Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mieleen tuli heti Aljon tarina kuinka otti koteloon Zabitilta reeneissä. Lahjakas kaveri, mutta lagas naksun verran huippu urheilijan rutiineista. Olisi ollut hyvät mahikset nousta jopa mestariksi asti. Sääli. Jossain luki, että valitsi lääkkiksen vapaaottelun edelle. Siitä ei voi kyllä ketään syyttää.
 
Mieleen tuli heti Aljon tarina kuinka otti koteloon Zabitilta reeneissä. Lahjakas kaveri, mutta lagas naksun verran huippu urheilijan rutiineista. Olisi ollut hyvät mahikset nousta jopa mestariksi asti. Sääli. Jossain luki, että valitsi lääkkiksen vapaaottelun edelle. Siitä ei voi kyllä ketään syyttää.
Itsekkin jostain lukenut, että lääkis mennyt vaparin edelle. Fiksun miehen valinta.
 
En nyt keksinyt parempaakaan ketjua tälle.

Katselin äskettäin viime yön PFL:n. Harrison sai lopetusvoiton aika heppoisen oloisesti. Antoi maassa iskuja, jotka näyttivät todella pliisuilta ja tuomari meni nopeasti väliin. Vastustajakin ihmetteli lopetusta. Saatan olla foliohattu, mutta en voinut välttyä ajatukselta, että sarjan suurimmalla kassamagneetilla on vähän enemmän etuuksia. Jos joku on enemmän katsellut PFL, niin voiko minun salaliittoteoriassa olla mitään perää?
 
En nyt keksinyt parempaakaan ketjua tälle.

Katselin äskettäin viime yön PFL:n. Harrison sai lopetusvoiton aika heppoisen oloisesti. Antoi maassa iskuja, jotka näyttivät todella pliisuilta ja tuomari meni nopeasti väliin. Vastustajakin ihmetteli lopetusta. Saatan olla foliohattu, mutta en voinut välttyä ajatukselta, että sarjan suurimmalla kassamagneetilla on vähän enemmän etuuksia. Jos joku on enemmän katsellut PFL, niin voiko minun salaliittoteoriassa olla mitään perää?
Lähestulkoon kaikki PFL-illat tullut katsottua ja ei ole saanut omasta mielestä tuomarointiin perustuvaa etuutta. Melkein kaikki matsit voittanut lopetuksella, tosin viime yön matsissa tuomari tuli ehkä vähän liian äkkiä väliin. Tosin ei se vastustaja olisi matosta enään ylös tullut, eli tuossa oli vaan kyse siitä, että kuinka paljon sen annetaan iskua ottaa.

Jännä nähdä että pysyykö Harrison PFL organisaatiossa koko uransa. Miljoonan pääpotti joka vuosi ja siihen sponssit + muut tulot.
Kova ottelija on!
 
Kova ottelija on joo, mutta onhan tuo vähän turhauttavaa ylivoimaa kun tuolla vastastujallakin on komealta kalshahtava recordi 12-13. Olisi nyt edes jotain haastetta. PFL on yllättävän viihdyttävä liiga, lähinnä vain häiritsee ruudussa näkyvät turhat tilastot.
 
Kova ottelija on joo, mutta onhan tuo vähän turhauttavaa ylivoimaa kun tuolla vastastujallakin on komealta kalshahtava recordi 12-13. Olisi nyt edes jotain haastetta. PFL on yllättävän viihdyttävä liiga, lähinnä vain häiritsee ruudussa näkyvät turhat tilastot.
Jep ne tilastot. Mä olin monta kertaa ottamassa hiirtä ja sammuttamassa, niitä kuin youtube-mainoksia, kunnes havahduin että ei se mikään mainospalkki oo..:D

Ite olin aika varms että Rory vei, mutta Sy antoi kyllä muutaman pommin.
 

WWE haaveita.
Showmies on showmies. Millaisiahan palkkioita tuolla maksetaan suosituimmille hahmoille? Itselleni hyvin vieras tuo WWE-maailma.
 
Siinä isoimpien tähtien vuosipalkkoja. Lista ei ole aivan tuore, koska siinä on mukana mm. jo eläköitynyt Undertaker. Jos noita vertaa vaikka Francis Ngannoun tienesteihin, niin voi ihmetellä, miksi tämä ei ole jo siirtynyt WWE:n palkkalistoille.

  1. Brock Lesnar - $12million
  2. John Cena - $8.5million
  3. Roman Reigns - $5million
  4. Randy Orton - $4.5million
  5. AJ Styles - $3.5million
  6. Seth Rollins - $3million
  7. The Miz - $2.5million
  8. The Undertaker - $2.5million
  9. Dean Ambrose - $2million
  10. Kevin Owens - $2million

Naisten palkat ovat selvästi pienempiä ja ykkösenä oli Ronda Rousey 1,5 miljoonalla.

 
Back
Ylös Bottom