Karalahdelle potkut ja pelikielto

Tuossa ihan muutama poiminta sun posteista, etkä sä niissä mitään iltapäivälehdistä puhu vaan lehdistä yleensä????

Sä oot käsittäny väärin. Mä oon puhunu koko ajan iltapäivälehtien jutuista. Eiks sen olis pitäny olla sanomattakin selvää, kun oon vissii tuonu ilmi, etten oikeen noihin lehtiin taho uskoa, ja kaikki mitä negatiiviseen sävyyn lehdistä olen puhunu, niin ne on ollu iltapäivälehtiin kohdistuvaa.

Edit; Mutta se on ihan hyvä, että syöt kaiken paskan, mitä iltapäivälehdet sulle syöttää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä ihmettä sä lässytät? Nolo kolaus OIKEUSJÄRJESTELMÄLLE, joka kusee nykyaikana jo muutenkin pahasti (vai onko joku eri mieltä?), jota edustavat syyttäjä, poliisi, tuomioistuinlaitos ja niin edelleen. Myös media voitaisiin lukea tähän poppooseen mukaan kun syylliseksi Jeren myös haluaa. Vai väitätkö että nämä eivät ole ko. tapauksen osalta samalla "puolella"?
Tuomari siis ei ole samalla puolella kuin syyttäjä ja poliisi. Ovat jopa erotettu eri hallintoihin.

"vai onko joku eri mieltä?"
-Minä olen.

E:
mikasa90 sanoi:
Edit; Mutta se on ihan hyvä, että syöt kaiken paskan, mitä iltapäivälehdet sulle syöttää.
Ihan huvikseen kysyn, tekeekö iltapäivälehtien uutisointi automaattisesti jutuista totuuden vastaista?

Kannattaa verrata näitä kahta julkaistua puhelinkeskustelua ja funtsia kummassa leimataan Karalahtea. Hoblan version perusteella ei Karalahti kovinkaan vapaaehtoisesti olisi jutussa toimimassa.
http://www.hbl.fi/text/inrikes/2008/1/30/d9665.php
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801307170344_uu.shtml

EDIT:
-"perkele, jumalauta, etkö pelkää tarkka-ampujia jotka tähtäävät sinua"
-"pitäisikö antaa sinun elää vai pitäisikö tappaa.."
-"kohta alkaa ilmestyä taloosi reikiä, ootko nähnyt Scarface-elokuvan"
-"sulle ei enää ole olemassa seuraavaa kautta"

Karalahti kertoo saavansa Saksasta diilistä 450 000 euroa kaudesta. Ja maksavansa velat kun rahoja alkaa näkymään.
Pääsyytetetyllä todella kiire saada rahoja, tarvitsee niitä nopeammin.

Sä oot käsittäny väärin. Mä oon puhunu koko ajan iltapäivälehtien jutuista. Eiks sen olis pitäny olla sanomattakin selvää, kun oon vissii tuonu ilmi, etten oikeen noihin lehtiin taho uskoa, ja kaikki mitä negatiiviseen sävyyn lehdistä olen puhunu, niin ne on ollu iltapäivälehtiin kohdistuvaa.

Näin internetin välityksellä tapahtuva keskustelu vaatii sen, että korostaa omia tarkoitusperiään jatkuvasti. Muutoin voi asia muuttua matkalla.

Mulla on tapana syödä ruokaa.

Noi postit, mitä laitoin äsken löytyi minuutin etsinnällä. Sähän voit vastaavasti etsiä ne postit, missä mä sanon, että iltapäivälehtien jutut on totta.

Toinen sälli uhkaa tapattaa Karalahden tai laittaa moottoripyöräkerhon perimään velkojaan. Karalahti yrittää rauhoitella kaveria ja vakuuttelee, että maksaa velkansa. Toinen viittaa Scarface-maiseen loppuun Karalahdelle, myös sana homohuora vilahtaa keskustelussa.
Siis maksaa velkansa, mikä kai on laillista? Muutenkin tuon sällin uhkailu viitais siihen, että Jere ihanoikeasti vain oli velkaa, eikä vapaaehtoisesti rahoittanut huumeostoja. Rahoittajaa tuskin uhkailtaisi noin...

Miten jos Jere tiesikin mihin hänen maksamansa velkarahat menevät? Onko hänellä mitään laillista velvollisuutta kertoa poliisille?

Siis maksaa velkansa, mikä kai on laillista? Muutenkin tuon sällin uhkailu viitais siihen, että Jere ihanoikeasti vain oli velkaa, eikä vapaaehtoisesti rahoittanut huumeostoja. Rahoittajaa tuskin uhkailtaisi noin...

Miten jos Jere tiesikin mihin hänen maksamansa velkarahat menevät? Onko hänellä mitään laillista velvollisuutta kertoa poliisille?
Oliko viestissä jokin mulle suunnattu pointti?

Yleisesti ottaen velkojen maksaminen on laillista, jopa suotavaa. Siltähän tuo keskustelu vaikutti, että Jere olisi ollut velkaa. Ja varmasti olikin.

Ja miksei ne rahoittajaa uhkailis? Tulis omantunnontuskia?

Jos kaveri on syytön, niin kannattaisiko olla hieman yhteistyökykyisempi poliisin kanssa?? Jos heppu vastaa yli sataan kysymykseen kuulusteluissa, että "en kommentoi", niin ei se kerro halusta selvittää tämä hirmuinen väärinkäsitys ja väärä epäily.

Linkki

Jos kaveri on syytön, niin kannattaisiko olla hieman yhteistyökykyisempi poliisin kanssa?? Jos heppu vastaa yli sataan kysymykseen kuulusteluissa, että "en kommentoi", niin ei se kerro halusta selvittää tämä hirmuinen väärinkäsitys ja väärä epäily.

Linkki

No eiköhän siinäki oo pelko taustalla, tommosten uhkausten jälkeen varmaan miettii kaks kertaa mitä poliisille uskaltaa sanoa.

Linkki

Ottamatta mitenkään kantaa syyllisyyteen, mutta JOS Karalahti olisi syytön, niin voisiko tämä liittyä siihen että kaveri pelkää henkensä edestä ja ihan aiheesta? Kts. pari viestiä takaperin oleva linkki HBL:n sivuille jossa on otteita puhelinkeskustelusta jossa Karalahtea aika selvästi uhataan.

edit: Armottoman hidas

Niin tuskin on ainoa todiste nuo puhelut.

Taipaapi muuten olla:
''Salissa epäiltynä kuultu mies on sama, jolle Karalahti oli velkaa 10 000 euroa. Karalahti on aikaisemmin kertonut, että kyse oli ryyppyveloista.
Näyttö Karalahtea vastaan perustuu pitkälti puhelinkuunteluun. Puheluissa ei mainita huumeita sanallakaan
''

Ottamatta mitenkään kantaa syyllisyyteen, mutta JOS Karalahti olisi syytön, niin voisiko tämä liittyä siihen että kaveri pelkää henkensä edestä ja ihan aiheesta?
Tarkoitan vain, että JOS kaveri on syytön, niin kannattaisi olla yhteistyökykyinen, ettei vahingossakaan joudu väärin perustein häkkiin.

Taipaapi muuten olla:
''Salissa epäiltynä kuultu mies on sama, jolle Karalahti oli velkaa 10 000 euroa. Karalahti on aikaisemmin kertonut, että kyse oli ryyppyveloista.
Näyttö Karalahtea vastaan perustuu pitkälti puhelinkuunteluun. Puheluissa ei mainita huumeita sanallakaan
''

Luulet sä oikeesti että noi jätkät on ihan vitun tyhmiä? (tai on ne..) Mut millähän todennäköisyydella ne arvelee niiden luurien olevan kuuntelun alla? Ja täten ovat tietoisesti puhumatta suoraan?

"Morjensta! Tarviisin kilon kokaiinia."
"No moro Pera! Kokaiinia? Onnistuu, tuon sinne steissin eteen, mulla on punainen opel, missä on karvanopat keulassa. Illalla klo 19. Käykö?"
"Joo, mulla on käteistä 15 000 € mukana sit"
"Ok. Moro!"

Vai olisko sama keskustelu kenties enemmän luokkaa;
"Moro! Onnistuuko sama homma kun viimeksi"
"Moro. Joo, onnistuu. Syötkö edelleen ne rintafileet kilonpaloina?"
"Joo, sitä samaa. Kato, halvalla lähtee 15 € kilo. Paljos teillä?
"Sama sama"
"Entiseen malliin siis?"
"Joo, sama rassi. Nähdään!"
"Moi"

Toinen sälli uhkaa tapattaa Karalahden tai laittaa moottoripyöräkerhon perimään velkojaan. Karalahti yrittää rauhoitella kaveria ja vakuuttelee, että maksaa velkansa. Toinen viittaa Scarface-maiseen loppuun Karalahdelle, myös sana homohuora vilahtaa keskustelussa.

Ois kiva tietäää mistä Jere on jäänyt velkaa noin paljon? Sehän tienaa hitto melkein 300k vuodessa pelaamalla.

Totta kai sillä on merkistystä, en mää sitä sano.

Just yhen toimittajan kommentteja kuunnellessani, joka kommentoi näihin puhelinliikenteen kuuntelemisesta, että ne on pitkälti tulkinnan varaisia todisteita. Noissa puheluliikenne ''lokissa'', ei kertaakaan mainita huumeita. Eihän se tietenkään ihme ole, ettei mainita, mutta se tekee syyttäjän hommasta vaikian, kun se ei mitenkään hirveen kovin helposti pysty todistamaan, että onko Jere ollu tietonen, mihin niitä rahoja käytetään.

Sais nyt julkistaa kokonaisuudessa sen esitutkintamateriaalin!

Edit: Rankkurilla taas tylsää...

Edit2: Miten suuri lehti toi hbl on?

Ja tämä siis purtsille.

Ois kiva tietäää mistä Jere on jäänyt velkaa noin paljon? Sehän tienaa hitto melkein 300k vuodessa pelaamalla.

Ryyppyvelkoja.
Eikä tienaa lähellekkään 300 tuhatta. 214 tuhatta.

kympin kärki

1. Michal Bros
Kärpät 253 824

2. Hannes Hyvönen
Kärpät 227 998

3. Viktor Ujcik
Kärpät 225 578

4. Tony Virta
Jokerit 216 451

5. Jere Karalahti
HIFK 214 827

6. Martti Järventie
Jokerit 191 777

7. Raimo Helminen
Ilves 176 798

8. Jari Viuhkola
Kärpät 175 346

9. Ladislav Kohn
Blues 174 619

10. Schneider David
HPK 151 679

Ryyppyvelkoja.
Eikä tienaa lähellekkään 300 tuhatta. 214 tuhatta.

No hitsi, kyllähän tuo selittää sen, ettei ole varaa omaa dokaamistaan kustantaa :kippis1:

No hitsi, kyllähän tuo selittää sen, ettei ole varaa omaa dokaamistaan kustantaa :kippis1:

Jaatela: "Juhli yli varojen ja jäi velkaa"
Asianajaja Jarkko Jaatela

Poliisin esitutkinta-ainestosta käy ilmi, että Karalahti on kertonut poliisille varanneensa muun muassa HIFK:n aition useasti suurempaa porukkaa varten ja on rahakäyttötyylilleen ominaisesti juhlittanut porukkaa omaan laskuunsa.

Asianajaja Jarkko Jaatelan toimittaman loppulausunnon mukaan kaikkia näitä laskuja hänellä ei kuitenkaan ole ollut varaa maksaa ja Karalahden ystävä on suorittanut kuluja. Karalahti jäänyt pikkuhiljaa tuhansia euroja velkoja ystävälleen.

Jaatela: "Juhli yli varojen ja jäi velkaa"
Asianajaja Jarkko Jaatela

Poliisin esitutkinta-ainestosta käy ilmi, että Karalahti on kertonut poliisille varanneensa muun muassa HIFK:n aition useasti suurempaa porukkaa varten ja on rahakäyttötyylilleen ominaisesti juhlittanut porukkaa omaan laskuunsa.

Asianajaja Jarkko Jaatelan toimittaman loppulausunnon mukaan kaikkia näitä laskuja hänellä ei kuitenkaan ole ollut varaa maksaa ja Karalahden ystävä on suorittanut kuluja. Karalahti jäänyt pikkuhiljaa tuhansia euroja velkoja ystävälleen.

Kyl tyhmä saa olla jos noin paljon kuluttaa ryyppäämiseen. Uskon että on vähän muutakin bisnestä sivussa, tuomitaan tai ei.

Tuhansia euroja velkaa, hitto kaveri tienaa 10k kuussa, ei se nyt paha maksaa joitain tuhansia tai hakee pankista lainaa sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom