Karvat broilerissa

Söin eilen broileria, huomasin nahan olevan täynnä valkeita karvoja. Eipä se juuri ruokahaluani haitannut, pistelin broiskat poskeeni nahkoineen päivineen.
Jäi vain mietityttämään, että jätetäänkö tosiaan broileriin karvat, ennenkuin kaupataan. Oletteko te arvon pakkislaiset moiseen törmänneet? Söisittekö silti? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi ne syödä jos oot kunnolla kypsentäny, mutta itellä ei kyllä ruokahalua karvat kasvata! :D toisaalta nahkaa ei ole kauheen terveellistä syödä! ainakaan jatkuvasti.

Jep, lohen nahka paistettuna pannulla ai että, mikä herkku! Mut siis ihan kunnon karvat oli mun broilereilla. Vaaleet, mutta jäykät. Samanlaiset, kun eurooppalaistaustaisen käsikarvat.

Onhan kanalla höyhenet ennen kuin se kynitään ja joskus siihen nahkaan sitten jää hieman haituvia, mutta en sellaista silti karvoitukseksi kutsuisi.
Ei se mikään turkki kuitenkaan ole... ääntä kohti vaan.

...mutta onhan täysin karvaton silti kaiken kivoin :D

Asunkin Saksassa, täällä kanoille syötetään muutenkin antibiootteja, jotta pysyisivät terveenä. Ei usko kukaan, että oli kunnon valkeat karvat. Lienee ollut geenimanipuloituja yksilöitä. Siis ihan tosissaan nyt.

Asunkin Saksassa, täällä kanoille syötetään muutenkin antibiootteja, jotta pysyisivät terveenä. Ei usko kukaan, että oli kunnon valkeat karvat. Lienee ollut geenimanipuloituja yksilöitä. Siis ihan tosissaan nyt.

Saksa on eu-maa ja eu:ssa on omat säännöset mitä eläimille saa syöttää ja mitä ei. Eli tuskin ni mitään geenimanipuloituja on.

Niimpä, kiitos kun laitoit faktaa en itse jaksanut. Ei mikään ihmekkään, että oli karvotus niillä mun broiskilla.
Mitä olette mieltä geenimanipuloinnista? Miten pitkään menee, että voi tilata design-babyn kuvastosta? Mitkä ovat terveydelliset vaikutukset, kun syödään vuosikymmeniä tollasia broilereita yms.
Aika mielenkiintosta, mutta radikaalia on tekniikan kehitys joka suuntaan...

Niimpä, kiitos kun laitoit faktaa en itse jaksanut. Ei mikään ihmekkään, että oli karvotus niillä mun broiskilla.
Mitä olette mieltä geenimanipuloinnista? Miten pitkään menee, että voi tilata design-babyn kuvastosta? Mitkä ovat terveydelliset vaikutukset, kun syödään vuosikymmeniä tollasia broilereita yms.
Aika mielenkiintosta, mutta radikaalia on tekniikan kehitys joka suuntaan...

Enpä mitään iloisia ajatuksia siitä omista joten ehkä parempi jättää kirjoittamatta. :D Sanotaan näin että vältän viimeisee asti! =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom