Kari Häkämies

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by tiinuli
Perheväkivalta vain nyt sattuu ympäri maailmaa olemaan suunnilleen 90% sitä että "miehet" hakkaa naisia. Mieti sitä.

Niin, tuo taitanee päteä vain fyysiseen väkivaltaan. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by TommyGun
Jotenkin tunnen sympatiaa Häkämiestä kohtaan, kun on politiikko ja julkisuuden henkilö virheitä ei saa tehdä. Julkisuus on armoton tuomari, suhteellisen pienestäkin rikkeestä voi komea ura kaatua ja maine mennä, on myös muistettava että asioilla on toinenkin puolensa, joillakin naisilla on käsittämätön kyky saada suhteellisen rauhallinenkin mies polttamaan päreensä totaalisesti.

Jotenkin en nyt tajua tuota sinun asennettasi. Väkivalta ei ole hyväksyttävää kuin itsepuolustuksena tai toisten suojelutarkoituksessa. Vaikka kuinka akka tai ukko soittaisi suutaan, niin se ei oikeuta lyömään. Eikä sitä lyöjän tekoa voi mitenkään puolustella.

Originally posted by AKV
Jotenkin en nyt tajua tuota sinun asennettasi. Väkivalta ei ole hyväksyttävää kuin itsepuolustuksena tai toisten suojelutarkoituksessa. Vaikka kuinka akka tai ukko soittaisi suutaan, niin se ei oikeuta lyömään. Eikä sitä lyöjän tekoa voi mitenkään puolustella.

Fiksuimmat ovat jo tajunneet että on harmi jos Häkämiehen komea ura politiikkona ja virkamiehenä kaatuu tähän mokaan.

Originally posted by Ankka
Niin, tuo taitanee päteä vain fyysiseen väkivaltaan. :rolleyes:

No osaa ne miehetkin nalkuttaa ja v**tuilla siinä missä naiset osaa hakata. Älyvapaata idarihommaa sekä henkinen että fyysinen väkivalta, harrasti sitä kuka tahansa.

Fiksuimmat ovat jo tajunneet että on harmi jos Häkämiehen komea ura politiikkona ja virkamiehenä kaatuu tähän mokaan.

Oletko oikeasti tosissasi vai hassutatko? Komea ura? Moka? Törkeää pahoinpitelyä tuskin voi sanoa mokaksi... Jos hassutat niin onnea, sait minut ainakin hetkeksi provosoitua. Jos et, niin sit ei mitään.

No osaa ne miehetkin nalkuttaa ja v**tuilla siinä missä naiset osaa hakata.
Tarkoittaako tämä nyt sitä että Miesten vittuilu ja nalkutus on tasolla "bitchslap"?
Ja jotenkin tuntuu että tuo 90 % ei pidä paikkaansa edelleenkään.

Olen edelleen sitä mieltä ettei kaikilla naisilla ole kykyä aavistaa vaaraa konflikti tilanteessa vaan suunsoitto ja provosointi jatkuu vaikka ilmassa ovat jo todelliset vaaranmerkit.

Tuosta olen erittäin samaa mieltä, mutta jos ei ilman nyrkkiä tule hiljaista niin on paras laittaa vireille muijanvaihtoviikot. Jätetään noi naisten lyömiset poliitikoille ja muille julkkiksille.

Provo...?

Minun mielestäni tuosta "komeasta urasta" voi olla aika montaa mieltä. Koska Häkämies ja historia ovat lähellä sydäntäni, niin tähän voisi heittää molemmista vielä yhden kommentin.

Koko Häkämiehen ura perinteisten arvojen puolustajana (ja tämän pahoinpitelyjutun valossa) tuo mieleen 1800-luvun porvarillisen/yläluokkaisen mentaliteetin. Eli tavalliselta rahvaalta piti kieltää alkoholinkäyttö ja muut arveluttavat huvit ja sukupuolimoraalia piti varjella, mutta kunniallisen kulissin takana porvarisherrat sitten huorasivat, ryyppäsivät ja tekivät kaikkea muutakin jonka kansalta halusivat kieltää. Mahdolliset häväistysjutut hoidettiin sitten hyvä veli-verkoston kautta.

En nyt väitä, että Häkämies juoksisi huorissa, mutta ajatus kaksinaamaisesta paskiaisesta ei ole kovin kaukana...

Häkämieshän on KOTKALAINEN.

Stasin oma poika Tiusanen on KOTKALAINEN.

Nyt Kotkassa on vielä SARS.

Mitä muuta tuolta takaperoisesta, sisäsiitoisten älykääpiöiden mekasta voisi tulla?

:david:

Oletko oikeasti tosissasi vai hassutatko? Komea ura?

No poliittisella uralla ei paljon sisäasiainministeriä ja oikeusministeriä ylemmäs nousta. Pääministeriksi ja presidentiksi ainoastaan. Ja nykyäänkin Häkämies on Sisäministeriön kansliapäällikkö. Se, joka ei tuota uraa kutsu komeaksi saa olla jo aika päällikkö.

Törkeää pahoinpitelyä tuskin voi sanoa mokaksi... Jos hassutat niin onnea, sait minut ainakin hetkeksi provosoitua. Jos et, niin sit ei mitään.

Miksi ei voi sanoa mokaksi? Vai tiedätkö sinä jotain mitä me muut emme tiedä. Iltalehden juttu kun ei ottanut mitään kantaa itse tapahtumiin ja tapahtumasarjaan jotka pahoinpitelyyn liittyivät.

Onhan se tietysti väärin mitä Häkä on tehnyt olipa taustat millaiset tahansa, mutta harva sentään tuosta työpaikaltaan kenkää saa.

Originally posted by Nitsku

Minun mielestäni tuosta "komeasta urasta" voi olla aika montaa mieltä.

No kerrohan minulle mitä muuta mieltä Häkämiehen noususta poliittiselle huipulle voi olla kuin että komea on ollut miehen ura.

Originally posted by Hgu
Häkämieshän on KOTKALAINEN.

Stasin oma poika Tiusanen on KOTKALAINEN.

Nyt Kotkassa on vielä SARS.

Mitä muuta tuolta takaperoisesta, sisäsiitoisten älykääpiöiden mekasta voisi tulla?

:david:

:curs:

Originally posted by tarkemo
Saako miehiä sitten hakata?

Onko miesten hakkaaminen jotenkin hyväksyttävämpää?

Jos mies tarkoituksella kaivaa verta nenästään tietäen mitä tuleman pitää, niin kyllä se on hyväksyttävämpää.

En millään tapaa kannata väkivaltaa, mutta on tilanteita jolloin ei ole (hyviä) vaihtoehtoja. Ja ei, ei ole omakohtaisia kokemuksia.

Originally posted by muumipeikko
No kerrohan minulle mitä muuta mieltä Häkämiehen noususta poliittiselle huipulle voi olla kuin että komea on ollut miehen ura.

Virkanimityksinä tarkastellen kyllä. Tosin noihin korkeisiin virkoihin, jotka eivät kuitenkaan ole päivänpolitiikan ja mediahuomion keskipisteessä (ministerit, puoluejohtajat jne..) sisältyy aina se ajatus, että kyseessä VOI olla lohdutuspalkinto sellaiselle henkilölle jota ei syystä tai toisesta voi nimittää (esim. karisman puute, salattu alkoholiongelma) johonkin korkeaan poliittiseen virkaan tai joka halutaan ohjata sivuraiteelle aiheuttamasta hankaluuksia puolueelle.

Häkämies ilmeisesti olisi halunnut Kokoomuksen puolejohtajaksi Niinistön jälkeen. Kokoomuksessa varmaan huokaistaan helpotuksesta kun näin tapahtunutkaan, vaikka ei tämä nykyinenkään tilanne ole puolueelle hyvää pr:ää.

Kaikkein fiksuimmat ovat jo tajunneet, että jos näin käy niin Häkämies saa syyttää vain ja ainoastaan itseään. Jos aikuinen ihminen "mokaa", aikuinen ihminen kantaa siitä vastuun. En ota kantaa siihen onko Häkämies pätevä työssään vaiko ei, mutta näissä tapauksissa työnantaja (valtio) tekee ratkaisut.

Originally posted by AKV
Kaikkein fiksuimmat ovat jo tajunneet, että jos näin käy niin Häkämies saa syyttää vain ja ainoastaan itseään. Jos aikuinen ihminen "mokaa", aikuinen ihminen kantaa siitä vastuun. En ota kantaa siihen onko Häkämies pätevä työssään vaiko ei, mutta näissä tapauksissa työnantaja (valtio) tekee ratkaisut.
Niin, vaikuttaako tämmöinen hänen pätevyyteensä työssä. Mielestäni ei. Sama juttu kun aikanaan valtakunnanneuvottelija Jorma Reini menetti hommansa toilailtuaan vaikka hoiti hommansa erittäin pätevästi. Totta kai tuollaisesta pitää saada lain määräämä rangaistus mutta työpaikan menettäminen tällaisen takia on väärin.

Originally posted by Jortsu
Niin, vaikuttaako tämmöinen hänen pätevyyteensä työssä. Mielestäni ei. Sama juttu kun aikanaan valtakunnanneuvottelija Jorma Reini menetti hommansa toilailtuaan vaikka hoiti hommansa erittäin pätevästi. Totta kai tuollaisesta pitää saada lain määräämä rangaistus mutta työpaikan menettäminen tällaisen takia on väärin.

No, kun kyseessä on sellainen ministeriö joka valvoo poliistoimintaa ja muuta lainvalvontaa, niin sopisi odottaa että sen työntekijät eivät tekisi laittomuuksia.

Vähän sama asia kuin saako poliisi pitää työnsä jos kärähtää törkestä rattijuoppoudesta tai jopa ryöstöstä. Minusta ei saa, koska ei selvästikään ole moraaliltaan ja mielenlaadultaan sopiva kyseiseen työhön.

Suomessahan ei ole sitä (hyvää) eurooppalaista kulttuuria, jossa poliitikot ja virkamiehet eroavat jäätyään kiinni rikoksesta tai muusta epärehellisyydestä. Suomessa roikutaan viroissa kynsin hampain viimeiseen saakka. Olisko tuollainen piirre pesiytynyt tänne suomettumisen pahimpina vuosina kun veljeiltiin neuvostoliittolaisten kanssa ? Itärajan takanahan käsitys siitä mikä on virkamiehelle sopivaa on aika venyvä.

No jo on perkele

Että mennään pyhä Kotkalaisuus tollalailla Hgun sanoin raiskaamaan. Stasi-Max on todellakin Kotkalainen, stasin muut agentit (Rusi ja parikymmentä muuta) ei käsittääkseni ole.

K.Häkämiestä olen tähän asti pitänyt suoraselkäisenä oikeistopoliitikkona, joskin luotaantyöntävänä. K. Häkämies on tempauksensa jälkeen minulle yhtä päällikkö jätkä kuin joku Matti Nykänen. Eli pidän entisenä suuruutena, nykyisenä pellenä. Toki Matti oli suurempi.

Sars ei ole toistaiseksi varmistunut, päinvastoin ensimmäinen testi oli negatiivinen. Varmistettu tapauskaan ei liene kaupungin vika?

Oletko saanut hgu joskus ns. pataan Kotkassa vai mistä lie antipatia? Minulla on huonoja kokemuksia joistakin maista ja kaupungeista mutten määrittele niitä sen mukaan.

Mihin perustat tuomiosi sisäsiittoisuuteen ja älykääpiömäisyyteen? Historian valossa on helppo todentaa sisäsiittoisuuden olevan viimeisiä ongelmia Suomen suurimmissa vientisatamakaupungeissa ja savosta päinhän tänne on aina saatu ossoovaa keeniperimmää. Älykääpiömäisyydestä haluan nähdä tutkimustuloksia tai alan pitää sinua hgu puutaheinää suoltavana höpöilijänä.

Re: No jo on perkele

Originally posted by Natupelle
Että mennään pyhä Kotkalaisuus tollalailla Hgun sanoin raiskaamaan. Stasi-Max on todellakin Kotkalainen, stasin muut agentit (Rusi ja parikymmentä muuta) ei käsittääkseni ole.

K.Häkämiestä olen tähän asti pitänyt suoraselkäisenä oikeistopoliitikkona, joskin luotaantyöntävänä. K. Häkämies on tempauksensa jälkeen minulle yhtä päällikkö jätkä kuin joku Matti Nykänen. Eli pidän entisenä suuruutena, nykyisenä pellenä. Toki Matti oli suurempi.

Sars ei ole toistaiseksi varmistunut, päinvastoin ensimmäinen testi oli negatiivinen. Varmistettu tapauskaan ei liene kaupungin vika?

Oletko saanut hgu joskus ns. pataan Kotkassa vai mistä lie antipatia? Minulla on huonoja kokemuksia joistakin maista ja kaupungeista mutten määrittele niitä sen mukaan.

Mihin perustat tuomiosi sisäsiittoisuuteen ja älykääpiömäisyyteen? Historian valossa on helppo todentaa sisäsiittoisuuden olevan viimeisiä ongelmia Suomen suurimmissa vientisatamakaupungeissa ja savosta päinhän tänne on aina saatu ossoovaa keeniperimmää. Älykääpiömäisyydestä haluan nähdä tutkimustuloksia tai alan pitää sinua hgu puutaheinää suoltavana höpöilijänä.

Pitäisi vissiinkin hoitaa privana, kun on niin off topic, mutta menköön. Olen itse Kotkasta kotoisin / syntyperäinen Kotkalainen. Nykyään asun muualla ja kun sen pari kertaa vuodessa menen sinne juhlimaan, niin joka kerta tulee joku aukomaan päätään.

Viimeksi pääsiäisenä tuli parikymppinen kynäniska vittuilemaan minulle kengistäni jotka minulla oli vuonna 1992! Eli tämä sikiö ei ollut edes nähnyt niitä koskaan, vaan oli kuullut niistä. Natupelle, MIETI, 11 VUOTTA vanha aihe!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom