Kasvanko vielä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja horse
  • Aloitettu Aloitettu
Nii... Oon miettinykki et kannattaako minun aloittaa hirveä punttaaminen. Vielä tähän mennessä en ole hirveesti lihasta vääntäny, kun en tiedä minkälaisia vaikutuksia sillä on pituuskasvuun niin en vielä ainakaan aloita tehoreeniä.

thanks_for_the_info.jpg

Nii... Oon miettinykki et kannattaako minun aloittaa hirveä punttaaminen. Vielä tähän mennessä en ole hirveesti lihasta vääntäny, kun en tiedä minkälaisia vaikutuksia sillä on pituuskasvuun niin en vielä ainakaan aloita tehoreeniä.
Eikös tuo ole jo hyvä pituus (IMO)? Ja ei se punttaaminen pituuskasvuun vaikuta, jos et ala huonolla tekniikalla repimään mavea ja kyykkyä. Oikealla tekniikalla, niin ei ole haitaksi pituuskasvulle. Muistat vain riittävän ravinnon. Mistä sellainen kuva tullut, että punttaaminen oikeilla tekniikoilla syö pituutta?

Ehkä, mut en huomannu tossa aloituspostissa kohtaa missä kysytään treenin aloittamisesta...:jahas:
Eihän siinä suoranaisesti kysytäkään.. Mut veikkaisin et kysyjä kysyy koska on kuullut ettei punttitreeniä olis hyvä alottaa niin kauan kun kasvaminen jatkuu

Ehtanature on tuossa oikeassa, mutta oon epäilly sitä ja en oo vieläkää varma mutta reenaan sen verran ku jaskasan ja huvittaaa :). (Hyviä vastauksia, kiitos, thank you, Danke)

Eipä tosta nyt oo haittaa pituuskasvulle, ellet sitten hirmuisen raskailla painoilla ja armottoman väärillä tekniikoilla tee. mua ei pelota ollenkaan mikään kasvun pysähtyminen, ite oon 15-vuotias ja käyn joka toinen päivä salilla, tosin nopein kasvupyrähdys on takanapäin, mutta kyllähän pojat kasvaa vielä armeija-aikana

Itsestäni tuo on täydellinen pituus bodaajalle.. miksi haluat vielä kasvaa? No hmm.. mitäpä tosta kyselemään tuollaisii. Kuitenkin minulle oot pitkä ihminen koska itse olen vain 166 :D toivottavasti kasvan.. ei oo tuo kasvupyrähdys ees alkanu mulla kuitenkaan koska oon kasvanu vaan joku 4 cm vuodes.. ja oma isä alko kasvaa siin 16 vuoden tienoilla ja itehä oon 15 nii eipä tiiä kui pitkä musta sitten tulee.. ennusteet kuitenkin siellä 178-181 tienoilla :)

Pidä vaan huoli ettet treenaa liian kovaa muuten sulla on ihan vapaat kädet treenaamiselle

Vaikka rupeaisit jo tuossa iässä repimään aivan päin vittua salilla, tulevaisuudessa koetussa pituuskasvun "vajavaisuudessa" puhutaan ehkä millimetreistä...

Ja en näe muutenkaan mitään huolestumisen aihetta tuollaisen pituuden omaavalla henkilöllä.

Back
Ylös Bottom