- Ikä
- 35
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=29046
Tuommonen lähtee heti tilaukseen kun rahaa saan
Tuommonen lähtee heti tilaukseen kun rahaa saan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aattelin nyt tähän threadiin vähän kirjotella kysymyksiä, kun olen uutta soitinta ostelemassa.
Elikkäs, harkinnassa on Creativen Zen Micro 8GB. Onko kellään kyseisestä laitteesta kokemuksia? Alkoi vaan vähän mietityttää, että saako ton ladattua USB:n kautta vai tarviiko ostaa tollanen verkkovirta-johto mukaan?
Onko kellään kokemuksia verkkokaupan Tallinnan suoratoimituksista? Onko palautusoikeutta? Tuleeko tohon paljon lisää hintaa hyvitysmaksun muodosta?
Kiitti jo etukäteen jos joku viitti auttaa!
Onko kellään kokemusta muistikortillisista mp3 soittimista?
Ei tarttis sisältää muuta muistia kuin mitä kortilta saa irti.
Näyttö pitäisi nyt ainakin olla ja kenties equalizer sun muuta härpäkettä.
Sitten asiaan... Creativella on tulossa Zen Neeon 2, joka HIFI-lehden mukaan (hakusana "neeon 2") toimii usb-massamuistiasemana eikä siis tarvitse mitään erillisiä ajureita tai ohjelmia kappaleiden siirtelyyn Eli jos tuo neeon 2:n sivuilla oleva kohta "Easy transfer" tarkoittaa juuri tätä ominaisuutta niin silloinhan esim. Zen V Plus toimii samalla periaatteella? Eli tämä on jotain uutta nyt creativen soittimissakin?
Mikähän mahtaa olla tuon Neeonin hinta? 4 gigan V plussa Verkkokaupassa vajaa 190€
Onkohan tuo 190e joku vanha tarjous, kun tällä hetkellä näyttäis hinta olevan n. 207e...
Sitten asiaan... Creativella on tulossa Zen Neeon 2, joka HIFI-lehden mukaan (hakusana "neeon 2") toimii usb-massamuistiasemana eikä siis tarvitse mitään erillisiä ajureita tai ohjelmia kappaleiden siirtelyyn
Kuullostaa vallan mainolta.
Mä oon ihmetellyt pitkään, miksi joka perkeleen vehkeeseen tarvitaan oma softa. Eikö sitä nyt voi tehdä tavalliseksi usb-massamuistiksi? piuha kiinni, musat siirtoon ja soitin rullaamaan. Ei voi olla mahdotonta, ei edes vaikeaa.