Kannattaako ostaa PSP?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hiiop
  • Aloitettu Aloitettu
Kertokaahan viisaammat kannattaako ostaa PSP. Näytti olevan hyvä tarjous koneesta (99e) ja ajattelin sellaisen hommata. Mutta hieman vaivaa etenkin se, että olen ymmärtänyt, että konetta täytyy välillä päivittää(vai?) Kun lukee kirjoituksia PSP:ä, niin usein tulee esiin keskustelua päivityksistä nyt taitaa olla uusin joku 2.80 versio. Eli mitä tuo nyt käytännössä tarkoittaa? Pystyykö kaikkia pelejä silti pelaamaan vaikka vanhempi ohjelma? Vai mihinkä tuo vaikuttaa?

Mitenkäs tuo muistikortti? Paketissa mukana 32mb kortti. Tarkoitus ainoastaan pelata pelejä, joten riittääkö tuo vai onko heti hommattava isompaa muistia? Mitä muuta kannattaa ottaa tuota ostaessa huomioon?

Auttakaa avutonta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun käsittääkseni tuo 99e hinta on joku verkkokauppa.comin uuden liikkeen avajaistarjous joka koskee vain tiettyä kappalemäärää noita koneita. Joku korjatkoon jos olen väärässä...

Edit: sama tarjous on siis myös Ruoholahden myymälässä, mutta kappalemäärä jota tuo tarjous koskee tais poiketa.

Jos tuohon hintaan onnistuu ko. konsolin hankkimaan niin kyllähän se kannattaa. Itsellä ollut nyt PSP puolisen vuotta ja kertaakaan en ole mitään päivityksiä tehnyt, silti tuntuu toimivan ihan ok ja myös uusimmat pelit toimivat normaalisti. Jos ei muuta aio tehdä kuin pelata niin 32-megaisella kortilla pärjää kyllä. Mutta mikäli haluaa myös kuunnella musiikkia ja katsoa leffoja sekä kuvia niin kannattaa harkita isomman muistin ostamista. Itse käytän oikeastaan tuota oikeastaan melkein enemmän musiikin yms kuunteluun kuin pelaamiseen nykyään mutta pelivalikoimastakin alkaa toki nykyään löytyä jo ihan kunnon vaihtoehtoja.

Gigantti veti tiukat. Myivät verkkokauppa.comin parkkipaikalla pirkkalassa kuorma-autosta noita vehkeitä halvemmalla ja peli kaupanpäälle :D
Tai näin kuulin. Itse näin auton ja tarjouksen sen kyljessä, mutta siinä vaiheessa ei vielä ollut myyjiä paikalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom