Kapakkaselitykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kilburn
  • Aloitettu Aloitettu
metalman sanoi:
aijai, ei kyllä kuulosta kivalta tollanen. ite kyllä katon tarkkaan että oma muija on sellainen, jonka kanssa voidaan sovitella asiat ihan aikuisten keinoin.. Teini-meininkiä, sorry.
Joo, ja miksei voi valita itselleen sellaista naista, jonka kanssa viihtyy ja jonka voi ottaa vaikka mukaan. Itse olen mieluummin ilman, kuin sellaisen josta en oikeasti pidä.
:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuon kyllä ymmärrän että on ns. poikien iltoja ja sitten on niitä laatuaika-iltoja tyttöystävän kanssa. en edes tiedä kovinkaan montaa tyttöystävää joka haluaisi lähteä poikaystävänsä mukaan kun tämä dokaa kavereidensa kanssa. itseasiassa en tiedä yhtään. mutta jokatapauksessa oli miten oli, niin kyllähän kahden aikuisen ihmisen pitää herrajumala pystyä keskustelemaan ja sopimaan näistä jutuista ilman että toisen pitää valehdella korvat keltaisena ja että jokakerta lopputuloksena on kolmas maailmansota. tsiiis...

metalman sanoi:
aijai, ei kyllä kuulosta kivalta tollanen. ite kyllä katon tarkkaan että oma muija on sellainen, jonka kanssa voidaan sovitella asiat ihan aikuisten keinoin.. Teini-meininkiä, sorry.

Olen täysin samaa mieltä. Nyt se sitten saakin riittää.
Näkemiin vaan muru...
Eiköhän tämä keskustelu pääty tähän.
Kiitos kuitenkin vinkeistä,sielä oli muutama helmi joukossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom