Kannattaako sekotella montaa eri protskuu ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eckert
  • Aloitettu Aloitettu
Eli kyselisin porukoilta, että kannattaako tommosii säästö 5kg protskuja ostaa ja sitten sekotella ???

Oon täs aatellu ostaa

SOY-90 5kg
Prime Whey 4kg (hera)
Prime Milk Protein 4kg
PRIME RICE (riisi) 5 kg

Et kannattaako ostaa ja kannattaako sekotella ???
Sit tietenkin gluta, bcaa, krea mukaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulostaa ihan hyvältä idealta ja tulee varmaan aika edulliseks. Reenin jälkeen nopea hera, mutta lisä protskuks tommoset sekotukset on hyviä, kun imeytyy hitaasti. Kannattaa kuitenki kattoo, et päiväykset on pitkät, meinaan tota 18kg ei vedä missään parissa kuussa.

jos jaksat sekottaa ja saat vielä sen juoman alas niin tottakai kannattaa ja varmasti säästät

paljonkos tuli hintaa noille yhteensä(siis toi 18kg)?

Originally posted by Eckert
Eli kyselisin porukoilta, että kannattaako tommosii säästö 5kg protskuja ostaa ja sitten sekotella ???

Oon täs aatellu ostaa

SOY-90 5kg
Prime Whey 4kg (hera)
Prime Milk Protein 4kg
PRIME RICE (riisi) 5 kg

Et kannattaako ostaa ja kannattaako sekotella ???
Sit tietenkin gluta, bcaa, krea mukaan...

On kyllä miehekäs läjä protskua mut mikäpäs siinä...muista sitten syödä muutakin kuin jauhoja :)

Originally posted by Eckert

Oon täs aatellu ostaa

SOY-90 5kg
Prime Whey 4kg (hera)
Prime Milk Protein 4kg
PRIME RICE (riisi) 5 kg

Ainankin toi soija on pakko sekottaa johonkin,on meinaan semmosta tavaraa että:urjo: mutta menee alas kun laitaa 2osaa heraa ja1osa soijaa.:thumbs:

Ihan lisäproteiinina kannattaa heraa ja kaseiinia sekoittaa 50/50 suhteessa. Yhdessä "parempi" aminohappokoostumus ja imeytyy hitaammin, jolloin vaikutus on haluttu eli antikatabolinen.

En tiedä kannattaako, mutta itse sekoitan. Oma logiikkani asian suhteen on se että eri aineet imeytyvät eri nopeuksilla. Eri tuoteita sekoittamalla saa imeytymisen tasaisemmaksi ja ne täydentävät toistensa aminohappokoostumusta. Luultavasti täysin hifistelyä, mutta ei siitä ole vaivaakaan.

Mun mielestäni ihan hyvä idea. Itsekin käyttäneenä totean sen olevan hyvä, palautusjuomaan en kyllä sekoittaisi tuota mixiä. Itse olen käyttänyt 1/3 kaseiini,1/3 soija ja 1/3 hera ja ihan hyvältä setiltä on tuntunut välipalana ja yöprotskuna. :5:

miks jengi käyttää soijaproteiinia?
Suora lainaus pakkotoiston nettikaupasta: soijaproteiini on korkeinta mahdollista Supro? laatua olevaa soijaisolaattia, joka on vatsaystävällistä, helposti sekoittuvaa, miedon makuista ja helposti maustettavissa. Vaikka soijaproteiini onkin proteiinilähteenä aivan erinomainen, soveltuu se vain naisten lisäravinteeksi. Aivan viimeaikoina useat tutkimukset ovat osoittaneet soijatuotteiden laskevan merkittävästi miesten testosteronitasoja. Lisäksi tutkimukset ovat antaneet viitteitä siitä, että soijatuotteet surkastavat miesten aivoja, heikentävät mentaalisia kykyjä ja aiheuttavat masennusta. Tämä johtunee soijan phytoestrogeenien kilpailusta miesten pienen mutta älylliselle toiminnalle välttämättömän estrogeenitason kanssa. Soijaa ei tästä syystä suositella miehille.

Että sellasta.

Soijaproteiinin imeytymisnopeus

Miten on muuten soijaproteiinin imeytymisnopeuden kanssa? Eli soveltuuko mielestänne soija palautusjuoman proteiiniksi huonommin kuin heraproteiini?

PRIME SOY-90 soijaproteiini 5 kg 56.00 EUR
PRIME RICE riisiproteiini 5 kg 32.00 EUR
PRIME WHEY-81 heraproteiini 4 kg 68.00 EUR
PRIME MILK PROTEIN 4 kg 70.00 EUR

yht 226 eur

1kilo\12.5555 EUR

Toivottavasti jonkummoisii alennuksii saan viel et sais ton hinnan lähemmäks 10eur\kilo EI PAHA....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom