Katabolia

Status
Viestiketju on suljettu.

YLIJUMALA

Banned
Olin tänää ylioppilaskirjoituksissa, joissa vietin aikaa 4 tuntia ja rapiat syömättä. Katabolian kourissa mietin että kuinka paljon lihasta tuollaisessa touhussa kertaheitolla lähtee? Olisiko 100-200 grammaa hyvä arvio? Ainakin koko päiväksi tuli heikko olo ja salilla tulokset tippuivat välittömästi.

Miten tuollaisen voisi estää, kun pakostikkin jonkin verran kataboliaa pääsee syntymään näissä olosuhteissa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En osaa oikein muuten neuvoa kuin että osta tukkuboxi roheiinipatukoita ja sitten jos oikein pahasti katabolia yllättää niin voi laittaa ittensä tiputukseen... Pussiin vaan heraa ja maitoa ja laittaa ravinnon suoraan suoneen se kyllä toimii. Itse hain tähän rehtorilta luvat kuin kirjotin vai kirjotinko ees no en tiedä siitä mutta siis varmasti on mahdollista jos perustelet että lihassyöpä on vaarana. Tiedän myös kun tuntee itsensä erittäin hyväksikäytetyksi ja itsetuntokin täysin maassa kun ei kehtaa kävellä missään kun paidat roikkuu.. Itse ainakin hoidan itseni kuntoon pyörimällä muumilakanoissa ja hivelemällä rypsiöljyä peppureikään jotta omega 6 rasvahapot imeytyisivät paremmin ja tietysti olen koko yön tiputuksessa. Olen myös kuullut hyviä tuloksia laittamalla tribulusta suppona anaaliin(huom vain tosi bodarit käyttävät näin) Tiputussetti: Laitan mixeriin Appelsiinin ehrrmannia tonnikalaa öljyssä, 300g Evolution heraa,10kapselia kalanöljyä ja nesteeksi oliiviöljyä(voitelee verisuonten seinämät ja näin ollen ehkäisee veritulppaa)

Vähän hulkkimaiseksi hifistelyksi menee, mutta ehkä se on parasta.

Olin tänää ylioppilaskirjoituksissa, joissa vietin aikaa 4 tuntia ja rapiat syömättä. Katabolian kourissa mietin että kuinka paljon lihasta tuollaisessa touhussa kertaheitolla lähtee? Olisiko 100-200 grammaa hyvä arvio? Ainakin koko päiväksi tuli heikko olo ja salilla tulokset tippuivat välittömästi.

Miten tuollaisen voisi estää, kun pakostikkin jonkin verran kataboliaa pääsee syntymään näissä olosuhteissa?

no eipä tossa ajassa lähe yhtään lihasta, cmon, ihan kun lihasmassaa lähtis 200 grammaa kun et syö 4 tuntiin

Tänää istuin 6h kirjotuksissa ja söin koko aikana yhen palan suklaata ja pari desiä appelsiinimehua. Tein nyt illal penkkiennätyksen :o

no eipä tossa ajassa lähe yhtään lihasta, cmon, ihan kun lihasmassaa lähtis 200 grammaa kun et syö 4 tuntiin

Teen peilin edessä usein pientä posea ja vertailen muutosta ja kyllä aivan helvetinmoinen muutos oli jo tuossa ajassa tullut. Etenkin käsivarret olivat ohentuneet ja olo jokseenkin heikko.

troll.jpg

Ei ole trollaus. Olisin voinut vaikka valokuvat ottaa ennen ja jälkeen, ero on selvä.

Mut onhan aamullakin paljon "laihempi" kun päivällä. Hämäiskö se tyhjä vatta yms. siinä vaa niin paljo?

Mut onhan aamullakin paljon "laihempi" kun päivällä. Hämäiskö se tyhjä vatta yms. siinä vaa niin paljo?

Itse ainakin aamulla olen tuhdissa kunnossa kun vetelen ennen nukkumaan menoa litran maitoa ja karseessa kusihädässä herään.

Itselläni oli tänään matikankirjoituksissa mukana Fastin voimalettuja. Voin vilpittömästi suositella niitä evääksi kirjoituksiin sillä kävin salilla välittömästi päästyäni pois ja en voinut kuin todeta että nämähän oikeasti toimivat. Penkki nousi 5kg, hauiskääntöjä tein neljä enemmän kuin normaalisti. Tässä vielä resepti:

Ainekset:
Vehnäjauhoja
kananmunia
maitoa
FAST MAITO90 tai FAST SOIJA90 -proteiinia.
Tee ohukaistaikina normaaliin tapaan maidosta, munista ja vehnäjauhosta.
Korvaa 1/3-1/2 vehnäjauhosta proteiinijauheella. Paista letut
perinteiseen tyyliin pannulla ja nauti mansikkahillon ja jäätelön kanssa.

Ja jos ruoka ei pysy kylmänä niin onneksi siihenkin on hyvä niksi. Nimittäin ota äitisi/mummosi/setäsi vanhat sukkahousut, johon tunget tarpeeksi jäitä. Tämän jälkeen asettelet ruoat sopiviin asentoihin vaikkapa suoraan kulhoissaan tänne ja voilá. Tätä on myös kätevä kantaa olalla! Itselläni löytyy näitä 4, eikä tullut kalliiksi!

Tää ei o enää todellista :dance:

Ei sitä kyllä mihikkää kerkee kirjotuksien aikana hävitä.

Ei sitä kyllä mihikkää kerkee kirjotuksien aikana hävitä.

Miksi sitten peili ja vaaka näyttävät toisin? Voiko pelkkä nestekato merkata hauiksen ympärysmitassa puolisen senttiä ja vaa'alla paria kiloa?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom