kasvissyöjän ruokavalio ja kuntosalitreeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vilna
  • Aloitettu Aloitettu
Kuulemma pieni määrä sokeria keitinveteen vie kitkeryyyden. Joku oli kysynyt tätä joskus jossain lehdessä (huomaa kuinka tolkuttoman eksakti lähde) ja näin oli neuvottu tekemään, itse en ole kokeillut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulemma pieni määrä sokeria keitinveteen vie kitkeryyyden. Joku oli kysynyt tätä joskus jossain lehdessä (huomaa kuinka tolkuttoman eksakti lähde) ja näin oli neuvottu tekemään, itse en ole kokeillut.
Kiitoksia vinkistä, pitää testailla.

Ostin tossa pari kilon säkkiä luomuna kookosjauhoa. 60% kuitua ja 20% proteiinia. Tuoksu ihanan no, kookosmainen, ja seitanin seassa antaa mukavasti mureutta :) Suosittelen!

Roona, toi kuidun määrä on kyllä niin älytön että luulisi suurilla käyttömäärillä tietellisin termein ns. "paskan lentävän aika haipakkaan". Johonkin seitaniin tai leipään luulisi kyllä sopivan erinomaisesti. :)

Vinkki ihmisille: kun keitätte papuja, keittäkää niitä niin kauan että ne ovat VARMASTI kypsiä. Nimim. päivän verran maha tolkuton pallo kuin gorillalla. Ostamani kidneypavut eivät pehmenneet kunnolla vaikka keitin 2 tuntia. Toivottavasti niistä imeytyi edes proteiinit.

Hehe, näin minäkin päättelin, mikä on syy että maistelinkin varovasti seitanin seassa :D Melkein parasta kookosjauhossa onkin sen tuoksu. Kookosöljy on sitten jo paljon monikäyttösempää.

Pavuista muuten - niiden keittoaika lyhenee ja sulavuus paranee, jos niiden antaa itää, tai ainakin "melkein aloittaa" itämisen ennen keittoa. Meinaan, että liottaa vaikka yön yli, huuhtoo hyvin ja antaa vaikka lävikössä jonkin aikaa (välillä huuhtoen) muhia.

Meillä on aina arveluttavia pönttöjä ja läviköitä joka paikassa valmistumassa. Ei tarvii itse niin kokkaamisesta huolehtia kun ruoka valmistaa itseään ajan mittaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom