Kannattaako käyttää proteiiniia 2 x päivässä?

Siis Kun mun proteiini purkissa lukee et ota 2 kertaa päivässä, päivällä ja yöksi. Onko tämä suositeltavaa?? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli siis käytän sen 40 g mitä purkissa sanotaan joka päivä?

ja vielä, mitä se hyödyttää eniten että käyttää 2 x päivässä?

Joojoo tottakai voit käyttää sen mitä purkissa lukee, et siihen kuole... ja hyötyä siitä ei sinänsä ole paitsi jos et saa muuten päivässä tarpeeks protskua niin saat lisättyä noilla jauhoilla sitä ruokavalioon (itse suosittelisinkin vaan syömään enemmän normiruokaa ja sen kautta sit saada proteiinia). Ja tosiaan käytäppäs vähän searchia niin pääset jyvälle asioista.

Suosittelen hopolle semmoista muutaman päivän kestävää itseopiskelua, ennenku työnnät koko pakkiksen täyteen uusia threadeja aiheesta kuin aiheesta. Kannattaako proteiinia käyttää 2 kertaa päivässä? Jaa-a. Se on ihan sama mistä ne proteiinit päivän aikana nappaa, mutta melkein kyllä suosittelisin ihan normaalin ruokavalion kuntoon laittamista ensin, ennenkuin murehtii mistään lisäproteiineista. Ei oikeastaan ole perusteltua aloittelijan käyttää lisäravinteita muuten kuin ihan peruspalkkarissa.

Marde, oon käyny salilla yli puol vuotta ja aattelin nyt vaan kysästä ton jutun. mut kiitos kuitenkin

On se kätevää nykyisin kun on tää pakkis niin ei tartte itse ottaa asioista selvää vaan voi uuden thredin aina aloitella :jahas:

:david:

Minä käytän proteiinia yleensä lepopäivisin 6 kertaa päivässä, koska syön sillon 6 ateriaa. Salipäivinä lisäksi palkkari eli silloin käytän proteiinia 7 kertaa päivässä. Viikonloppusin käytän yleensä vain 5 kertaa päivässä proteiinia, koska silloin tulee syötyä 5 ateriaa.

Minä käytän proteiinia yleensä lepopäivisin 6 kertaa päivässä, koska syön sillon 6 ateriaa. Salipäivinä lisäksi palkkari eli silloin käytän proteiinia 7 kertaa päivässä. Viikonloppusin käytän yleensä vain 5 kertaa päivässä proteiinia, koska silloin tulee syötyä 5 ateriaa.

Olisit vaan selittänyt, että ruuastakin saa proteiinia.

Muuten tämä sälli rupeaa vetämään niitä jauhojansa 5-7 kertaa päivässä :david:

En mä nyt ihan niin tyhmä oo et rupeisin vetämään 6 kertaa jauhoo päivässä, (siin lukee max 2 annosta päivässä) ja tiedän ihan hyvin että ruuasta saadaa proteiinia.

Saa ahmia muutaman kilon ruokaa etä saisi 150-250g proteiinia päivässä, ilman näitä normaaliruoka-lisäravinne kippoja. Kuten maitorahka, raejuusto, ja tietty maito(joka tosin on kaikkien normaali juomaa).

Maitorahkaa ei muuten käytetä ruuanlaitossa juuri lainkaan, jotan bodarit taitavat tehdä sen suurimman menekin niille purkeille :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom