Karalahdelle potkut ja pelikielto

Ei kukaan sanonut, että syyllistä ei saisi tuomita. Nyt oli kyse siitä onko Karalahti hyvä pelaamaan lätkää ja onhan se. Sitä faktaa ei pysty yksikään kiistämään. Sama se mulle onko myynyt tai vetänyt, mutta turha väittää että Jere ei osaa pelata lätkää:rock:
Onkos joku sellaista väittänyt?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunnon kukkahattusetä. Varmaan itte pössyttelee ihan samalla tavalla. Miksihän vanhemmat joiden lapset on sotkeentunu huumeisiin/käyttää niitä, ei ikinä ole samaa mieltä huumeiden hallittavuudesta.. Wonder why..

No tätäkin topikkia kun lukee niin huomaa asioiden ristiriitaisuuden. On ihan sairaasti ihmisiä jotka käyttää huumausaineita ja eivät tärise nurkassa silmät mustina. Esimerkkinä Jere. Eli kumpaa sitä uskoo? Sitä väärän kuvan antavaa poliisien ja holhousyhteiskunnan propagandaa, vai kun itse näkee omalla silmällä? Jere pelaa kiekkoa ja joku kaveri valmistuu yliopistosta hyvin paperein, vaikka vetää viikonloppuna ekstaasia? Vähän niin kuin seksivalistuskin. Ei se kikkeli pakosti tipu, jos paljaalla vetäset kännissä, Eikä kokkelia vetänytkään pakosti heti ala ryöstelemään kauppoja ja tärisemään nurkassa.

Ihan okein, jos menettää lisenssinsä pelata. Ei nuoria saa kannustaa.

Ja lisää tulee ''syyllisiä'':

Yhteensä syytettyjä on 19. Osa syytetyistä on jäsenenä tai läheisissä tekemisissä moottoripyöräkerho Bandidos MC Downtown Finlandiin ja Support Team X Helsinkiin.

Jutussa on kyse kansainvälisen, järjestäytyneen rikollisorganisaation toiminnasta. Organisaation epäillään järjestäneen Suomeen noin 20 kiloa amfetamiinia ja sen lisäksi muutamia satoja grammoja kokaiinia.

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200801150153307_jk.shtml

Ketäköhän siinä on lisäks vielä iltaan mennessä...

Heh, karalahti ollu pelaamassa lätkää, kun syyte oltiin julkistettu, video:
http://www.hs.fi/videot/1135233297588

On kyllä aikamoista jeesustelua tuo "kannustaa nuoria, roolimalli" jne. Tietysti esim. Purtsi puhuu siitä kun on omakohtaisia kokemuksia, mutta katsokaa vaikka muusikkoja. Sieltä vasta puhtoisia kavereita löytyykin.

Ei kukaan sanonut, että syyllistä ei saisi tuomita. Nyt oli kyse siitä onko Karalahti hyvä pelaamaan lätkää ja onhan se. Sitä faktaa ei pysty yksikään kiistämään. Sama se mulle onko myynyt tai vetänyt, mutta turha väittää että Jere ei osaa pelata lätkää:rock:
Lue toi ketjun otsikko uudestaan niin huomaat itsekin, että tässä on kyse kaikesta muusta kuin Jertsyliinin pelitaidoista. Vittu sä oot henkisesti ala-astelaisen tasolla.

On kyllä aikamoista jeesustelua tuo "kannustaa nuoria, roolimalli" jne. Tietysti esim. Purtsi puhuu siitä kun on omakohtaisia kokemuksia, mutta katsokaa vaikka muusikkoja. Sieltä vasta puhtoisia kavereita löytyykin.
Ja sehän onkin ihan vitun hyvä peruste hyssyttelylle, että muuallakin ollaan narkkeja ja vähä-alyisiä...herää jo.

Ja sehän onkin ihan vitun hyvä peruste hyssyttelylle, että muuallakin ollaan narkkeja ja vähä-alyisiä...herää jo.

Mä kyllä itse asiassa pitäisin ihan hyvänä perusteluna tuota. Jos ei tuomita narkkaavia muusikoita, niin turha tuomita narkkaavia urheilijoitakaan. Jos molemmat tuomitsee, niin sitten tietenkään ei ole niin kaksinaamaista. Samalla tavalla niitä muusikoita pidetään roolimalleina, kuten urheilijoita.

Vai onko urheilijoiden kohdalla siitä kyse, että nuoriso huomaa ettei ne huumeet olekkaan niin paha terveydelle kuten annetaan ymmärtää, kun voi olla samalla maailman huipputason urheilija vaikka käyttää huumeita?

Onko muuten pakkiksella moni kommentoinut näitä meidän suomen huippukehoilijoita, joille tuo pirin veto taitaa olla vielä vähän enemmän tuttua kuin karalahdelle? Ilmeisesti yksi vaan on julkisesti myöntänyt, mutta enpä muista häntä käsittelevässä ketjussa olleen kovin pahaa moraalisointia millaista roolimallia näyttää.

Ensinnäkin, ton valokuvan perusteella ei voida syyttää yhtään mistään. Tai varmaan voidaan, mutta mitään todisteita tossa kuvassa ei ole.
Toiseksi, on niin luottavaisen oloinen tuo Pulliainen, että vaikea uskoa että tuomiota tulee. Tai ainkin sellasen kuvan siitä saa, ja luulis sen tietävän missä mennään.
Kolmanneksi, Rankkurilla tuntuu olevan hiekkaa väärässä paikassa tai sit Karalahti on käyny kusemassa aamumuroihin..:rolleyes: Varmaan parikymmentä äkästä viestiä pitäny tähän threadiin naputella..

No tätäkin topikkia kun lukee niin huomaa asioiden ristiriitaisuuden. On ihan sairaasti ihmisiä jotka käyttää huumausaineita ja eivät tärise nurkassa silmät mustina. Esimerkkinä Jere. Eli kumpaa sitä uskoo? Sitä väärän kuvan antavaa poliisien ja holhousyhteiskunnan propagandaa, vai kun itse näkee omalla silmällä? Jere pelaa kiekkoa ja joku kaveri valmistuu yliopistosta hyvin paperein, vaikka vetää viikonloppuna ekstaasia? Vähän niin kuin seksivalistuskin. Ei se kikkeli pakosti tipu, jos paljaalla vetäset kännissä, Eikä kokkelia vetänytkään pakosti heti ala ryöstelemään kauppoja ja tärisemään nurkassa.

Ihan okein, jos menettää lisenssinsä pelata. Ei nuoria saa kannustaa.

Usko viranomaisia.Todisteeksi riittää kun katselet Karalahden uraa,viimeiset vuodet hän on ollut huonokuntoinen ja liikalihava kehäraakki eikä mikään huippu-urheilija.
Tämä syksy Kärpissä oli pieni välähdys menneestä tähdestä.Miehestä joka olisi voinut olla NHL-n huippupakki.

Ei jumalauta.. on huvittava ketju. Aina kun uutisia päivitetään, niin sama juupas-eipäs leikki täällä jatkuu :thumbs:

Mä kyllä itse asiassa pitäisin ihan hyvänä perusteluna tuota. Jos ei tuomita narkkaavia muusikoita, niin turha tuomita narkkaavia urheilijoitakaan. Jos molemmat tuomitsee, niin sitten tietenkään ei ole niin kaksinaamaista. Samalla tavalla niitä muusikoita pidetään roolimalleina, kuten urheilijoita.

Vai onko urheilijoiden kohdalla siitä kyse, että nuoriso huomaa ettei ne huumeet olekkaan niin paha terveydelle kuten annetkylaan ymmärtää, kun voi olla samalla maailman huipputason urheilija vaikka käyttää huumeita?

Onko muuten pakkiksella moni kommentoinut näitä meidän suomen huippukehoilijoita, joille tuo pirin veto taitaa olla vielä vähän enemmän tuttua kuin karalahdelle? Ilmeisesti yksi vaan on julkisesti myöntänyt, mutta enpä muista häntä käsittelevässä ketjussa olleen kovin pahaa moraalisointia millaista roolimallia näyttää.

Just just, ei niitä muusikoita tuomitsematta jätetä jos on todisteet.

Ensinnäkin, ton valokuvan perusteella ei voida syyttää yhtään mistään. Tai varmaan voidaan, mutta mitään todisteita tossa kuvassa ei ole.
Toiseksi, on niin luottavaisen oloinen tuo Pulliainen, että vaikea uskoa että tuomiota tulee. Tai ainkin sellasen kuvan siitä saa, ja luulis sen tietävän missä mennään.
Kolmanneksi, Rankkurilla tuntuu olevan hiekkaa väärässä paikassa tai sit Karalahti on käyny kusemassa aamumuroihin..:rolleyes: Varmaan parikymmentä äkästä viestiä pitäny tähän threadiin naputella..
Eihän sen kuvan takia ketään syytetäkään, siitähän tehtiin syyttämättäjättämispäätös.

En mä Karalahden touhuista sen kummemmin oo vetäny hiekkaa vaginaan vaan näistä perseettömistä kommenteista. Laskepa kuinka monta älytöntä puolustusargumenttia täältä löytyy verrattuna mun viesteihin niin huomaat että kyllä mä olen vähemmistössä.

Just just, ei niitä muusikoita tuomitsematta jätetä jos on todisteet.

Niin ja jos olin jotenkin epäselvä, niin en puhunut oikeudessa tuomitsemisesta. Vaan siitä miten ihmiset omassa päässään ajattelevat. Tämänhän kyllä pitäisi olla selvää, kun ei Jereäkään vielä tämän tapauksen tiimoilta ole tuomittu ja silti saanut monen palstalaisen tuomion.

Ja mikäi oikein käsitin tuon skugen pointin, niin olen aika samaa mieltä. Pitäisi siis olla samassa linjassa tuo Jeren ja muusikoiden tuomitseminen ihmisten mielissä, jos haluaa ajatella loogisesti. Moni vaan helposti lähtee sille linjalle ettei noita muusikoita/taiteilijoita katsota niin pahalla, vaikka vähän huumeilisivat. Se kun kuuluu osana heidän imagoon ja on niissä piireissä huomattavasti yleisempää kuin urheilussa. Mutta silti samalla tavalla he antavat roolimallia nuorille.

Usko viranomaisia.Todisteeksi riittää kun katselet Karalahden uraa,viimeiset vuodet hän on ollut huonokuntoinen ja liikalihava kehäraakki eikä mikään huippu-urheilija.
Tämä syksy Kärpissä oli pieni välähdys menneestä tähdestä.Miehestä joka olisi voinut olla NHL-n huippupakki.
Todisteeksi riittää sekin, että aika monessa lajissa löytyy huipulta monta tyyppiä, jotka varmaan kokkelia käyttävät. Kyllä sen ns. huvikäyttö mahdollistaa ymmärtääkseni aika normaalin elämän, niillä joilla siis pysyy mopo kädessä eikä jää koukkuun.

Jeren liikalihavuuskaan tuskin johtuu kokaiinista, ei varmaan montaa kaloria imeydy nenän kautta.

En silti itse käyttäisi huumeita, ja tuskin äänestäisin edes kannabiksen laillistamisen puolesta, mutta välillä vaan alkaa jo vähän mietityttämään, että mennäänkö tässä maassa kuinka pitkälle metsään porttiteorioilla tai sillä, että yksi viiva kokaa nokkaan pilaa elämän, jokaisen kokeilijan kohdalla.

Toki vuosien käytöllä ainakin kovalla kokaiinin käytöllä on varmasti vaikutuksia, ja kannabiksella myös.

Todisteeksi riittää sekin, että aika monessa lajissa löytyy huipulta monta tyyppiä, jotka varmaan kokkelia käyttävät.

Ottamatta mihinkään muuhun kantaa niin tuo on yksi paskimmista perusteluista ikinä, todistusarvosta puhumattakaan..
Tai sitten en vain tajunnut sarkasmiasi..

Ottamatta mihinkään muuhun kantaa niin tuo on yksi paskimmista perusteluista ikinä, todistusarvosta puhumattakaan..
Tai sitten en vain tajunnut sarkasmiasi..
Mä en puolustellut Karalahden huumeiden käyttöä. Enemmänkin kirjoitin siitä, että mitä mieltä olen porttiteoriasta ja siitä vallalla olevasta käsityksestä, että huumeet tappaa aina ja heti. ja sitä ennen pilaa jokaisen elämän.

Kerran kun ole kokeillut niin olet pahempi kuin pedofiili ja lopun elämääsi yhteiskuntakelvoton

Vai onko urheilijoiden kohdalla siitä kyse, että nuoriso huomaa ettei ne huumeet olekkaan niin paha terveydelle kuten annetaan ymmärtää, kun voi olla samalla maailman huipputason urheilija vaikka käyttää huumeita?

Tunnetuimpia huumeitten käyttäjiä (Urheilunpuolella)

Diedo Maradona (fudispelaaja)
Martina Hingis (tennispelaaja)
Theoren Fleury (Nhl-pelaaja)
Patrik Sjöberg ja Sven Nylander (ruottalaisia yleisurheilijoita)
Tony Halme
Tomas Enge (mm. Formula 3000 mestari)
Adrian Mutu (Fudispelaaja)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom