Kannettava mp3-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos koko ei haittaa ni osta ihmeessä semmonen missä on muistiä 10Gt. Itellä on MStationin soitin, siinä 10Gt kannetavan koneen kovo (kannettava CD-soittimen kokonen laite). Sillä voi kuunnella musaa ja siirtää vaikka kaverin koneelta omalle koneelle tavaraa.

Originally posted by Jep
Jos koko ei haittaa ni osta ihmeessä semmonen missä on muistiä 10Gt. Itellä on MStationin soitin, siinä 10Gt kannetavan koneen kovo (kannettava CD-soittimen kokonen laite). Sillä voi kuunnella musaa ja siirtää vaikka kaverin koneelta omalle koneelle tavaraa.
Paljonko maksaa? Kestääkö tärinää?

minulla on tommone Creative Nomad Zen, 20 gt tilaa biiseille

maksaa n400e nykyään (luulisin)

akku kestää kuuntelua n. 10-12 tuntia

Ne CD pohjaset Mp3 soittimet on hyviä mutta se CD rajoittaa aika paljon kokoa, eli ei voi hirmu pientä soitinta olla

Mites verrattaen taas sellanen kannettava cd-soitin mikä toistaa mp3:sia levyltä? Itse ajattelin tollaseen sijottaa kun siinä sitten vois kuunnella ihan tavallisia cd:täkin. Kovalevyllä varustettu mp3-soitin olis kyllä aika juttu mutta hinta taitaa olla aika hirvittävä... :evil:

Originally posted by lentsikka
Ne CD pohjaset Mp3 soittimet on hyviä mutta se CD rajoittaa aika paljon kokoa, eli ei voi hirmu pientä soitinta olla
Ja ne ei kestä tärinää - siksi ei esim. hyvää lenkkiseuraa.

Mulla on flash-perusteinen Magic Star mp3-player. Paino n. 60g, koko hieman etusormea isompi. Muistia 256Mb. Ottaa virrat suoraan Usbista, akku kestää n. 6h. Ei pattereita.

Ei tartte Win 2000 ja XP ajureita, soitin koneen Usbiin kiinni ja siellä näkyy levyasemana. Muissa käyttiksissä tarttee ajurit.

Voi sillä roudata muutamakin tiedostoja kuin biisejä. Vallan kätevä, kulkee mukana vaikka rintataskussa.

Originally posted by Pekospee
Mulla on flash-perusteinen Magic Star mp3-player. Paino n. 60g, koko hieman etusormea isompi. Muistia 256Mb. Ottaa virrat suoraan Usbista, akku kestää n. 6h. Ei pattereita.

Paljos tolla on hintaa?

Originally posted by Jortsu
Paljonko maksaa? Kestääkö tärinää?

Ostin iman laitteen viime kesänä ja sain sen HYVÄLLÄ alennuksella. Sillo ovh. 500€ en tiiä mitä nyt maksaa. Ja kestää tärinää, mulla ainakaa ei oo pätkiny. Ite oon just laittamassa sitä Huuto.net lähiaikoina, et kattele sieltä

Vastaus on: Md-soitin. Kestää tärinää, pienikokoinen, uusimmille voi äänittää mp-3 -tiedostoja, monikäyttöisempi kuin cd. Itse ostin just Sonyn 707 ja on kyllä mainio. Yhdelle diskillä menee n. 25-45 kappaletta, riippuen laadusta. Ja levyjähän voi aina vaihtaa...

Originally posted by Jortsu
Ja ne ei kestä tärinää - siksi ei esim. hyvää lenkkiseuraa.

Hyvin kestää mulla on tollanen philips siinä on yli minuutti muistaakseni puskurimuistia mp3:sia soitettaessa. Noi cd soittimet on vaan niin isoja, että ei voi kuunnella esim salilla. Joutuu kuuntelee jotain kissiä ja energyä :( Ens kerralla kun ostan niin ostan tollasen pienen mutta siinä pitää olla vähintään 256mb muistia. Joku 64mb ei oo kiva jos lähtee esim matkalle kun missä sitä latailee uutta musaa siihen sit.

Ei taida olla nuo kiintolevyllä varustetut soittimetkaan enää isoja.. Mutta kestävätköhän tärinää?

Originally posted by Mike

Jos nyt ostaisin niin ainoa vaihtoehto olisi tämä:
http://www.egoldenchips.com/new/products_mp3.htm
144€

Mulla on just toi vekotin. Omani tilasin Irlannista kun Suomesta ei silloin vielä saanut, mutta nyt irtoaa 256Mb Verkkokaupasta juuri tuohon 144€ hintaan. Omastani maksoin n. 190€.

Originally posted by lentsikka
minulla on tommone Creative Nomad Zen, 20 gt tilaa biiseille

maksaa n400e nykyään (luulisin)

akku kestää kuuntelua n. 10-12 tuntia

Samanmoinen löytyy multa, loistava peli. Ei tarvii varmasti kyllästyä samoihin biiseihin. Nyt taitaa olla jotain 8Gt käytettynä ja mukavasti on tavaraa jo levyllä.

+tärinä ei haittaa
+voi laittaa muutakin kuin musiikkia levylle
+tilaa riittää
+firewire
+rippaa cd:t suoraan mp3 muotoon

-vaatii creativen oman softan tiedostojen siirtoon
-akku ei ole 'erillinen'
-välillä hieman hidas biisien haussa
-kohtuulisen hintava ~450€ (pari viikkoa sitten)
-mukana tulevat kuullokkeet ovat ***seestä

vaikka noita miinuksia tuossa on muutama niin voin silti lämpimästi suositella laitetta kaikille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom