Tampio sanoi:Auto on ostettu saksalaisesta autoliikkeestä, jossa ko. auto oli seissyt parisen vuotta. Mukana olleet ammattilaise olivat automekaanikkoja tms. jotka tuovat Saksasta kimppa-autoja. Serkku ei tiedä miksi mukana ei ole huoltokirjaa. Auto tuotiin tänne Suomeen joskus 2003 elo-syyskuussa.
Jos auto on seissyt liikkeessä noin pitkään, alkaa jo hälytyskellot kilistä, varsinkin kun huoltodokumentit puuttuu. Mulle tämä olisi luultavasti riittävä syy olla koskematta ko. vehkeeseen pitkällä tikullakaan.
Tampio sanoi:Se vain johtuu siitä, että mä oon kuolannut tuon auton perään siitä saakka, kun mä sen ekan kerran näin. :D
Juuri siksi sun kannattaakin nyt kaataa reilusti kylmää vettä niskaasi, pitää jalat tukevasti maassa ja hommata jostain puolueettomat ja asiantuntevat kommentit auton kunnosta (autotohtorin tarkastus?). Autokuume on nimittäin sellainen sairaus, joka vie terveen harkintakyvyn vielä naisia ja viinakin tehokkaammin :evil: . Siksi sen vallassa ei todellakaan kannata ostaa autoa sokeasti, vain kaverin sanaan ja auton pintapuoliseen vilkaisemiseen luottaen.
En edelleenkään sano, että älä osta sitä Nissania, mutta sen sanon, että ota etukäteen selvää, mitä olet ostamassa.
(Sikäli autokuume on toki naisia ja viinaa harmittomampi, että siinä ovat vaarassa vain rahasi, kun taas ensiksimainittujen kanssa on rahojen lisäksi myös mielenterveys vaarassa )