Kasvua haittaavat liikkeet salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakuel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Manuel sanoi:
Ole vaan sitä mieltä, en rupea vastaväitteleen turhasta. Joku tosta vois kyllä vetää herneet pahasti. :D
Niin, makuasioistahan ei kannata väitellä, sillä se ei johda yleensä mihinkään. Samoin herneet voisi vetää ne "160cm bodarintapit"

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Quadzilla sanoi:
Niin, makuasioistahan ei kannata väitellä, sillä se ei johda yleensä mihinkään. Samoin herneet voisi vetää ne "160cm bodarintapit"

Se ei vaan kohdistunut suhun mitenkään, kun oot sanonut olevasi 175 cm pitkä. Itse taas sanoit suoraan, että pitkät on rumia ihan yleisesti, tarkoittaen kaikkia pitkiä, näin ollen myös minua.(vaikket nyt henk. koht.)

Meni jo turhaksi keskustelun jatkoksi, mutta menkööt.

Jotta tämä ei ole täysin sisällötön viesti threadin aiheeseen liittyen.. Olin parhaimmillaan reilu 196 cm pitkä. Vuoden salitreenin jälkeen 195 cm ja siihen on kasvu pysähtynyt. Luulenpa, että raskaat mavet on vähän pistänyt kasaan, eli threadin aloittajan kannattaa jättää ne pois vielä muutamaksi vuodeksi.

Manuel sanoi:
Se ei vaan kohdistunut suhun mitenkään, kun oot sanonut olevasi 175 cm pitkä. Itse taas sanoit suoraan, että pitkät on rumia ihan yleisesti, tarkoittaen kaikkia pitkiä, näin ollen myös minua.(vaikket nyt henk. koht.)
Ei kohdistunut muhun, mutta en ymmärrä miksi lyhyitä kavereita aliarvostetaan esim. ammattilaisten bodykisoissa. Ja en sanonut, että kaikki pitkät, vaan liian pitkät. Pitkä voi olla, mutta silloin pitäisi olla myös sitä lihasta jonkun verran. Tarkoitin liian pitkällä lähinnä sitä, että ollaan 200cm+ ja harrastuksiin kuuluu tietokoneohjelmointi ja mäkihyppy. Mulla on tietty mielikuva siitä, miltä miehen pitäisi näyttää, vaikka en todellakaan itse niitä kriteereitä vielä täytä.

yajo sanoi:
Niinpä, ite olen 183cm ja vois mun puolesta ottaa 10cm pois.

Kai sitten voidaan vaihtaa varsia? :kippis1:

*nimimerkillä 171 ja risat pikku huijauksella*

Itsellä pituuskasvu loppui samoihin aikoihin kun aloitin punttitreenin. Tosin oli jo pari viimistä vuotta ollut tyyliin 1cm/vuosi ja geenit eivät kait ole pituuskasvuun soveltuvat; isä 174 ja pappa 169 :itku: . Broidi tosin (nuorempi, aloitti punttaamisen suunnilleen samanikäisenä kuin itse) on yli 180cm ja taitaa olla lähisuvun ainoa yli 180cm pitkä jos ei lasketa tädin poikaa jonka isä on espanooli :jahas:

Enpä usko tuon pahemmin vaikuttavan jos pitää järjen päässä. Itse tekisin tuon ikäisenä piiiitkiä toistoja, koska luusto ja nivelet sun muut härpättimet kehittyvät vielä paljon. Pidä huoli että tekniikka pysyy kasassa, kun painot ovat pienet (10+ toiston painot) niin saattaa olla että huonosti suoritettu liike ei ilmoitakkaan itsestään. Huonon tyylin oppiminen on paljon helpompaa kuin sen unohtaminen. Kiva sitten kyykätä selällä reippaasti auttaen, kun tangossa on enemmän rautaa :evil:

