Kamppailuvideot

Kyllä Aokin alasviennit ovat suht hyviä, ainakin ukko roikkuu sitteästi loppuun asti ja tekee kaikkensa mattoon menemiseksi. Kyllähän suurin osa Aokin matseista on mattoon mennyt. Se, että Melendez pystyi nollaamaan Aokin mattopelin, ei todellakaan tarkoita, että kaikki UFC-LW-huiput pystyy samaan. Aokikin on ottanut jo lukuisia matseja, ja voittanut kaikki, tuon Melendez-matsin jälkeen. Minä uskon, että Aoki pärjäisi loistavasti UFC:ssä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä Aokin alasviennit ovat suht hyviä, ainakin ukko roikkuu sitteästi loppuun asti ja tekee kaikkensa mattoon menemiseksi. Kyllähän suurin osa Aokin matseista on mattoon mennyt. Se, että Melendez pystyi nollaamaan Aokin mattopelin, ei todellakaan tarkoita, että kaikki UFC-LW-huiput pystyy samaan. Aokikin on ottanut jo lukuisia matseja, ja voittanut kaikki, tuon Melendez-matsin jälkeen. Minä uskon, että Aoki pärjäisi loistavasti UFC:ssä.

Suht hyvät alasviennit riittää Japanissa, mutta ei kovimpia ameeriiikan ninjoja vastaan! Aoki varmaan menestyis ihan kohtuullisesti UFC:ssä, mutta tuskin se tittelikahinoihin nousis ellei toi sen pystypeli parannu radikaalisti.
 
Itseasiassa Nagashima matsissa ensimmäinen erä oli pelkkää pysty ja toinen erä vaparia, jossa heti alun shootissa tuli polvesta päähän

Näin juuri. Ensimmäinen erä oli pelkkää pystyä, jossa Aoki juoksi todella rumasti karkuun ja pelasi muutenkin jatkuvasti aikaa koko erän. Harvoin olen ollut niin tyytyväinen nähdessäni jonkun tyrmättynä kuin tuolloin olin.
 


tyrmäys mountista, mutta alta (2.20 suunnilleen)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aokilla ei ole ehkä parhaat shootit, kun ei ole painipohjaa, mutta sitäkin Aoki korvaa vetämällä guardiin shootin lopuksi ja iholle päästessä Aoki saa vietyä mattoo melkein kenet tahansa.
 
U.S Army boys vs. girls MMA

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
U.S Army boys vs. girls MMA

u.s army, be afraid... be very afraid.

joo no, toi muija oli kuitenki naapuri, yleensä neekerimuija on periaattees aika eri kaliiberia ku valkoinen muija turpakäräjillä. mutta jokatapaukses, ei mennyt hyvin kyllä army pojalla.
 
Juha-Pekka Vainikainen vs. Kyle Watson vihdoin netissä. Tai ainakin minä sen löysin ekan kerran.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Monet on sitä mieltä, että ufc:ssä annetaan liikaa arvoa alasvienneille. Samaa mieltä, mutta kun ne on näin komeita, niin sietääkin saada! Sääli vaan, ettei kauneuspisteitä jaeta.

throws_slams_Yoshihiro_Akiyama_Trips_Jake_Shields_UFC_144_Japan.gif


JUdomma1.gif


sambothrow3.gif
 
[video=youtube_share;cf_cgCDn8YA]http://youtu.be/cf_cgCDn8YA[/video]

Mestari kertoo Spiderin ja Dragonin opettamisesta kohdasta 0:47 eteenpäin.
On se.
 
Freddie Roach kertoo omasta mielestään top5 nyrkkeilijät MMA-kehissä, nick diazin boxausta kommentoi lyhyesti myös Andre Ward.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom