View: https://www.instagram.com/p/C107Q1Xsdvl/?igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ja voittaja Islamia vastaan kesällä. Eli revanssi tai revanssi. Gaethje olis sentään ollut uutta verta.
Tsarukyan syö Charlenen elävältä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä tästä. On jo korkea aika tuulettaa tuon divisioonan kärkeä. UFC järjestää aivan liikaa vanhojen partojen uusintoja sen sijaan, että päästettäisiin tuoretta verta haastamaan. Syy, miksi UFC suojelee noita vanhoja ukkoja on, että haastajat ovat muita kuin jenkkejä ja jenkkifanit ovat sitä maksavaa asiakaskuntaa.Hyvä matsi. Olen ollut jo tovin sitä mieltä, että LW:n "vanhan kaartin" ranking on yliarvostettu parinkin ottelijan osalta kuten Poirier ja Chandler. Hyvä kun ottavat uusia haastajia vastaan.
Viritteillä vuosisadan ottelu – mitä tekee Mike Tyson? - SuomiUrheilu
Nyrkkeilyn raskaansarjan legenda Mike Tyson, 57, on nähty viimeksi kehässä vuonna 2020, kun hän esiintyi vakuuttavasti näytösottelussa Roy Jones Junioria vastaan. Tysonia on huhuiltu sen jälkeen takaisin kehään. Hän ei vielä vuonna ollut kovin innokas asian suhteen. Nyt on saatu uusia hurjia...www.suomiurheilu.com
Tyson vs fedor suunnitteilla
Fedor ei muutenkaan todellakaan ollut koskaan kovin kummoinen nyrkkeilijä, kun alasvientien uhka otetaan pois. Ottelu Tysonia vastaan on huomattavasti mielenkiintoisempi.Saatiinkin Tyson vs. Jake Paul. Minulle tuli jo kylmä hiki siitä, että tulisikin Fedor vs. Jake Paul ja Fedor on jo niin kehäraakki, että Jake Paul voisi voittaa hänet.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...-vastaan-aika-pistaa-iron-mike-unille/8893498
En ota yhtään tuota "kritiikkiäsi" vastaan. Itse se Mike Tyson sinne kehään haluaa ja tämä on vapaa maailma. Ei Tyson niitä rahoja tarvitse, ansaitsee kyllä muutenkin ihan riittävästi tarpeisiinsa.Voi vitun vatarit. Kaikki tällästä paskaa ja häväistystä kannattavat kuopan reunalle ja niskalaukaus. Tyson kulkee pyörätuolilla ja on jo melkein 60v. Kuka täysjärkinen haluaa nähdä tällästä?
On se aija huhhuh