Mulle ennustettiin 205cm säkäkorkeutta, :hyper: mutta jäin 189cm pökkelöks. En tiedä oliko aikasella röökinvetelyllä ja muilla sekoiluilla minkä verran osuutta tuohon lyhyeksi jäämiseen. Punttaus siihen ei ainakaan vaikuttanut kun alotin tosissaan vasta yli 20vuotiaana. Mielellään oisin vielä ton 15cm pitempi, mutta minkäs teet. :jahas:

Olen itse myös sitä mieltä, että pitkä ja lihaksikas näyttää paremmalta kuin lyhyt ja lihaksikas.

edit: enkä väheksy lyhyempiäkään reenaajia, mutta makuasia on makuasia. Pääasia että itse on sinut oman pituutensa kanssa. (itse en ihan ole) :lol2:

Quadzilla sanoi:
Mikä siinä pituudessa oikein kiihottaa? Itse olen 176, ja ottaisin mielelläni muutaman sentin pois.

No voisin mä sultakin kysä että mikä siinä niin kiihottaa että
tykkäis olla pienempi..?

Mielipide kysymyksiä..

190 senttiset bodarit karkottaa muijat ja alle 180 senttiset bodarit vetää muijia puoleensa kun hyttysiä ja tää on FAKTA ....et siinä mielessä kannattaa rajottaa pituuskasvua kaikin keinoin :D

Minä oon kaikki 175 pitkä ja ihan tyytyväinen siihen. En äkkiä keksi mitään haittaa, mitä tästä pituudesta ois ollut. Moni 190 pitkä on taas valittanut montaakin asiaa mikä johtuu pituudesta.

:offtopic: Mulla ei ois mitään sitä vastaan että oisin 2metriä pitkä ja painaisin about 140-150kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
maven voi ihan hyvin jättää pois. mitä treeniltäsi haluat? massaa vai voimaa? nyt oisi hyvä treenata tulevaisuutta varten myös maven apuliikkeitä ym tukevia lihaksia.

tärkein sulla nyt kuitenkin on saada ravintoa riittävästi yli kulutuksen. jos treenaat kasvavassa iässä, energian tarve on tähtitieteellinen. jos et syö tarpeeksi, menetät paitsi lihakset myös pituuskasvusi.

nimim. tyngäksi jäänyt.

Timba79 sanoi:
Minä oon kaikki 175 pitkä ja ihan tyytyväinen siihen. En äkkiä keksi mitään haittaa, mitä tästä pituudesta ois ollut. Moni 190 pitkä on taas valittanut montaakin asiaa mikä johtuu pituudesta.

Pitkät miehet vetoavat naisiin? ;) Lyhyenä on ainakin hyvä selitellä tuolla tavalla huonoa tuuria itselleen :itku:

On kyllä totta, että liiasta pituudesta kärsii enemmän kuin hyötyy ellei ole musta kaveri NBA:sta. Varmasti kiva etsiä vaatteita kun vartta 220cm, lyödä päänsä aina kaikkialle ja saada vauvatkin itkemään rattaissaan :evil:

thymorg sanoi:
Pitkät miehet vetoavat naisiin? ;) Lyhyenä on ainakin hyvä selitellä tuolla tavalla huonoa tuuria itselleen :itku:

Ei kai siitä mitään tule jos muija on 150cm ja äijä 190cm.

Viikinki 86 sanoi:
190 senttiset bodarit karkottaa muijat ja alle 180 senttiset bodarit vetää muijia puoleensa kun hyttysiä ja tää on FAKTA ....et siinä mielessä kannattaa rajottaa pituuskasvua kaikin keinoin :D

Jä tässähän tämän päivän vinkki.. :D
Paskat, mä en rajota mun pituuskasvua mitenkään. :D
:rock:

Mä haluisin olla 186cm.

Ai katos prkl niinhämmä oonki :D
No 90kg pienellä rasva%:lla + tuplasti voimaa... katoha, no siinä onki sitte tekemistä. Noh, mieluummin näin päin kuin toisin; paha on vaikuttaa pituuteen.

Olkaa tyytyväisiä niihin puoliinne, joihin ei voi vaikuttaa. En kyllä usko, että kotona nurkassa olisin kaiket päivät itkemässä, jos olisin 20cm lyhyempi. Vaikken nyt väitä, että joku täällä niin tekisi. Ai katos prkl; mähän tota teen kun oon niin lihaton ja heikko!! :itku: :itku: :david:

Zone-sarja -42%
Kuukkeli sanoi:
Mä haluisin olla 186cm.

Ai katos prkl niinhämmä oonki :D
No 90kg pienellä rasva%:lla + tuplasti voimaa... katoha, no siinä onki sitte tekemistä. Noh, mieluummin näin päin kuin toisin; paha on vaikuttaa pituuteen.

Samantien 100 kiloo, 186cm varressa se ei vielä ole mikään överimäärä.

Siihen mä havittelen elopainolla. Kyllä toi 90kg kireenä on mulle jo aika kivan työn takana, vaikka tietoa ja kovuutta löytyykin. Enintään pari vuotta viel treenailen ja syön kasvaakseni; jos sitä nyt nopiasti tulis rautaa ja lihaa, niin kyllähän sitä isommaksikin kai voisi yrittää...

thymorg sanoi:

On kyllä totta, että liiasta pituudesta kärsii enemmän kuin hyötyy ellei ole musta kaveri NBA:sta. Varmasti kiva etsiä vaatteita kun vartta 220cm, lyödä päänsä aina kaikkialle ja saada vauvatkin itkemään rattaissaan :evil:

Sopiva miehen mitta on 180-185 senttiä. Ja tämä on ainoastaan minun 163 senttisen tytöntylleröisen mielipide.

Pitkänä olemisessa on haittapuolia.

Bodauspuolelta: jos yrittää kerätä vähän lihaa luiden päälle, niin pitää syödä paljon enemmän kuin vastaavan näköinen lyhyempi kaveri. Jos on vielä huono syömään kuten minä, niin eihän siitä massankeruusta mitään tule. Pysyy pitkänä luikerona loppuelämän. Sitten ruokalaskut ovat myös vastaavasti suuremmat. Esim. Tony Halme "parhaimpina" aikoina söi varmaan pienen perheen edestä.

Voimapuolelta: eikös pitkillä ole huonommat välitysvarret esim. kyykkyyn tai penkkiin? Elikkä mitä pidemmät raajat, niin sitä raskaammalta nosto tuntuu. Tai esim. maastaveto, luulisi että fysiikan lakien mukaan joutuu tekemään enemmän työtä, kun painotkin nousee korkeammalle?

Missukka sanoi:
Sopiva miehen mitta on 180-185 senttiä. Ja tämä on ainoastaan minun 163 senttisen tytöntylleröisen mielipide.
:itku: Jään koko loppuelämäksi himaan nurkkaan häpeämään liikapituuttani!!! >Nyyyyh<

Tuosta mavesta en tiedä että miksi, mutta jonkun takia se vaan on helpompi meille pidemmille ja kapeammille ihmisille.

Joo, mutta tuo huono syömäri -lässytys saa kyllä loppua; nyt on oltu kuukausi vatsasairauden vallassa (ruuansulatusvaikeuksia), jonka aikana painoa ei tippunut kuin pari kiloa sen takia, kun söi MELKEEN KOKO AJAN!! :hyper: Siis paljoa en syönyt, koska vatsa ei vaan ottanut kuin vähän kerrallaan. Ja voimatasot tippuivat TAAS! Jo kolmas kerta tänä vuonna; nyt ollaan jo melkein jossain syksyn aikaisissa sarjapainoissa :thumbs: . Mutta aina vaan pysyy pää pystyssä; ja nyt sitä painoa on jo pari viikkoa tullut taas se normaali 0.5-0.7kg/vko ja sarjapainot ovat hyvässä nousussa. Mutta kaiken aikaa on syötävä!! Ja tiiätkös, siihen pitää vain tottua ja opetella nauttimaan siitä. Itte ainakin nautin! :kuola:

Back
Ylös Bottom