Kamppailulajien uutislinkit

“We offer any day anywhere, with only one condition: 11 rounds in boxing and one in mixed martial arts."

Voidaan jo tässä vaiheessa todeta ettei tule tapahtumaan, ja hyvä niin
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta mites se toteutettaisiin? Jos viimeinen erä otellaan mma säännöillä heti nyrkkeilyerien jälkeen niin eihän Nurmis pääsisi sinne asti. Pitäiskö sijoittaa puoleenväliin?
 
Kai floyd ottaa matsia loppuvuodesta. Tai ainakin dana ja floyd molemmat puhuvat olevansa kimpassa ja loppuvuodelle juttua tulossa. Onko se sitten joku mma vs. nyrkkeilijä juttu vai co promootio zuffa boxing ja mayweather välillä niin ei voi tietää.
 
Danakin on onnellinen rankingista. Eiköhän toi yksinkertaisin selitys ole totta, noi tyypit on vain käsiä. Ei mitään salaliittoteoriaa taustalla


En nyt ymmärrä että miten tämä todistaa sen puolesta että tuo paneeli sanelisi mitään. Onko DC nyt sitten sijalla 7? Siellähän tuo näyttäisi olevan ykköshaastajan paikalla UFC:n rankingeissa, jännästi noussut sinne ottelematta kertaakaan. Tuo raati on olemassa jotta UFC voisi väittää että ei itse askartele rankingeja, eikä siitä tietenkään eroon hankkiuduta jotta edes näyttäisi että UFC ei itse päätä kuka on milläkin sijalla. Mä en yleensä haaskaa aikaa minuuttiakaan salaliittoteorioille mutta eikö tämä nyt ole niin päivänselvä asia kuin olla ja voi? Ei miljardiluokan bisnes tottele jotain 14 random henkilön paneelia jos sen taloudelliset edut ovat kyseessä. Cerrrone on tuolla kolmen tappion jälkeen yhä sijalla 5 LW:ssa, noinkohan olisi jos nimi ei olisi Cerrone? Ja jos joku väittää että edellinen tappiohan oli 170:ssa niin miksi Conor sitten nousi pykälän ylöspäin 155:ssa saman matsin tuloksena?

Mä tiedän että tämä on mahdoton myöntää koska Andy meni jo sanomaan että tuo paneeli on legit ja Andy ei koskaan ole väärässä, vähintään joku semanttinen homma kaivellaan aina asian tueksi, mutta eihän tässä nyt mikään viittaa siihen että tuo ranking oikeasti olisi jonkun asiantuntijaraadin UFC:lle sanelema nokkimisjärjestys. Paitsi se että UFC:n sivuilla lukee niin tietty, ja Danahan ei koskaan paskaa puhu.
 
En ole koskaan sanonut noin. Täyttä valetta.

Kerro nyt sitten mitä sinä tarkoitat. Minä annoin ymmärtää että UFC itse loppukädessä tekee rankingit. Onko asia niin että 14 täysin sekalaisen ja UFC:n eduista välittämättömän henkilön raati tekee rankingit ja UFC tottelee tätä? Tämähän on oikeasti ihan joko/tai kysymys. Joko on olemassa raati jota UFC täysin kyseenalaistamatta tottelee, tai jos UFC voi muuttaa jotain asiaa halutessaan, niin tällöinhän raati on de facto täysin vailla merkitystä. Kerrohan nyt sitten kun olet niin kovin usein kommentoimassa täällä että milloin kukakin on väärässä, mutta itse asian jätät yleensä sikseen tai viskot vastapalloon jotain totaalisen ympäripyöreää.
 
Mitä oikein nyt tarkoitat sanalla "legit"? Eikö sillä tarkoitata normaalisti sitä, että joku on hyvä tai varteenotettava tai jotain vastaavaa? Jos sanon että ottelija on legit, niin se kai tarkoittaa, että hän on omassa viiteryhmässään vähintään keskitasoa.

En ole koskaan enkä missään sanonut että tuo raati olisi "legit", tarkoitettiin sillä sitten mitä tahansa. Missään tapauksessa en myöskään pidä järjestelmää hyvänä.

Jos olet sitä mieltä, että UFC väärentää paneelin äänestyksen tuloksia, niin mielellään kuulisin siitä jotain todisteita. Ilman pitäviä todisteita en pidä sitä uskottavana väitteenä, koska sen paljastuminen tuottaisi suunnattomat tappiot firmalle ja voisi aiheuttaa jopa konkurssin. Kuuluu mielestäni samaan kategoriaan väitettyjen feikkimatsien kanssa.

UFC:n sivuilla on lisäksi esitetty kunkin panelistin rankkaukset. Kai niistä joku sanoisi jotain, jos rankkauksia olisi vääristelty? https://www.ufc.com/rankings
 
Jos ufc:lla olisi sumuverho rankingien ympärillä niin eiköhän joku luotettava mma-media tekisi siitä ison lööpin ja klikeillä rahat pois. Tällä hetkellä esim. luke thomas on videoissaan useaan otteeseen kritisoinut rankingia ja selittänyt miksi hän ei edes teoriassa halua olla osa kädetöntä nykysysteemiä. En jaksa kaivaa videoita, mikään määrä foliopaperia ei riitä tässä asiassa.
 
Ok, myönnetään sitten näin. Kaikki nämä vuosien varrella olevat oudot rankingit johtuvat siitä että UFC käyttää osaamattomia hölmöjä paneelissaan ja antaa osittain matchmakingin sitä kautta näiden käsiin. Mitä tuossa Cormierin tapauksessa sitten on käynyt? Dana valittaa että kaveri putosi sijalle 7 rankingissa mutta nimi löytyy kuitenkin tälläkin hetkellä ekalta riviltä mestarin alla? Kai tuolle joku selitys löytyy?
 
Ok, myönnetään sitten näin. Kaikki nämä vuosien varrella olevat oudot rankingit johtuvat siitä että UFC käyttää osaamattomia hölmöjä paneelissaan ja antaa osittain matchmakingin sitä kautta näiden käsiin. Mitä tuossa Cormierin tapauksessa sitten on käynyt? Dana valittaa että kaveri putosi sijalle 7 rankingissa mutta nimi löytyy kuitenkin tälläkin hetkellä ekalta riviltä mestarin alla? Kai tuolle joku selitys löytyy?

Rankingit elää koko ajan. Välillä siellä on enemmän tai vähemmän älyttömyyksiä.
 
Legit kai tarkoittaa tässä yhteydessä kyseenalaistamatonta. Jos sanoo että ufc rankingit tekee valittu raati, eikä ufc, ilman spekulaatioita voisi luulla väitteen olevan legitiksi tarkoitettu.

Dana kai puhui tuossa jutussaan P4P rankingistä.
 
Mitä oikein nyt tarkoitat sanalla "legit"? Eikö sillä tarkoitata normaalisti sitä, että joku on hyvä tai varteenotettava tai jotain vastaavaa? Jos sanon että ottelija on legit, niin se kai tarkoittaa, että hän on omassa viiteryhmässään vähintään keskitasoa.
legitimate :
I'm not getting involved in this fundraising scheme if it isn't legit

 
En ole koskaan sanonut noin. Täyttä valetta.

Minä vähän päässäni sekoilin ja tulistuin, huono päivä ja muita huonoja selityksiä. Annoin ymmärtää että olisit sanonut jotain mitä et ollut ja auoin päätäni vielä lisääkin päälle. Pahoittelen asiaa ja sanomisiani, oikeasti teet hyvää duunia tällä foorumilla. Andylle tulee vähän kohtuuttomastikin paskaa välillä täällä ja arvostan kyllä yhä että pidät tätä kamppailuosastoa aisoissa ja elossakin. Toivottavasti voidaan olla cool. ✌

Tää ei ollut mikään pakotettu asia, ei olla viestitelty tai mitään. Itse halusin sanoa tän koska haluan ja yritän toimia niinkuin toivoisin muidenkin toimivan. Anteeksi siis paskapuheeni.
 
Aika yhteen maaliin paukutusta oli matsi. Oliko sit Cyborgin dominointia vain vai toisen mimmin heikkoutta, mut ei tuntunut Buddilla olevan sen kummempaa voimaa potkuissa tai lyönneissä? Aika vahva oli pystypainissa kyl

Onhan tuota puhetta ollut että Bellatorissa on aito 145-divari naisille, mitä UFC:ssa ei ole, ja siinä mielessä Bellator on terveempi paikka Cyborgille. AInakin ottelijan ja organisaation suhde on paremmalla pohjalla, mutta vaikka muita ottelijoita olisi sen verran että tuota voi oikeaksi divariksi sanoa, niin kyllähän tuossa näki miten ohut se talentti siellä yhä on. Ei Budd ole paska ottelija, naisten höyhensarjassa ihan maailman kärkipäätä, mutta absoluuttisella tasolla silti terävin kärki on todella kaukana keskikastista ja haitari divarin sisällä melkoisen suuri. Oli vaikuttavaa nähdä miten Cyborgilta löytyi vielä se tahto ja tappajan vaisto mestaruuserien puolella, mutta yhtä vaikuttavaa minusta oli nähdä miten Budd ei antanut periksi ennen kuin ei vaan pystynyt enää. Turhan monta ottelua on nähty jossa Crisin vastustaja mentaalisesti luovuttaa selvästi jo paljon ennen virallista aikaa ja matsin kulku on kuin Pittsburgh Penguins pelaisi Karhu-Kissoja vastaan.

Ihan tavallaan siistiä nähdä Cyborg taas antamassa turpasaunaa jollekulle, onhan tuo loistava ottelija etenkin vielä naiseksi (saako näin sanoa?). En vaan ole ikinä päässyt irti siitä ajatuksesta että kuinka suuri osa tästä etumatkasta on hommattu kielletyillä lääkeaineilla. Ei saisi naista ulkonäön perusteellakaan roinasta syyttää ja varmaan nykyään ei ainakaan enää mene vanhaan malliin anavaria tms naamaan jos lainkaan, mistäpä minä tietäisin. Mutta jotenkin tuo koko olemus antaa niin paljon signaaleja kovasta käytöstä, että en pysty nostamaan Crisiä sinne Amandan vierelle kaikkien aikojen parhaiden sekaan. Tai oikeastaan pystyn, mutta siinä nimen vieressä on aina tähti ja pieni referenssi alaviitteessä.

Näkemykseni on kuitenkin tietoisen seksistinen koska pidän yhä Jon Jonesia kaikkien aikojen parhaana, vaikka vähän pikogrammoja olisikin ollut joskus siellä tai täällä. Käytön skaala vaan näyttää niin erilaiselta tänne minun silmiini ja naiseus korostaa tuota visuaalista aspektia. Tulipas oikea ajatusten tonava tästä kun piti vähän vaan kommentoida, damn you vapaapäivä.
 
Back
Ylös Bottom