Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Tyson vs fedor suunnitteilla
 
Hyvä matsi. Olen ollut jo tovin sitä mieltä, että LW:n "vanhan kaartin" ranking on yliarvostettu parinkin ottelijan osalta kuten Poirier ja Chandler. Hyvä kun ottavat uusia haastajia vastaan.
Samaa mieltä tästä. On jo korkea aika tuulettaa tuon divisioonan kärkeä. UFC järjestää aivan liikaa vanhojen partojen uusintoja sen sijaan, että päästettäisiin tuoretta verta haastamaan. Syy, miksi UFC suojelee noita vanhoja ukkoja on, että haastajat ovat muita kuin jenkkejä ja jenkkifanit ovat sitä maksavaa asiakaskuntaa.

BSD vs Poirier on erittäin tervetullut ottelu kuten myös nyt höyhensarjassa Volk vs Topuria.

BSD tulee voittamaan Poirierin kunhan vain tajuaa olla antautumatta puhelinkoppinyrkkeilyyn ja sen sijaan keskittyy pommittamaan ulkoetäisyydeltä thaikkupotkuillaan Poirierin jalkoja sekä suojausta.
 

Tyson vs fedor suunnitteilla

Saatiinkin Tyson vs. Jake Paul. Minulle tuli jo kylmä hiki siitä, että tulisikin Fedor vs. Jake Paul ja Fedor on jo niin kehäraakki, että Jake Paul voisi voittaa hänet.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...-vastaan-aika-pistaa-iron-mike-unille/8893498
 
Voi vitun vatarit. Kaikki tällästä paskaa ja häväistystä kannattavat kuopan reunalle ja niskalaukaus. Tyson kulkee pyörätuolilla ja on jo melkein 60v. Kuka täysjärkinen haluaa nähdä tällästä?
En ota yhtään tuota "kritiikkiäsi" vastaan. Itse se Mike Tyson sinne kehään haluaa ja tämä on vapaa maailma. Ei Tyson niitä rahoja tarvitse, ansaitsee kyllä muutenkin ihan riittävästi tarpeisiinsa.

Se ottelun sytyttämä tuli perseen alla sen sijaan on Tysonille sitä parasta elämää ja potentiaalisen tappion arvoinen asia, siksi se sitä haastetta kaipaa. Eikä Jake Paul edes ole mikään maailman vaarallisin aivovammojen tuottaja. Mikäs siinä, hyvää karnevalistista showta.
 
Leveli etsii ottelijoita 4-miehen turnauksiin.

LEVELI FIGHT NIGHT V
08.06.2024
Helsingin Urheilutalo

PROFESSIONAL K1
91kg+ 4 man tournament
Prizes:
1. 3000€
2. 1500€
3/4. 700€

Osallistujat:
Daniel Forsberg
TBA
TBA
TBA

PROFESSIONAL MUAY THAI
-67kg 4 man tournament
Prizes:
1. 2000€
2. 1000€
3/4. 500€

Osallistujat:
Sami Alkhalaf
TBA
TBA
TBA
 

View: https://www.facebook.com/officialmmajunkie/posts/pfbid0MZ8bJQBV4az1BVhzDuN5rDSRvH4qgXeyimqabcjVU3kJ5wcGYcrUoEDdpwMrXTYql


1710302120252.png
 
Back
Ylös Bottom