Originally posted by igf1bp3
Mun mielestä ketään ei saa hakata: ei lapsia, ei aikuisia, ei naisia, ei miehiä.
Kirjaimellisesti näin. Väkivalta ei vaan yksinkertaisesti ole hyväksyttävää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by igf1bp3
Mun mielestä ketään ei saa hakata: ei lapsia, ei aikuisia, ei naisia, ei miehiä.
Originally posted by Nat_Ural
Ero on juuri siinä, ettei naisia ja lapsia yleensä tarvitse lyödä niin lujaa saadakseen ne pois pelistä
Originally posted by AKV
Onkohan minussa vikaa kun tämä ei hymyilytä ...
Originally posted by AKV
pointtihan oli juuri se ettei tutkimuksia voi tehdä jos miehet/lapset eivät ilmoita naisten väkivallasta!Justiinsa. Ja saisko viitteitä tutkimuksiin joissa näin on todettu?!
Ainakin minun silmiini on sattunut ainoastaan tutkimuksia, joissa perheväkivallan yleisyydeksi on mitattu about 95 % miesten tekemää ja 5 % naisten tekemää.
Originally posted by TommyGun
No kun kerran kysyit niin kyllä sinulla on hiukan tiukkapipoisen kettutytön asenne....;)
Henkistä väkivaltaa ei sitten ole se, että elää jatkuvassa pelossa: mitä uskaltaa sanoa, miten uskaltaa hiuksensa laittaa? Kyllä mun mielestä "kuristusotteen" saaminen on henkistä väkivaltaa (johtuu fyysisen väkivallan pelosta-> rajoittaa kaikkea toimintaa).Originally posted by vitvall
jos lähdetään tutkimaan henkistä väkivaltaa (jota on perkeleen vaikea tutkia koska *yllätys yllätys* se on henkistä) niin arvioisin että naiset tekevät tästä 90% ja miehet 10%. henkiseksi väkivallaksi lasken kaiken kuittailun (a.k.a. vittuilun) minkä tarkoitus on pahoittaa toisen mieltä.
Originally posted by AKV