Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän noista suurin osa saisi paljon parempaakin palkkaa, jos olisivat jossain koulutustaan vastaavassa työssä.
Originally posted by Sam225
Jep. Napinat pois. Kansanedustajan palkka on kohtuullinen.
Kuten sanottu, turha kitistä siitä että "joku toinen tienaa enemmän kuin minä". Toisen tuloihin ei juuri pysty vaikuttamaan - omaan tulotasoon pystyy vaikuttamaan.
Originally posted by HCW
Tätä se on.Kun olet työväen luokkaa palkankorotukset on muutamaa %,poliitikot nostaa 10 tuosta vaan.Missä oikeus ja kohtuus?Sitten kun on ehdotettu esim. opintotuen korostusta, niin eihän se tietenkään käy.Perkele sanon minä...
Originally posted by gnut
Olisiko muka kohtuullista että keskiverto-duunari, 3 vuoden koulutuksella, saisi samanlaisia palkankorotuksia kuin 10 vuotta opiskellut kansanedustaja?
Originally posted by kahlaajalintu
Ai niinku Mikko Alatalo ja Tony Halme vai????
Originally posted by kahlaajalintu
Ai niinku Mikko Alatalo ja Tony Halme vai????
Originally posted by nahjus
Eihän ne niitä nyt itse korottaneet... lukisit edes tuosta jutusta jostain muualta ennekuin vaahtoat.
Eiköhän noista suurin osa saisi paljon parempaakin palkkaa, jos olisivat jossain koulutustaan vastaavassa työssä.
"Nehän vaan johtaa tätä maata, pitäiskö siitä muka jotain maksaakkin ?"
Originally posted by edelbrock
Jokaisella täysivaltaisella Suomen kansalaisella on oikeus pyrkiä kansanedustajaksi. Eli jos kerran ottaa päähän edustajien palkankorotukset niin sinne saa pyrkiä itsekin, jotta ei tarvitse niin paljon kadehtia toisten tuloja. Ihme narinaa! Tehkää itse omat rahanne, ei ne kävele suoraan teidän syliin sillä että istutte perseellänne sohvalla...
Originally posted by Hippa
Mut ei ole ihan niin helppoa.
Originally posted by rautalonkka
Kyllähän monet noista kansanedustajista tienaisivat muualla isompia rahoja kuin nykyisessä työssään. Ja vaikka noiden 200 ihmisen palkka kymmenkertaistettaisiin, ei se edes tämän kokoisen maan budjetissa tuntuisi perseen vertaa!! Ihan turha marista tälläsestä.
Originally posted by gnut
Olisiko muka kohtuullista että keskiverto-duunari, 3 vuoden koulutuksella, saisi samanlaisia palkankorotuksia kuin 10 vuotta opiskellut kansanedustaja?