Kamppailuvarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja käry
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi!

Ajattelin ostaa itelleni nyrkkeilyhanskat ja aloittaa treenaamisen seurassa. Oon ollu kamppailulajipiireistä 3-4v "ulkona" , enkä nyt oikein tiedä mistä sais halvalla jotain ihan ok 16oz hanskoja pääkaupunkiseudulla.

Nahka-sakessa näytti olevan 60€, onko laadusta tietoa?

itse suosittelen fairtexin hanskojen ostoa, 16oz maksaa vähä vajaa 80€ et on niis hintaa mutta on hito laadukkaat ja mukavat hansikkaat. ainaki ufs:stä saa hesasta.

Kannattaa unohtaa se halpuus. Parin kympin säästön takia ei ole järkevää hankkia b-luokan lapasia. Twinsit, Fairtexit ja Blue Cornerit on ainakin hyviä. Kestää aktiviikäytössäkin todella monta vuotta.

Twinssejä ja Fairtexejä löytyy kohtuuhintaan ainakin asematunnelin UFS-kaupasta.

ei kannata hanskoja ostellessa kattoa hintaa!! yleensä mitä halvemmat sitä paskemmat.. mut kokeilemal se selviää. mikä o tuntuu ja sopii kätee parhaiten!

Fairtexejä on paljon kehuttu. Itellä Twinssin 16 unssiset ollut pari vuotta käytössä mutta niistä väsy tarrat. Ei kannata ostaa mitään rimpuloita mistä tulee rystyset läpi viikossa.

Parhaat mitä oon käteni vetäny!

:kuola:

No joo. Mitä muita hanskoja olet kokeillut?

Fairtexin uusi nelikerrosmalli on kokonaisuutena paras hanska, mitä olen kokeillut. Erinomainen suojaus, hyvä ranneosa ja sopii käteen erinomaisesti. Lisäksi kevyt. Ainoa miinus on hinta. Top tenin suojaus on huippua, mutta ranneosa ja käteenistuvuus ei. Lisäksi se on ihan sikakallis. Blue Corner on yleishyvä ja erityisen sopiva valinta, jos rahaa ei ole rajatomasti. Kestävyys on myös erinomainen. Twinsin ranneosa on hyvä, mutta suojamateriali vähemmän hyvä. Lisäksi hinnakkaampi kuin BC. North Starin suojaosa oli hyvä, mutta rannetuki ihan surkea. Tähän on tosin kuulemma tulossa parannus. Nahka-sakke on kaikin puolin huono. Ainoa hyvä asia mikä siitä löytyy, on se, että se on helppo laittaa käteen ja ottaa pois. Everlasteista ei ole kokemusta.

Mulla on just kyseiset Fairtexin hanskat tarpeettomana,ei enää tän elämän aikana nyrkkeilee pysty.Ne ovat Vantaalla,hyvä kuntoiset

Pistä meiliä jos vielä tarvitset,vois jollain 50€ myydä ne.

markoritola@msn.com

Laitoin noihin hanskoihini vähän turhan ison hintapyynnön,muistaakseni 80€ maksoin mutta tarjota reilusti alle edellä pyytämäänikin,turhan panttina ovat tällä hetkellä joten hyvä olis jos ne jollekin on tarpeen.Mä olin tosi tyytyväinen noihin fairtexeihin,ainoa miinus oli tarrat jotka aukes turhan usein.Istu pirun hyvin käteen

Moi!

Ajattelin ostaa itelleni nyrkkeilyhanskat ja aloittaa treenaamisen seurassa. Oon ollu kamppailulajipiireistä 3-4v "ulkona" , enkä nyt oikein tiedä mistä sais halvalla jotain ihan ok 16oz hanskoja pääkaupunkiseudulla.

Nahka-sakessa näytti olevan 60€, onko laadusta tietoa?

Joo niinkun sanottukkin että laadusta ei kannata tinkiä.
Ostat jotkuu halvat kumirukkaset niin niistä ole ku haittaa ja menee mäsäks tokalla hutasulla.
Fairtexiä suosittelen ja Twinxkin on hyvä - aitoa nahkaa ja aitoa laatua ja käsityötä :) Hinnat noissa sellain 70-80e.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisiko joku kehäkettu kertoa tomppelille penkkiurheilijalle miksi näissä threadeissä ei koskaan suositella Everlastin rukkasia eikä niitä kukaan edes tavallisesti mainitse? Onko niissä esim huono hinta-laatusuhde tms?

Näitä en voi suositella, ei todellakaan mitkään jämäkät hanskat ja tuo kiinnitystarra menettää tehonsa heti kärkeen.
Twinssit tai Fairtexit ainakin on laadukkaat kuten täällä on jo todettukin. BlueCorneritkin on kohtalaisen hyvät. Itselläni on Twinssit, ja kalliithan ne perhanat oli mutta on kyllä kestäneetkin. Kannattaa yrittää tilata treeniseuran kautta kimppatilauksena, siinä säästää pitkän pennin. Yleensä keväällä ja syksyllä tehdään tilauksia kun peruskurssit on ehtineet pyöriä jonkin aikaa. Itse maksoin hanskoistani reilut 70e, mutta kaverit onnistui tilaamaan samat hanskat seuran kautta melkein 30e halvemmalla.

Voisiko joku kehäkettu kertoa tomppelille penkkiurheilijalle miksi näissä threadeissä ei koskaan suositella Everlastin rukkasia eikä niitä kukaan edes tavallisesti mainitse? Onko niissä esim huono hinta-laatusuhde tms?

Enpäs tiedä. Koskaan en ole mitään pahaa niistä kuullut sanottavan. Ehkä näissä KB ja MT piireissä jengi on niin iskostettu uskomaan Fairtexin ja Twinsin ylivertaisuuteen että muuta ei uskalleta kokeilla.

Everlasteja on liikenteessä niin vähän, että niistä ei ole kokemusta. Vaikea suositella, jos ei tiedä. Olen kuullut - en siis tiedä kokemuksesta - että Everlastit eivät olisi kovin mukavat kädessä, joten lieneekö tässä syy?

Pitäisi varmaan käydä kokeilemassa kun tuo Hämeentien-liike on tuossa 500 metrin päässä.

Hakulinenhan käyttää everlasteja, joten ei ne nyt varmaan kovin huonot voi olla. Täällä käydessään hän mainitsi että Everlastillekkin olisi tulossa Thaimaasta jotain hanskoja, jotka kuulemma olivat tosi hyviä ja laadukkaita. Tietysti kun everlast on sponssina niin on melkeinpä velvollisuus kehua niitä tuotteita.

Seurakaverit on kovasti kehuneet noita fairtexeja, ja ihan laadukkailta vaikuttivatkin. Itselläni on käytössä vain fairtexin säärisuojat joten ei ole noista hanskoista omakohtaista kokemusta. Bluecornersportin nyrkkeilyhanskoja käytän tällä hetkellä, ja kyllä ne ainakin minulle välttää. Tuntuu hyviltä käsissä, eivät ole liian kalliit, ja sain uudet tilalle kun tarrat petti(jokin vanha tarravika ollut, mutta on kuulemma korjattu). Eli ei ole miulla mitään valittamista BCS:n kamoistakaan.

Bluecornersportin nyrkkeilyhanskoja käytän tällä hetkellä, ja kyllä ne ainakin minulle välttää. Tuntuu hyviltä käsissä, eivät ole liian kalliit, ja sain uudet tilalle kun tarrat petti(jokin vanha tarravika ollut, mutta on kuulemma korjattu).

Fairtexilla oli sama ongelma, eli joko käyttävät samoja tarroja tai sitten Blue Cornerit on joku Fairtexin 2. luokan merkki kenties?

Suositut

Back
Ylös Bottom