haavevahva
Banned
Mulla levis jo toinen Magic Star 8 kuukauden sisällä. Mitäs luulette, tuleeko jo rahat takas vai lähettääkö verkkokauppa taas uuden tilalle? Ei kai sitä enää edes myydä missään vai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, onko toi soitin mistään kotoisin? Tilasin ite eilen 128-megasen version tosta. Lähinnä ton pienen koon takia ostin juuri ton.Spoonie_Luv sanoi:Verkkokaupasta tilasin tunti sitten tollasen 256-megaisen Pipo-soittimen.
Noniin, tänään saapui pipo! Just sopivan kokonen peli ja äänenlaatu on ihan hyvä ja kaikki. Juuri sopiva mulleyajo sanoi:No, onko toi soitin mistään kotoisin? Tilasin ite eilen 128-megasen version tosta. Lähinnä ton pienen koon takia ostin juuri ton.
poyhis75 sanoi:Onko kellään Creativen mp3-soittimiin lisävarusteena saatavaa FM-radiota? Mistäköhän ton sais tilattua kätevimmin... Kun Creativen sivuilla on toi verkkopankki-systeemi ja haluisin tilata postiennakolla.
Harmi kun ainoastaan Creativen Rhombassa on sisäänrakennettu FM-radio. (Siis Creativen soittimista)
JSmith sanoi:Korjaus: siis lehdet oli Mikrobitti 6-7/2004 ja HIFI 4-5/04
Ja tosiaan 11/04 TM:ssä oli noiden flash-pohjaisten soitinten testi, mutta ne eivät minua niin kiinnosta.
kova_luu sanoi:Mietin että ostaisko tuollaisen i-Lyn MP3-soitin punainen 128MB vehkeen vai sitten tuon transcend 256mb soittimen verkkokaupasta. Transcendissä enemmän muistia mutta luultavasti toi i-Lyn on laadukkaampi ja siinä on näyttö ja fm radio? en osaa päättää joten jos joku omistaa jommankumman niin kertokaapa hieman. Vai olisiko kenties joku muu malli vielä parempi tuossa 100e hintaluokassa?
Noniin, nyt toi paska levähti. Ei mene päälle enää, fucking great!yajo sanoi:Noniin, tänään saapui pipo! Just sopivan kokonen peli ja äänenlaatu on ihan hyvä ja kaikki. Juuri sopiva mulle
JAMR sanoi:- 3M –korvatulpat (Malli 1225, kuvassa alempi ns. joulukuusimalli)
JSmith sanoi:Tulee vähän myöhässä mutta: sattuuko nuo tulpat pidemmän aikaa käytettäessä korviin? Olen muistaakseni joskus yrittänyt pitää noita tulppia ja huomasin että noi joulukuusen "lehdet" pureutuu kivuliaasti korvakäytävään. Sitten taas perinteisemmät vaahtomuovitulpat ovat liian pehmeitä eli kun niitä + Plugia yrittää mahduttaa korvaan, tulppa vaan menee lyttyyn eikä pysy korvassa syvemmällä.
Kossien vaahtomuovi alkaa murenemaan korviin, jotain tarttis keksiä...
faidra sanoi:Onkos kukaan hakenut Gigantista sitä 49e maksavaa Creativen MuVoa? 128mb tilaa muistaakseni, ei näyttöä jne, mutta varmaan ajaa asiansa?
faidra sanoi:Onkos kukaan hakenut Gigantista sitä 49e maksavaa Creativen MuVoa? 128mb tilaa muistaakseni, ei näyttöä jne, mutta varmaan ajaa asiansa?
JSmith sanoi:Joo, mulla on nk. hifi-earit jotka on just ton malliset ja hyvät mutta niissä on vaimennus vaan vähäinen ja ne on tarkoitettu konsertteihin ja muualle eikä blokkaamaan ääntä kokonaan. Voisin kyllä käydä stokkalla jos noi istuvat yhtä hyvin, eivät meinaan ne pienimmätkään Plugin mukana tulleet mitenkään hyvin korvassa pysy tai vaimenna. Ja murenevat kaiken lisäksi...