, että se pappa sai jonku sairaskohtauksen tai sit yksinkertasesti horjahti ja kaatu Marksmanin alle. Onneksi oli kuski hereillä ja kerkes jarruttaa, muuten olis tullu todella rumaa jälkeä.

Sitä mä ihmettelen että ne sotaveteraanit oli laitettu istumaan metrin päähän ajoradasta, alumiinituoleihin, ilman mitään turva-aitaa. Ja se kivetys missä tuolit oli, oli vielä märkä ja viisti tielle päin :curs:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom