Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä! Ja koko kylä on myös täynnä mestareita. Jos ei ihan maailmanmestareita, niin Suomen-mestareita ainakin. Vähintäänkin SM-tasoa on joka ukko.

Pakko itsekin kertoa tällainen tapaus. Rappuuni muutti noin 25-vuotias merkittävän ylipainoinen mies. Hän tuli hissiin kanssani ja oli huomattavan kännissä. Nähtyään takissani kamppailuseuran logon hän kertoi olevansa itse ammattinyrkkeilijä. Vieläpä tämä ihan kantasuomalainen kaveri oli sekä Euroopan että Venäjän [sic!] mestari. Oli kuitenkin valitettavasti menettänyt lisenssinsä oteltuaan Venäjällä salaisia laittomia otteluita.

Mies ei asunut rapussa kauaakaan vaan sai häädön kun soitin kämppäänsä poliisit tappelun äänien takia. Poliisille tämä ansioitunut nyrkkeilijä ei pärjännyt vaan lähti asunnosta käsiraudoissa, toki ilman paitaa.

Tämän jälkeen olen nähnyt hänet vain kerran, noin vuotta myöhemmin. Mies tuli jalkakäytävällä vastaan keskellä arkipäivää kännissä kuin käki ja siemaillen Lidlin olutta. Asusteena oli kuitenkin Tapoutin verkkatakki.

:david: :david: :david:
 
Mietin itse tätä samaa pääseekö Khamzat lentää, mutta hän asuu Ruotsissa ja on varmaan Ruotsin kansalainen niin onnistuukohan lentäminen silloin? En osaa sanoa
Unohdin ihan kokonaan että kaverihan on ruotsalainen. Mikäli asuu ja treenaa siellä niin eihän tuossa ole mitään ongelmia.
 
Joo, kyllä Islam vs RDA olisi näin katsojan näkökulmasta ollut kiinnostavampi. Hyvä kuitenkin, että saatiin RDA:lle ylipäätänsä vastustaja ja ihan ok tämäkin on. RDA:n uran "uuden tulemisen" kannalta varmasti paljon mielekkäämpi ottelu, kun ei viime vuodet ole menneet ihan nappiin.
Islam sai kuitenkin varmasti pisteet kotiin UFC-johdon silmissä osoittamalla olevansa valmis ottamaan riskejä lyhyellä varoitusajalla (y)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kummatkin matsit kelpaa paremmin kuin hyvin:
Nyt nähdään se Khamzatin todellinen taso
Mielenkiintoista että nyt vasta tuli virallinen ilmoitus Oliviera VS Gaethe matsiin, olisiko lopputulos voinutkin olla erilainen jos Islam olisi ottanut matsin RDA:ta vastaan ja ottanut voiton näytöstyyliin?
En usko että mikään olisi muuttunut. Islam olisi toki silloin selvä vastustaja sille kuka ton Oliveira-Gaethje otteluparin voittaa. Tai on se mun mielestä edelleen, mutta Dana puhui vähän siihen malliin, että Islam-Dariush ottelua aletaan taas järkkää uudestaan.
 
Eiköhän se tuupata samalle kortille, jolloin rosterin vetävimmän painoluokan mestaruusmatsiin löytyy tarvittaessa paikkaaja ja saadaan kaikki neljä samalle aikajanalle.
 
Ompa hirvee matchup Tonylle. Chandlerin räjähdykset on vaan liikaa. Tony ei saa Chandleria maahan ja Chandler ei saa Tonya unille. Näen ja kuulen jo saman lätinän ku Gaethje matsissa ja tuloksena on taas liian kovalle päälle pelkkää aivovammaa aivovamman päälle.

EDIT: Miksei näitä vanhoja ratsuja päästetä eläkkeelle arvokkaasti. Cowboy olis ollut hyvä.
 
Back
Ylös Bottom