Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tuo ole jo hyvä pituus (IMO)? Ja ei se punttaaminen pituuskasvuun vaikuta, jos et ala huonolla tekniikalla repimään mavea ja kyykkyä. Oikealla tekniikalla, niin ei ole haitaksi pituuskasvulle. Muistat vain riittävän ravinnon. Mistä sellainen kuva tullut, että punttaaminen oikeilla tekniikoilla syö pituutta?Nii... Oon miettinykki et kannattaako minun aloittaa hirveä punttaaminen. Vielä tähän mennessä en ole hirveesti lihasta vääntäny, kun en tiedä minkälaisia vaikutuksia sillä on pituuskasvuun niin en vielä ainakaan aloita tehoreeniä.
Eihän siinä suoranaisesti kysytäkään.. Mut veikkaisin et kysyjä kysyy koska on kuullut ettei punttitreeniä olis hyvä alottaa niin kauan kun kasvaminen jatkuuEhkä, mut en huomannu tossa aloituspostissa kohtaa missä kysytään treenin aloittamisesta...:jahas:

Vaikka rupeaisit jo tuossa iässä repimään aivan päin vittua salilla, tulevaisuudessa koetussa pituuskasvun "vajavaisuudessa" puhutaan ehkä millimetreistä...Nii... Oon miettinykki et kannattaako minun aloittaa hirveä punttaaminen. Vielä tähän mennessä en ole hirveesti lihasta vääntäny, kun en tiedä minkälaisia vaikutuksia sillä on pituuskasvuun niin en vielä ainakaan aloita tehoreeniä.